PDA

View Full Version : nieuw amp 300 euri



deedee
21 februari 2005, 21:44
ik ben op zoek naar een versterker van ongeveer €300 - €350, iets duurder is geen probleem als ik daarvoor veel meer kwaliteit krijg.

hij moet een droge punk overdrive hebben.
Ik hoef geen ding waar ik alle kanten mee op kan, omdat ik er een multi-switch pedaaltje tussen kan zetten voor de variatie in muziek stijlen
ook moet er een beetje een metal geluid uit te halen zijn.

ik speel nu nog alleen thuis, maar ik ben op zoek naar een bandje en ik wil later ook optreden. De versterker moet wel effe meegaan, dus ik wil wel genoeg power voor een klein zaaltje

speel nog niet zo heel erg lang, maar zoals ik al zei, hij moet effe meegaan, dus kwaliteit is gewenst.

weet iemand een leuk versterkertje???

ieme
21 februari 2005, 21:49
marshall v 8080

Squier4ever
21 februari 2005, 21:50
2ehands valvestate?

Als je meer variatie wil kan je bijv. een Line6 SpiderII kopen, offe...
randall Rg75TC moet ook te doen zijn

Squier4ever
21 februari 2005, 21:52
2ehands valvestate?

Als je meer variatie wil kan je bijv. een Line6 SpiderII kopen, offe...
randall Rg75TC moet ook te doen zijn

Fumi SG
21 februari 2005, 22:55
2ehands valvestate?

Als je meer variatie wil kan je bijv. een Line6 SpiderII kopen, offe...
randall Rg75TC moet ook te doen zijn

is er iets met 2e hands Valvestates dan?? Ze zijn iig makkelijk te krijgen voor niet al teveel geld, moet makkelijk binnen je budget kunnen. :wink:

dejohan
22 februari 2005, 13:02
2ehands valvestate?

Als je meer variatie wil kan je bijv. een Line6 SpiderII kopen, offe...
randall Rg75TC moet ook te doen zijn

is er iets met 2e hands Valvestates dan?? Ze zijn iig makkelijk te krijgen voor niet al teveel geld, moet makkelijk binnen je budget kunnen. :wink:

Wat er mis is met een Valvestate? Het zijn gewoon slechte versterkers, er komt niet veel power uit, de EQ werkt gewoon niet (vooral geen bas), en de potmeters beginnen direct te kraken. En het geluid vind ik ook niks.

En ik ben niet de enige die dit vindt, zoek maar eens "valvestate" op op dit forum.

Thijssie
22 februari 2005, 13:09
masturberen=soleren

En er zijn weinig dingen leuker dan met je pik spelen :-D

Speeddemon
22 februari 2005, 13:25
Wat er mis is met een Valvestate? Het zijn gewoon slechte versterkers, er komt niet veel power uit, de EQ werkt gewoon niet (vooral geen bas), en de potmeters beginnen direct te kraken. En het geluid vind ik ook niks.

En ik ben niet de enige die dit vindt, zoek maar eens "valvestate" op op dit forum.
+1
Avoid the VS at all costs.

Leuke versterker voor jou?
VOX AD50VT (met modelling en effecten) of de H&K Edition Blue 30-R of 60. (30-R is 250 euro)

dejohan
22 februari 2005, 15:13
masturberen=soleren

En er zijn weinig dingen leuker dan met je pik spelen :-D

+1
LOL

Nrrrk
22 februari 2005, 16:03
2ehands valvestate?

Als je meer variatie wil kan je bijv. een Line6 SpiderII kopen, offe...
randall Rg75TC moet ook te doen zijn

is er iets met 2e hands Valvestates dan?? Ze zijn iig makkelijk te krijgen voor niet al teveel geld, moet makkelijk binnen je budget kunnen. :wink:

Wat er mis is met een Valvestate? Het zijn gewoon slechte versterkers, er komt niet veel power uit, de EQ werkt gewoon niet (vooral geen bas), en de potmeters beginnen direct te kraken. En het geluid vind ik ook niks.

En ik ben niet de enige die dit vindt, zoek maar eens "valvestate" op op dit forum.

Inderdaad. Valvestates vind ik ook niet goed. zaterdag op eentje gespeeld met 'n optreden, ik kreeg niet de goede overdrive....

Ongedefinieerd en zwak, weinig bas en teveel onduidelijkheid overheen, kan het moeilijk verwoorden, maar het is absoluut niet mijn geluid. :)

Kzou ze niet kopen...

AART
22 februari 2005, 17:46
ik ben zelf ook geen fan van de valvestates, de eq doet idd geen drol, ze komen ook nog eens niet geweldig door de band heen, alleen dat potmeter kraak gedoe heb ik zelf nooit meegemaakt, wel dat ze raar gaan doen(ruisen, stoppen, volumeverschil).
Ik ben zelf meer een fan van de randall rg series maar die hebben weer geen lekkere crunch en de clean is een beetje kil en blikkerig, maar zeer volle en vette scheur.

Baker
22 februari 2005, 17:57
zucht......
krijgen we de valvestate discussie weer......

MIJN ervaring:
jaren 1 gehad, niet kapot te krijgen, veel waar voor weinig geld.
met name de 1e en 2e valvestate serie.
(bijv een VS 8080, VS100 of VS265)