PDA

View Full Version : vraagje andere stemming



ae
20 februari 2005, 21:03
Ik wil mijn Ibanez met floyd rose van e naar d stemmen, ik heb een setje 11s. Maar hoe moet ik die intonatie doen met die dingen bij de brug? Moeten die eruit ofzo en dan verplaatsen?

Misschien is dit stom, maar als ik omlaag tune gaat de spanning op de nek wat omhoog (dikkere snaren), moet ik bang zijn dat mijn superdunne wizard nek breekt? (ik had het keer een foto gezien van een ibanez met gebroken hals, dus ff checken :wink: )

AART
22 februari 2005, 20:19
de spanning word minder bij omlaag stemmen, en nek breken van een nootje omhoog doet ie niet hoor....

BassAgent
22 februari 2005, 20:21
+1

Swan
22 februari 2005, 20:32
als je nieuwe snaren er op zitten moet je wel oppassen dat je niet te hard in je hals knijpt als je speelt, anders kan hij alsnog breken...

AART
22 februari 2005, 23:14
als je nieuwe snaren er op zitten moet je wel oppassen dat je niet te hard in je hals knijpt als je speelt, anders kan hij alsnog breken...

LOL :D

dadelijk heeft de politie ook nog vingerafdrukken en kunnen ze je arresteren voor vandaslisme, ik zou het niet doen en deze snaren gewoon eeuwig laten zitten :D

mijnechtenaamisalvergeven
23 februari 2005, 14:05
als je nieuwe snaren er op zitten moet je wel oppassen dat je niet te hard in je hals knijpt als je speelt, anders kan hij alsnog breken...

LMAO :lol:

ae
23 februari 2005, 19:48
:oops:

Naja de spanning bleef eigenlijk hetzelfde, misschien iets minder zelfs :razz: Het is iig gelukt :)

Anders Destium
23 februari 2005, 19:58
mooi toch!