PDA

View Full Version : DRINGEND HULP GEZOCHT!!!!



lvz
19 februari 2005, 21:28
ik heb een boss effecten pedaal geleend maar deze werkt niet, ik weet niet of het de bedoeling is dat het lampje op het pedaal brandt. Ik heb geen adaptor erbij dus ik weet niet of ik hem dan wel kan gebruiken. Kan ik de battarij verwisselen? Ik heb hier niet veel evrstand van dus help me snel! p.s. het is een boss mega distortion md2

Ché
19 februari 2005, 21:35
draai het zwarte knopje aan de voorkant vh pedaal los, dan komt dat klepje waar je met je voet op moet stampen los, en vlam er een nieuwe batterij in

lvz
19 februari 2005, 22:07
bedankt

Ic3gl0vE
19 februari 2005, 23:27
zit er geen handleiding bij zo'n ding?

Edit: note-to-self: Eerst lezen... dan denken... dan posten... Niet de eerste 2 stappen overslaan en meteen posten

andy
20 februari 2005, 00:07
Hij had hem geleend. :wink:

BLOK182
20 februari 2005, 10:45
Hij doet het wel pas als je er die twee kabels in hebt gestoken he, zo los zal der weinig gaan branden, ook al zit er een batterij in :)

Mike McCready
20 februari 2005, 16:09
Hij doet het wel pas als je er die twee kabels in hebt gestoken he, zo los zal der weinig gaan branden, ook al zit er een batterij in :)

Daardoor brak bij mij gisteren ook het angstzweet uit. Ik had eerst alle pedalen van stroom voorzien. De TU2 geeft dan wel al een rood lampje, maar de GE7 niet. Dat doet ie dus pas als er 1 kabel in zit. Ik had hem al bijna uit de loop gehaald omdat ik dacht dat ie het niet deed :)