PDA

View Full Version : pod2.0



BrainDamage
19 februari 2005, 11:08
Is het het waard om een POD2.0 te kopen qua kwaliteit en voor live (met ne peavey bandit 112)?

en ik heb gelezen op harmoney central van als je de footswitch ofzo er niet bij koopt dat je maar de helft modellen kunt gebruiken?

en hoe gaat dit in zijn werk, kan je vb settings van metallica ofzo daar op zetten?

groetjes en alvast bedankt,
kevin

edit: ik kan hem kopen aan €110 de POD2.0, met kabel voor aan de pc/versterker, voeding, garantiebewijs en manual in uitstekende staat (wat de verkoper mij toch vertelt :p) --> doen?

Diedo
19 februari 2005, 17:24
ik denk dat je er wel een goede koop aan hebt, als je nu op die peavey speelt dan.
met footswitch kun je gewoon alle versterkermodellen gebruiken hoor, alleen heb je "maar" vier presets per bank. met zo´n groot floorboard weet ik niet hoe het werkt, maar het lijkt me dat die niet beperkter is.

Je kiest een versterkermodel en stelt em in naar je eigen wensen, en je kan daar ook nog effectjes overheen gooien.
je moet dus zelf je presets maken. tal van mogelijkheden met 32 versterkermodellen.

BartL
19 februari 2005, 17:49
edit: ik kan hem kopen aan €110 de POD2.0, met kabel voor aan de pc/versterker, voeding, garantiebewijs en manual in uitstekende staat (wat de verkoper mij toch vertelt :p) --> doen?
Doen? Ja!

BrainDamage
20 februari 2005, 09:13
ok merci voor de responses, ik ga hem kopen :) ik ga nu misschien eens liedjes beginnen posten :p

groetjes,
kevin

BrainDamage
20 februari 2005, 09:49
vraagske, als die persoon die software niet heeft (weet het niet of hij die heeft, heb het hem nog niet gevraagt en de persoon is er nu ni) wat dan? is die software voor de POD2.0 downloadbaar? heb juist even gezocht op google en vind niet direct iets...

alvast bedankt,
kevin

zjanke
20 februari 2005, 10:36
Kijk eens of hier (http://www.line6.com/software) iets tussen staat

BrainDamage
20 februari 2005, 10:43
ok merci...ik vond dit dus niet :/

groetjes,
kevin