PDA

View Full Version : PRS kloon



wietse
20 februari 2005, 19:34
jawel heb er 1 , merkloos , ziet er goed uit lekkere hals,mooie inlay en geen multiplex , set neck.
vandaag de hele dag op de rommelmarkt gestaan voor meer dan 200 verkocht en even verder op stond iemand met wat nieuwe gitaren ,dus kon het niet laten.
had een versterker en div pedalen bij me voor de verkoop (niet verkocht :evil: ) dus kon gelijk testen , waren de andere standhouders niet blij mee :-D .
beviel me wel maar toch eerst laten staan aan het eind van de dag was hij hem nog niet kwijt en was de prijs van 140 naar 100 gezakt dus toen toch maar toegehapt.
beslist geen foute koop voor 100 euro ,thuis effe geintoneerd ,bijna spot on te krijgen , lukt niet vaak bij een goedkope plank met een tuneomatic.
elementen hebben wat lage output maar klinken lekker twangy , oeilijk uit te leggen , anders dan ik gewend ben maar wel lekker.
hij is ook lekker licht ,wilde hem eerst ruilen tegen die oude harmony maar daar wou die man niks van weten. :(

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars2/prsclone.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars2/prsclonebody.jpg

oke hij is nieuw en ik heb liever oud spul maar oude PRS klonen bestaan niet het merk PRS zelf timmert ook nog niet zolang aan de weg.

Kasper
20 februari 2005, 19:54
Hmm, ik vind hem niet zo mooi :oops:
Maar voor 100euro kan je niet veel misdoen :wink:

Zo'n tuneomatic brug vind ik niet echt passen bij een prs :-?
Over de plaatsing van de pickup-switch is volgens mij ook niet echt lang over nagedacht :roll:


Maar een nieuw gitaartje is altijd wel cool, dus gefeliciteerd! :)

Richwoodje
20 februari 2005, 20:09
Ik vind die tune-o-matic juist mooi (maar ik hou sowiezo wel van die dingen)

die kop vind ik wel ronduit lelijk :oops:

biels
20 februari 2005, 20:13
Ik vind die kop anders wel mooi. Ik vind het ook wel een tof gitaartje. :)
gefeliciteerd!

RS-Rik
20 februari 2005, 20:17
Jaja hijs mooi

BLOK182
20 februari 2005, 20:30
Congrats, maarre, sorry, ik vind em lelijk :oops:

Das Schaap
20 februari 2005, 20:34
Die kleurcombo is wel bruut. Voor 100 euri kan je nooit echt een miskoop doen, en die brug is wel ok. Ben jaloers man. 8-)

turboblues
20 februari 2005, 22:35
..oke hij is nieuw en ik heb liever oud spul maar oude PRS klonen bestaan niet het merk PRS zelf timmert ook nog niet zolang aan de weg.
Nog niet zo lang? Dacht toch wel zo'n kleine 20 jaar!

wietse
21 februari 2005, 06:24
..oke hij is nieuw en ik heb liever oud spul maar oude PRS klonen bestaan niet het merk PRS zelf timmert ook nog niet zolang aan de weg.
Nog niet zo lang? Dacht toch wel zo'n kleine 20 jaar!

dat bedoel ik dus , dat is beslist nog niet lang vergeleken bij de andere grote merken , en ze staan ook nog niet zolang echt in de belangstelling dat eigenlijk iedere gitarist weet wat er bedoeld wordt met PRS , en om over het grote publiek maar helemaal niet te spreken.
die kennen het merk alleen maar als de gitaar van santana.
dus kopieen van PRS bestaan ook nog niet zo lang.

guvnor
21 februari 2005, 13:17
Ik vindt die kop er niet echt bij passen... Die body is echter wel leuk gevormd.