PDA

View Full Version : iemand zn gitaar ook al weer terug?



jorrit
21 februari 2005, 14:26
ik lees hier altijd zat verhalen van mensen die hun gitaar kwijt zijn maar is er ook al iemand hier die hm weer terug heeft "gevonden"?

Frin
27 januari 2007, 17:18
Goeie vraag :) Kvroeg me dat persoonlijk ook reeds af

hendrix2
27 januari 2007, 23:29
Frin, je bent hier waarschijnlijk nieuw.
Je haalde zowaar een topic van meer dan een jaar oud weer naar boven ;)
Probeer in het vervolg misschien eerst even te kijken of het onderwerp niet recenter besproken is.
Onlangs was er dit topic: KLIK HIER (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=84972) Daarin kan je een linkje volgen naar een ander topic, waar een spannend verhaal staat van onze eigenste administrator (GitaarNet) die z'n gitaren uiteindelijk terug heeft gevonden.
Verder heb ik geen weet van mensen die hun gitaar nog terug gezien hebben, maar dit ene geval bewijst dus toch dat het kan.

Veel plezier hier nog op het forum.

Mvg,
Kenneth

Siegfried
30 januari 2007, 09:48
'k heb m'n tele nog niet terug, maar als dat gebeurt zal ik het zeker posten

Siegfried
http://www.studioforte.nl/fendertelecaster1978.html

Siegfried
20 februari 2007, 14:59
Afgelopen vrijdag berichtte de politie IJsseland me dat m'n 1978 Fender Telecaster teruggevonden (lees: in beslag genomen) was. Gister opgehaald.

Die grijns, die krijg ik maar niet van m'n gezicht....

Siegfried

vulvasonic
20 februari 2007, 15:34
Afgelopen vrijdag berichtte de politie IJsseland me dat m'n 1978 Fender Telecaster teruggevonden (lees: in beslag genomen) was. Gister opgehaald.

Die grijns, die krijg ik maar niet van m'n gezicht....

Siegfried

O ja, pure nieuwsgierigheid; heeft het forum hier nog IETS aan bijgedragen? :)

GoldKiwi
23 februari 2007, 22:42
Afgelopen vrijdag berichtte de politie IJsseland me dat m'n 1978 Fender Telecaster teruggevonden (lees: in beslag genomen) was. Gister opgehaald.

Die grijns, die krijg ik maar niet van m'n gezicht....

Siegfried


sjonge jij hebt mazzel :D

STW
6 mei 2007, 01:26
de oefenruimte van mijn bandje is een aantal jaren terug ook wel eens geplunderd
wat zaten we kapot toen...
gelukkig bleek de boel gejat te zijn door een paar jochies van 11(!) jaar oud en kregen hun ouders argwaan
na een paar weken alles weer onbeschadigd teruggehad, ze hadden alleen wat stickers van mn gitaar afgekrabt

we hebben de verzekeraar van de ouders van de jochies echter verteld dat er wel degelijk dingen beschadigd waren dus we konden mooi een zangversterkertje halen :)

nu ik er bij stilsta.. ze hadden wel de deur van de oefenruimte gesloopt, dat hebben we de verzekeraar nooit verteld

Valoosj
17 mei 2007, 12:50
ik vraag me af wat er met die jongetjes gebeurt is achteraf...

De Beer
17 mei 2007, 14:52
Die maken nu dikke HipHop denk ik.