PDA

View Full Version : metaaaaallll - request for critics



Dreamer_Ur
19 februari 2005, 18:49
hey, ik wil graag reacties op dit stukje muziek van mn projectje! over de sound, de mix, de riffs etc. etc. ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/1222217/new/testmix_01.mp3

de basgitaar wordt rond de 1khz nog iets geboost voor wat meer bite, goed idee of slecht idee? let me know!!

Hempo
19 februari 2005, 19:30
Als ik het zo hoor vind ik het herrie. Maar das mijn smaak.

Wel strak enzo, maar het kan me niet echt boeien :)

UnbrokenGuitarPlayer
19 februari 2005, 20:46
nice

bobby
19 februari 2005, 21:32
Te gek!

Hier hou ik van... leuke metal riffs, i.c.m. galloperende riffs.. klinkt echt prima!

wat heb je gebruikt voor die orkest instrumenten?

emerald
20 februari 2005, 09:12
Cool 8-)

Dreamer_Ur
20 februari 2005, 10:48
drums, basgitaar en synths zijn allemaal gemaakt in sk@letracker ( www.skale.org )
ik werk al jaren met trackers, je kan er bijna alles mee wat je wilt :)
bedankt allemaal trouwens, leuk om reacties te krijgen. als er zang onderstaat zal ik het complete nummer eens posten!

gitaren zijn PodXT, de powerball en triple rectifier uit de metalshop modelpack, ingespeeld via de USB uitgang van de PodXT, met een Gibson SG Special

Hempo
20 februari 2005, 13:18
Nu ik mijn reactie teruglees is het wat negatief enzo. Ik bedoel ik VIND er niet zoveel aan, omdat de stijl me niet boeit. Ik moet es met respect antwoorden denk ik :)

Dreamer_Ur
20 februari 2005, 13:26
hey Hempo, geen probleem hoor, dat begreep ik ook al uit je eerste post :) to each his own, right?

Swan
20 februari 2005, 13:36
hey klinkt wel lekker...
vind t alleen jammer dat de synths n beetje op de achtergrond liggen kwa sound

Azrael
20 februari 2005, 14:15
Ik vind het erg eentonige muziek. Prima strak gespeeld zo te horen maar het is zo onorgineel als het maar kan. Maar dat vind ik van een hoop metal bands dus wat dat betreft.....

Dreamer_Ur