PDA

View Full Version : spirituele gast die Jan Kuiper



boudewijn
21 februari 2005, 18:23
Here you'll find information about everything concerning my music and my life. I started playing the guitar when I was 15 years old, and became a profesional player when I was 20. During these 32 years I learned that playing the guitar is a never-ending process of practising, and just doing what needs to be done.
Over the years, the most imported issue I became aware of, is that the greatest music is made without any interference of the ego. Only then the music speaks from the heart of the musician and touches the heart and soul of the listeners.
Then music becomes life itself.


AMEN


www.jankuiper.com

Cubensis
21 februari 2005, 19:05
en dat hoort onder sounds?

Roy K.
21 februari 2005, 19:16
Ik ken de beste man niet :oops: , jammer dat hij geen soundfiles op zijn site heeft staan, maar ik heb met dat soort abstracte geestelijke prietpraat nooit zo veel op (z'n bio en het mind body soul gedeelte op zijn site).

Ik weet wel dat dit niet klopt:
Ik begon op mijn 15e gitaar spelen, en op mijn 20e werd ik professioneel gitarist. Gedurende die 32 jaar leerde ik dat gitaar spelen een...

:-D

boudewijn
21 februari 2005, 19:48
Wat lopen jullie nou te zeiken !!!

Als je iets van die man horen wilt moet je beter kijken er staat genoeg.
Ik vind zo'n opmerking wel toepasselijk.

Ik vind het iig een wereld visie.

De ego het bemoeizuchtige mannetje :-D

Roy K.
21 februari 2005, 20:07
Sorry als mijn post als gezeik wordt gezien, zo was het niet bedoeld. Ik gaf enkel aan dat hij die zinnen beter kon aanpassen, want zo klopt het niet (5 jaar is immers geen 32 jaar) en het staat onprofessioneel. Misschien stuur ik hem nog wel een mailtje dat ie dat beter kan aanpassen.

Ik wist niet dat als je cd's aanklikt je er nummers van kan luisteren. Die gast kan wel vies goed spelen zeg! :P




De ego het bemoeizuchtige mannetje :-D
:???:

Gert-Jan
22 februari 2005, 07:25
Sorry als mijn post als gezeik wordt gezien, zo was het niet bedoeld. Ik gaf enkel aan dat hij die zinnen beter kon aanpassen, want zo klopt het niet (5 jaar is immers geen 32 jaar) en het staat onprofessioneel. Misschien stuur ik hem nog wel een mailtje dat ie dat beter kan aanpassen.


Je moet zelf iets beter lezen denk ik. 'During these 32 years' betekent zoveel als de afgelopen 32 jaar. Wanneer hij aan de periode tussen zijn 15e en 20e zou hebben gerefereerd had hij wel 'during those years' geschreven. Ik zou dat mailtje maar niet versturen.............. :razz:

Oh ja, en dat 'De ego het bemoeizuchtige mannetje', wat jij niet begrijpt, slaat op de laatste opmerkingen van Jan Kuiper (Je muziek niet laten beinvloeden door je ego). Snap je het nu wel??? :-D


Hey Boudewijn. Het is misschien een beetje off-topic maar wel een gaaf topic. Deze gast heeft vreselijk veel gedaan, met de groten der aarde. Zo'n cv hebben er maar weinig. Zijn muziek is wel zo 'werelds', deze gast staat echt open voor alles. Dat is toch weer eens wat anders dan de shred-duivels :evil: waar dit forum mee wordt overspoeld. Spreek je later.

boudewijn
22 februari 2005, 08:40
Je slaat de spijker op zn kop Gert Jan :wink:

Sorry dat dit idd of topic is maar ik wou deze boodschap graag delen met mijn mede muzikanten.Het is niet de bedoeling om hier plots een heel spiritueel item van te maken.Maar ik kan mij helemaal vinden in deze overtuiging :-D

groet ,

Boudewijn

Negative K3 fan
22 februari 2005, 08:48
schoolvoorbeeld steenkolenengels!!!!!!!!111

Negative K3 fan
22 februari 2005, 08:55
en boudewijn komt nogal sarcastsich/afgunstig/jaloers/dubbel over op mij in dit topic, misschien moet je ook eens wat aan je mind body en soul gaan doen kerel :)

Gert-Jan
22 februari 2005, 08:57
schoolvoorbeeld steenkolenengels!!!!!!!!111

Ik had er geen problemen mee......

Negative K3 fan
22 februari 2005, 09:01
dat is het hem juist bij steenkolen engels, imho, grammaticaal enzo klopt het allemaal wel, maar toch voel je dat het rammelt, dat het duidelijk niet door een engelsman of amerikaan is geschreven

Gert-Jan
22 februari 2005, 09:06
dat is het hem juist bij steenkolen engels, imho, grammaticaal enzo klopt het allemaal wel, maar toch voel je dat het rammelt, dat het duidelijk niet door een engelsman of amerikaan is geschreven

Het ging mij om de kromme redenatie van Roy K. Ik lees niet met een vergrootglas, dan mis je de essentie van het verhaal. Bovendien klopt de redenatie van Roy K. echt niet. Het engels is dermate goed dat je die interpretatie niet kunt maken.

Negative K3 fan
22 februari 2005, 09:10
eigenlijk meot ik toegeven dat ik eht wel met roy k eens ben, het staat er dusdanig scheel geformuleerd dat je denkt, waar haalt hij die 32 jaar opeens vandaan? duidelijk een stijlfout, maar echt superfout is het ook weer niet, hij is tenslotte een avn de 5 great guitars.

Gert-Jan
22 februari 2005, 09:12
eigenlijk meot ik toegeven dat ik eht wel met roy k eens ben, het staat er dusdanig scheel geformuleerd dat je denkt, waar haalt hij die 32 jaar opeens vandaan? duidelijk een stijlfout, maar echt superfout is het ook weer niet, hij is tenslotte een avn de 5 great guitars.


???? Dus het is niet echt fout omdat 'ie een van de 5 great guitars is.......... Ja, natuurlijk :???:

Negative K3 fan
22 februari 2005, 09:14
ja, voor zulk soort mensen meot je toch respect hebben.

Negative K3 fan
22 februari 2005, 09:16
ik bedoel, er komt een of ander bijdehand ventje van 17 bij hem zeuren dat een zin op zn website niet klopt, dan zegt hij tegen mij: man rot toch op vieze k**k**m*ng**l!!!!11 ik shred cirkels om jou heen

en dan sta ik daar totally 0wn3d.

boudewijn
22 februari 2005, 09:23
en boudewijn komt nogal sarcastsich/afgunstig/jaloers/dubbel over op mij in dit topic, misschien moet je ook eens wat aan je mind body en soul gaan doen kerel :)

Hey vriend ik kan spelen en ben nooit uitgeleerd er is voor mij geen reden om jaloers te zijn.Jij daarin tegen kan niks je bent in mijn ogen op dit forum behoorlijk nutteloos.Je loopt alleen maar te zeiken op andere over hoe onzuiver ze zijn bijv.Van jou nog geen bijdrage gehad hier in sounds.

Over frustratie gesproken :-D

Ik kan niet zien waarom mijn topic sarcastsich/afgunstig/jaloers/dubbel zou zijn wil immers alleen iets meegeven.Dat jij dat niet zien wilt is alleen maar typerend voor jou karakter jij staat hier immers bekent als de sarcast .De pot verwijt ,maar niet de ketel als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben behoorlijk in ballans en wil met mijn muziek en kunnen anderen graag helpen.Ik denk dat velen dat kunnen beamen kom eens langs op een clinic of zo kunnen we echt is praten ik denk dat je snel een ander beeld krijgt .

O ja vergeet je neus niet te vegen !!!

Groet ,

Boudewijn

Gert-Jan
22 februari 2005, 09:29
ik bedoel, er komt een of ander bijdehand ventje van 17 bij hem zeuren dat een zin op zn website niet klopt, dan zegt hij tegen mij: man rot toch op vieze k**k**m*ng**l!!!!11 ik shred cirkels om jou heen

en dan sta ik daar totally 0wn3d.

Weer een inschattingsfout. Hij shred niet en hij neemt niet eens de moeite om te reageren, en zeker niet op die manier.

Negative K3 fan
22 februari 2005, 09:50
en boudewijn komt nogal sarcastsich/afgunstig/jaloers/dubbel over op mij in dit topic, misschien moet je ook eens wat aan je mind body en soul gaan doen kerel :)

Hey vriend ik kan spelen en ben nooit uitgeleerd er is voor mij geen reden om jaloers te zijn.Jij daarin tegen kan niks je bent in mijn ogen op dit forum behoorlijk nutteloos.Je loopt alleen maar te zeiken op andere over hoe onzuiver ze zijn bijv.Van jou nog geen bijdrage gehad hier in sounds.

mwah ik weet dat jij kunt spelen, ik heb ookz eker wel bewondering voor jou, ik heb wel in soudns gepost, maar daar heb je vast overheen gelezen ofzo. zeiken is leuk


Over frustratie gesproken :-D
achja, een beetje mag toch wel?


Ik kan niet zien waarom mijn topic sarcastsich/afgunstig/jaloers/dubbel zou zijn wil immers alleen iets meegeven.
Ik wel, meteen toen ik de3 openingspost zag, met al die smileys en je suggestieve taalgebruik pikte ik ontzettend veel dubbele signalen op, als in dubbele bedoelingen, verborgen agenda. maar misschien ben ik wel paranoia ofzo


Dat jij dat niet zien wilt is alleen maar typerend voor jou karakter jij staat hier immers bekent als de sarcast .De pot verwijt ,maar niet de ketel als je begrijpt wat ik bedoel.
ik wil het best zien, er vallen mij alleen andere dingen op, ik sta volgens mij niet eens zo bekend als de sarcast. en ik begrijp wat je bedoelt, maar ik verwijt mezelf ook, waarschijnlijk nog wel het meest van iedereen! dat zie jij dan misschien over het hoofd


Ik ben behoorlijk in ballans en wil met mijn muziek en kunnen anderen graag helpen.Ik denk dat velen dat kunnen beamen kom eens langs op een clinic of zo kunnen we echt is praten ik denk dat je snel een ander beeld krijgt .
ik zou graag een keer naar een clinic gaan, volgens mij ben je best een lijpe gozer en irl denk ik dat ik ook wel lijpz ou kunnen zijn

O ja vergeet je neus niet te vegen !!!

Groet ,

Boudewijn
ok, groeten terug

Negative K3 fan
22 februari 2005, 09:52
ik bedoel, er komt een of ander bijdehand ventje van 17 bij hem zeuren dat een zin op zn website niet klopt, dan zegt hij tegen mij: man rot toch op vieze k**k**m*ng**l!!!!11 ik shred cirkels om jou heen

en dan sta ik daar totally 0wn3d.

Weer een inschattingsfout. Hij shred niet en hij neemt niet eens de moeite om te reageren, en zeker niet op die manier.

haha! wil je me dat serieus duidelijk maken???

Gert-Jan
22 februari 2005, 10:06
ik bedoel, er komt een of ander bijdehand ventje van 17 bij hem zeuren dat een zin op zn website niet klopt, dan zegt hij tegen mij: man rot toch op vieze k**k**m*ng**l!!!!11 ik shred cirkels om jou heen

en dan sta ik daar totally 0wn3d.

Weer een inschattingsfout. Hij shred niet en hij neemt niet eens de moeite om te reageren, en zeker niet op die manier.

haha! wil je me dat serieus duidelijk maken???

JA, en dat zegt genoeg

boudewijn
22 februari 2005, 10:35
negagtive k3 fan : Ik wel, meteen toen ik de3 openingspost zag, met al die smileys en je suggestieve taalgebruik pikte ik ontzettend veel dubbele signalen op, als in dubbele bedoelingen, verborgen agenda. maar misschien ben ik wel paranoia ofzo


Yep idd paranoia .

Welke smileys eigenlijk beter kijken wellicht.
Neem het toch allemaal niet zo zwaar man je komt ontzettend opgefokt over op mij iig.Dat je aan jezelf wilt schroeven daar kan ik alleen maar respect voor hebben .Bekijk die openings topic nog maar eens goed der zit geen greintje kwaad in man en zo is het ook zeker niet bedoeld.

En ik vind je eigenlijk een coole gast hoor, vind het altijd erg kicke als iemand gewoon zegt wat die denkt en voelt .Maar hier sla je de plank gewoon zo ontzettend mis en dan vind ik het jammer dat een intellectuele gast als jijzelf dat niet wilt toegeven.Beetje onvolwassen niet ??

Maar goed heb al weer spijt dat ik ook maar iets hier in sounds gepost heb echt jammer.

Roy K.
22 februari 2005, 11:13
@ Boudewijn:
Als Cubensis aangeeft dat "sounds" niet de plek is voor dit topic, zit ie gelijk te zeiken. Je had ook kunnen zeggen: Sorry, dit is inderdaad niet de juiste plek maar dit wou ik zo graag met jullie delen. Maar nee.
Als NegK3 een grappige opmerking naar je maakt antwoord je als volgt:



en boudewijn komt nogal sarcastsich/afgunstig/jaloers/dubbel over op mij in dit topic, misschien moet je ook eens wat aan je mind body en soul gaan doen kerel :)

Hey vriend ik kan spelen en ben nooit uitgeleerd er is voor mij geen reden om jaloers te zijn.Jij daarin tegen kan niks je bent in mijn ogen op dit forum behoorlijk nutteloos.Je loopt alleen maar te zeiken op andere over hoe onzuiver ze zijn bijv.Van jou nog geen bijdrage gehad hier in sounds.


Ik vind dit een behoorlijk onbeschofte replies, en begin zo langzamerhand te vermoeden dat er iemand hier rondloopt met het bemoeizuchtige mannnetje, dat denkt boven alles en iedereen te staan. Met alle respekt, je bent een begenadigd gitarist, maar dan hoef je je natuurlijk nog niet te doen alsof je boven alles en iedereen staat en dat jij wel ff de norm voor alles zet. Ik begrijp dat door alle lof die je terecht krijgt (ook van mij) het gevaar bestaat dat je naast je schoenen gaat lopen, maar probeer hiervoor te waken.

Maar je laatste post is al weer een stuk netter, hou dat vast... :) Ik vind het trouwens leuk dat je ons wilt attenderen op een gitarist met een bepaalde muziek-filosofie, het had alleen beter op een andere plek gekund, maar goed het staat nu hier en laat iedereen die het verder wil uitchecken de kans en laten we ophouden met deze gal-spui posts.


Hij shredt niet en hij neemt niet eens de moeite om te reageren, en zeker niet op die manier.
Ik denk dat iemand die zo in balans is wel de moeite neemt om op een fatsoenlijke manier te reageren, ik denk dat hij wel content is met de mail die hij krijgt, en hij zal vast antwoorden aangezien hij niet last van een ego heeft.

Gert-Jan
22 februari 2005, 11:29
Ik vind dit een behoorlijk onbeschofte replies

Ga jij mij verbeteren? Da's niet slim als je het verschil tussen enkel- en meervoud niet weet.

Maar goed. probeer je mailtje naar Jan Kuiper en laat ff weten hoe het afloopt. :-D

Roy K.
22 februari 2005, 11:43
De zin was eerst anders, "een" was per ongeluk blijven staan.

Maar laten we alsjeblieft stoppen met elkaar te overgieten met zure pis.

Gert-Jan
22 februari 2005, 11:51
Replies ja.

De reply op Cubensis dat ie niet moet zeiken en de gequote reply op NegK3. Die replies.

Maar laten we alsjeblieft stoppen met elkaar te overgieten met zure pis.



Ik bedoel het is niet 'een replies' maar 'een reply'. Anders moet je 'Ik vind dit behoorlijk onbeschofte replies' schrijven.

Maar je hebt gelijk, het wordt alweer aardig tijd 'wasten' op deze manier. :-?
Volgende keer maar weer een zinvolle discussie hebben met elkaar 8-)

ps: Je edit was net te laat (zie quote)

Roy K.
22 februari 2005, 12:04
Heh heh heh inderdaad! Jij bent er ook als de kippen bij zeg! :-D

boudewijn
22 februari 2005, 12:15
@ Boudewijn:
Als Cubensis aangeeft dat "sounds" niet de plek is voor dit topic, zit ie gelijk te zeiken. Je had ook kunnen zeggen: Sorry, dit is inderdaad niet de juiste plek maar dit wou ik zo graag met jullie delen. Maar nee.
Als NegK3 een grappige opmerking naar je maakt antwoord je als volgt:



en boudewijn komt nogal sarcastsich/afgunstig/jaloers/dubbel over op mij in dit topic, misschien moet je ook eens wat aan je mind body en soul gaan doen kerel :)

Hey vriend ik kan spelen en ben nooit uitgeleerd er is voor mij geen reden om jaloers te zijn.Jij daarin tegen kan niks je bent in mijn ogen op dit forum behoorlijk nutteloos.Je loopt alleen maar te zeiken op andere over hoe onzuiver ze zijn bijv.Van jou nog geen bijdrage gehad hier in sounds.


Ik vind dit een behoorlijk onbeschofte replies, en begin zo langzamerhand te vermoeden dat er iemand hier rondloopt met het bemoeizuchtige mannnetje, dat denkt boven alles en iedereen te staan. Met alle respekt, je bent een begenadigd gitarist, maar dan hoef je je natuurlijk nog niet te doen alsof je boven alles en iedereen staat en dat jij wel ff de norm voor alles zet. Ik begrijp dat door alle lof die je terecht krijgt (ook van mij) het gevaar bestaat dat je naast je schoenen gaat lopen, maar probeer hiervoor te waken.

Maar je laatste post is al weer een stuk netter, hou dat vast... :) Ik vind het trouwens leuk dat je ons wilt attenderen op een gitarist met een bepaalde muziek-filosofie, het had alleen beter op een andere plek gekund, maar goed het staat nu hier en laat iedereen die het verder wil uitchecken de kans en laten we ophouden met deze gal-spui posts.


Hij shredt niet en hij neemt niet eens de moeite om te reageren, en zeker niet op die manier.
Ik denk dat iemand die zo in balans is wel de moeite neemt om op een fatsoenlijke manier te reageren, ik denk dat hij wel content is met de mail die hij krijgt, en hij zal vast antwoorden aangezien hij niet last van een ego heeft.

Nou Roy lef heb je iig wel over misopvatting gesproken jij probeert nu van een mug een olifant te maken zodat mensen een verkeerd beeld gaan creëren beetje misselijk van je.Dat jij denk dat ik naast mijn schoenen ga lopen dat bewijst wel jou misinterpretatie van het hele verhaal.

Muziek is een oneindig leerproces en dat realiseer IK mij maar al te goed .Het niveau dat ik zou willen bereiken dat haal ik na 10 levens nog niet.

O ja als je denkt dat meneer Kuiper blij zal zijn met je mail dan vergeet dat maar ik ken de beste man namelijk zelf en houd zich met dit soort onzin heel niet bezig.


Groet,

Boudewijn

Roy K.
22 februari 2005, 13:00
Nou Roy lef heb je iig wel over misopvatting gesproken jij probeert nu van een mug een olifant te maken zodat mensen een verkeerd beeld gaan creëren beetje misselijk van je.

Ik probeer helemaal niet te bereiken dat mensen een verkeerd beeld over jou gaan creëren, als dat al gecreëerd wordt dan is dat toch door jezelf? Of vind je zo'n reply op NegK3 zelf wel fatsoenlijk? Ik attendeer je alleen op zo'n reply.


O ja als je denkt dat meneer Kuiper blij zal zijn met je mail dan vergeet dat maar ik ken de beste man namelijk zelf en houd zich met dit soort onzin heel niet bezig.

Was ik ook niet meer van plan, maar de site hangt wel van steenkolen-Engels bij elkaar, dat valt moeilijk te ontkennen...maar goed wat maakt dat eigenlijk uit, het gaat om zijn muziek.

Nogmaals, laten we alsjeblieft nu ophouden met deze bitchfight, dit kan toch nooit je bedoeling zijn geweest bij het aanmaken van dit topic...

Regards,

Roy

The Crimson King
22 februari 2005, 13:09
kerels.....relax, ik denk dat het onderwerp in kwestie in balans is door dit soort geneuzel te vermijden.

Gert-Jan
22 februari 2005, 13:23
kerels.....relax, ik denk dat het onderwerp in kwestie in balans is door dit soort geneuzel te vermijden.

Spuit 11 :-D

The Crimson King
22 februari 2005, 13:33
Present

boudewijn
22 februari 2005, 13:37
@ Roy : Ik probeer helemaal niet te bereiken dat mensen een verkeerd beeld over jou gaan creëren, als dat al gecreëerd wordt dan is dat toch door jezelf?


Hey kerel zit je luier te strak of zo. Jij gaat wel ver zeg.Ik zei niet dat je een verkeerd beeld probeerd te creëren maar van een mug een olifant maakt .

Ik vind je wel een slijmjurk tegenover negative k3 fan trouwens als je onze eerdere topics hebt gezien dan zie je dat wij elkaar altijd zeggen wat we denken.

Pff heb geen zin meer om nog meer te typen de reden dat het zo lang geleden is dat ik iets heb gepost is vanwege zulke gasten als jij.

Wel jammer van een leuk initiatief als sounds .

mzzl

en stuur geen mailtjes meer voor tab aub

boudewijn
22 februari 2005, 13:47
De edit doet het niet maar wou nog even zeggen Roy,wat is nou arrogant .Zeggen dat iemand gitaar kan spelen of iedereen willen laten zien hoe goed je grammaticaal wel niet in elkaar zit.

Roy K.
22 februari 2005, 18:28
http://balr0g.free.fr/hfr/img/deargod_stop.jpg

Maar goed, daar gaan we weer...

Zeggen dat iemand goed kan spelen is zeker niet arrogant.

Zeggen dat je zelf kunt spelen en dat iemand anders niks kan gaat daarentegen wel die kant op...

Hee maar laten we hiermee ophouden zeg, we lopen allebei hier onze tijd te verdoen. We vinden allebei Jan een goede gitarist, jij hebt meer op met zijn filosofie dan ik, maar dat het een meester is dat is duidelijk. Shawn Lane had trouwens de laatste jaren van zijn veel te korte leven ook een obsessie voor indiase muziek. Op een gegeven moment hoorde mandolin-virtuoos Srinivas Shawn indiase muziek spelen, en vond dat hij dat nog beter deed dan hemzelf en kon er met z'n hoofd niet bij dat een westerling die muziek zo goed kon spelen en belde direct naar zijn thuisland om te vertellen wat hem nu was overkomen.

In ieder geval laat verder anderen reageren wat ze van deze gitarist vinden.

Greetz,

Roy

boudewijn
22 februari 2005, 18:57
Ok mee eens .

Wel tof dat je een gebedje doet voor het slapen gaan.Leuke foto hoe oud was je daar ??


Dag hoor Roy .

Sta heel eh dat is cryptisch !!!

LPClassic
22 februari 2005, 19:27
ik denk dat die gast teveel naar oprah winfrey kijkt.

wat een slappe amerikaanse quasi-spiritueel gelul zeg, en dat van een pim fortuyn look-a-like met schaamhaar rond zn kaaskop bek :-D

VHsologitarist
22 februari 2005, 19:55
Uhh ik lees net de geposte posts...

Laten we elkaar ni afzeiken maar gewoon elkaars mening respecteren en uitspraken want anders krijg je dit gezeik!!

Ik bedoel van ruzie maken leert men niet! :-D
Maar goed!!
De gast is een klasse gitarist (ontopic weer)

groet

Negative K3 fan
22 februari 2005, 20:55
negagtive k3 fan : Ik wel, meteen toen ik de3 openingspost zag, met al die smileys en je suggestieve taalgebruik pikte ik ontzettend veel dubbele signalen op, als in dubbele bedoelingen, verborgen agenda. maar misschien ben ik wel paranoia ofzo


Yep idd paranoia .

Welke smileys eigenlijk beter kijken wellicht.
Neem het toch allemaal niet zo zwaar man je komt ontzettend opgefokt over op mij iig.Dat je aan jezelf wilt schroeven daar kan ik alleen maar respect voor hebben .Bekijk die openings topic nog maar eens goed der zit geen greintje kwaad in man en zo is het ook zeker niet bedoeld.

En ik vind je eigenlijk een coole gast hoor, vind het altijd erg kicke als iemand gewoon zegt wat die denkt en voelt .Maar hier sla je de plank gewoon zo ontzettend mis en dan vind ik het jammer dat een intellectuele gast als jijzelf dat niet wilt toegeven.Beetje onvolwassen niet ??

Maar goed heb al weer spijt dat ik ook maar iets hier in sounds gepost heb echt jammer.

ok, bij deze sorry, ik sloeg de plank volledig mis, maar ook doordat je dit in sounds postte (ipv gitaristen) vond ik het al een beetje vreemd, maar niet dus. ok! ik hoop dat we er wat zand over kunnen gooien.

boudewijn
22 februari 2005, 21:00
ja tuurlijk man . :wink:

Gert-Jan
23 februari 2005, 07:32
ik denk dat die gast teveel naar oprah winfrey kijkt.

wat een slappe amerikaanse quasi-spiritueel gelul zeg, en dat van een pim fortuyn look-a-like met schaamhaar rond zn kaaskop bek :-D

Kun jij je naam niet veranderen in LPFClassic :razz: :razz:

Robs
25 februari 2005, 18:52
Jezus, het begint hier steeds meer te lijken op een bejaardentehuis:
gaan we als de dames uitgekat zijn weer verder met gitaar spelen? :)

On-topic: die gast doet me een beetje denken aan Victor Wooten, ook zo'n spirituele harry, maar wel ongelooflijk goed.

Gert-Jan
25 februari 2005, 19:08
Jezus, het begint hier steeds meer te lijken op een bejaardentehuis:
gaan we als de dames uitgekat zijn weer verder met gitaar spelen? :)

On-topic: die gast doet me een beetje denken aan Victor Wooten, ook zo'n spirituele harry, maar wel ongelooflijk goed.

Ik zou zeggen; post eens iets leuks!

Robs
25 februari 2005, 19:18
Jezus, het begint hier steeds meer te lijken op een bejaardentehuis:
gaan we als de dames uitgekat zijn weer verder met gitaar spelen? :)

On-topic: die gast doet me een beetje denken aan Victor Wooten, ook zo'n spirituele harry, maar wel ongelooflijk goed.

Ik zou zeggen; post eens iets leuks!

Somebody stop me !!! :-D

Nee, afgezien van het feit dat het sowieso zeer povertjes zou afsteken bij gitaristen zoals jij en een aantal anderen op dit forum, kan ik helaas niks posten op het ogenblik (niet dat ik daarvoor nou zo'n hofleverancier was, maar toch). Ik woon op het ogenblik namelijk in London, op een zeer klein kamertje zonder de nodige technische equipment (alleen n laptopje, gitaar en miniversterkertje)... :( Ik zou bijna spijt krijgen dat ik deze gave stad een interessante studie ging doen...