PDA

View Full Version : Headphones



yootje
19 februari 2005, 10:46
Ik ben net de trotste bezitter van een gitaar en een Cube-15, maar nu zou ik ook graag willen oefenen zonder andere mensen teveel tot last te zijn :P De oortjes die ik al had passen er echter niet in geloof ik. Moet ik hier een speciale verloopkabel voor kopen of een ander soort koptelefoon? En wat raden jullie dan aan?

Diedo
19 februari 2005, 10:56
een gewoon standaard verloopstukje voor mini-jack-->jack.
die dingen zijn bij de gemiddelde electronica zaak wel te krijgen.

iam
19 februari 2005, 14:45
koop gewoon een headphone van behringer, kost 18€ ofzo...

Almighty
19 februari 2005, 20:00
Met die oortjes zal je ook nooit een goed geluid krijgen.

Koop een snnheiser ofzo, koxt een paar centen maar dan heb je ook echt geluid.

Almighty
19 februari 2005, 20:00
Met die oortjes zal je ook nooit een goed geluid krijgen.

Koop een sennheiser ofzo, koxt een paar centen maar dan heb je ook echt geluid.

Maurits
21 februari 2005, 23:53
Koop een sennheiser ofzo, koxt een paar centen maar dan heb je ook echt geluid.



Dit ´echte´ geluid zal met een goeie koptelefoon wel mee vallen!
Zelf heb ik een Beyer DT 770 pro (€150) en deze klinkt echt niet lekker met m´n koch en marshall. Koch raad zelf ook aan om een ´goedkope´ koptelefoon te gebruiken omdat een dure de frequenties (te) goed weergeeft waardoor de distortion als een enorme schelle fuzz gaat klinken.

Maurits
21 februari 2005, 23:55
Koop een sennheiser ofzo, koxt een paar centen maar dan heb je ook echt geluid.



Dit ´echte´ geluid zal met een goeie koptelefoon wel mee vallen!
Zelf heb ik een Beyer DT 770 pro (€150) en deze klinkt echt niet lekker met m´n koch en marshall. Koch raad zelf ook aan om een ´goedkope´ koptelefoon te gebruiken omdat een dure de frequenties (te) goed weergeeft waardoor de distortion als een enorme schelle fuzz gaat klinken.

(SORRY VOOR DE `DUBBLE POST`)

groovyB3
21 februari 2005, 23:56
En natuurlijk moet het kabeltje wel lang genoeg zijn om relaxed te kunnen zitten.

Met oordopjes krijg je een prima geluid. Ik heb een tijdje een Pod XT gehad en daar kreeg ik geweldig geluid uit met Philips dopjes van 5 Euro...