PDA

View Full Version : ja ja jem 7 brmr



sjaakies
18 februari 2005, 19:34
ik heb hem vast gehad (bij kees dee)yes, alleen is de top het enigste wat mirror is, de rest van de body is zwart. verder is het een geweldige gitaar. die breed pikc ups zijn waanzinnig. heb hem op een koch geprobeerd een studio tone top. volgens kees was dat de eerste studiotone top ter wereld haha. wat een ampje zeg! nu nog ff sparen

Anders Destium
18 februari 2005, 19:41
Niet gelijk gekocht :razz:

Breed pups klinken inderdaad erg lekker, alleen het blijft een basswood body :lol:

sjaakies
18 februari 2005, 19:55
nee, dat kost me voor zo even dr bij te veel. ik wacht wel op een mooie tweede hands.hij voor al mooi. maar absoluut geen chrome boy idee !alleen die nieuwe trem. bevald me alles behalve goed. doe mij maar een echte floyd rose

sjaakies
18 februari 2005, 19:57
nee, dat kost me voor zo even dr bij te veel. ik wacht wel op een mooie tweede hands.hij voor al mooi. maar absoluut geen chrome boy idee !alleen die nieuwe trem. bevald me alles behalve goed. doe mij maar een echte floyd rose

Anders Destium
18 februari 2005, 21:34
Met echte floyd, bedoel je dan lo-pro's of een edge (wat feitelijk een vrijwl 1 op 1 kopie is)?

Ik heb een Schaller floyd, maar die is toch net wat minder dan lo-pro's en edge's :lol:

Thom TK
18 februari 2005, 21:57
Niet gelijk gekocht :razz:

Breed pups klinken inderdaad erg lekker, alleen het blijft een basswood body :lol:

Wat is er mis met een Basswood body?

Anders Destium
18 februari 2005, 23:40
Basswood heeft geen bas, nada, niente, niets. Ik denk dat dat het is :lol:

Wormaap
19 februari 2005, 00:27
Het enige wat basswood onderscheidt van andere houtsoorten, is het gebrek aan dingen die onderscheid maken. Het is behoorlijk karakterloos.

MoserCustomShopDotCom
19 februari 2005, 01:01
Het enige wat basswood onderscheidt van andere houtsoorten, is het gebrek aan dingen die onderscheid maken. Het is behoorlijk karakterloos.

Haha.. het is even nadenken, maar mooi omschreven :razz:

Kevin-D
19 februari 2005, 10:06
Dus met dat gebrek aan karaktereigenschappen bedoel je daarmee dat 't geen eigen klank heeft zoals elzen en mahonie. Dus dan zou 't ertussen in moeten liggen? :???:

Geen problemen met basswood hier hoor, MusicMan's etc klinken prima :razz:

Anders Destium
19 februari 2005, 18:45
Als je er van houdt is het inderdaad prima, ik vind basswood (tegenwoordig) veel te iel klinken.

Maniaaaak!!
19 februari 2005, 19:50
ik hoor dat die Jem al bekrast raakt als je ernaar kijkt, enig idee of dat zo is? 2e handsje zou in dat geval geen optie zijn...

sjaakies
19 februari 2005, 20:39
er zit z on ibanez trem op dus geen floyd rose. verder had ie wel een mooie binding om de body. en echt spiegel dus niet alla chrome boy en hij was nog zonder veschadegingen toen ik er naar keek het oogt wel een stuk stabiler dan een chrome boy. alleen die trmes van ibanez sucks

Azrael
19 februari 2005, 20:52
Leer schrijven alstjeblieft! :-?

sjaakies
19 februari 2005, 21:13
jonge boeie als het maar begrijpt!!

Thom TK
19 februari 2005, 21:26
jonge boeie als het maar begrijpt!!

Het is hier gebruikelijk om normaal te typen, zo moeilijk is dat niet.

Thom TK
19 februari 2005, 21:26
dubbel

glacius
20 februari 2005, 00:27
foto ??

Anders Destium
20 februari 2005, 00:31
http://www.ibanezrules.com/namm/images/2005/P1010020.JPG

glacius
20 februari 2005, 00:45
zooo wat mooi, bijna net zo mooi als mijn eigen gibson..

8-)

Anders Destium
20 februari 2005, 00:56
totdat je er achter komt dat je voor dat zelfde geld ook veel mooiere gitaren kunt kopen dan een LP Standard (not that there's something wrong with that) :D

Azrael
20 februari 2005, 01:00
jonge boeie als het maar begrijpt!!

Het is hier gebruikelijk om normaal te typen, zo moeilijk is dat niet.

Inderdaad. Ik vind het uiterst irritant om iemands warboel te moeten ontcijferen. Schrijf toch gewoon normaal Nederlands , zoals je op school hopelijk geleerd is.

sjaakies
20 februari 2005, 12:16
ach ja de een typt wat makkelijker dan de ander. het gaat hier toch om gitaren en niet hoe goed je de taal beheerst. dit is toch geen inburgering site?

en ja ik heb nederlands geleerd zowel lezen als schrijven, maar als je dislect bent gaat dat niet zo vanzelf sprekend.

Azrael
20 februari 2005, 13:34
ach ja de een typt wat makkelijker dan de ander. het gaat hier toch om gitaren en niet hoe goed je de taal beheerst. dit is toch geen inburgering site?

en ja ik heb nederlands geleerd zowel lezen als schrijven, maar als je dislect bent gaat dat niet zo vanzelf sprekend.

Die manier waarop jij typt heeft niks met dislectie te maken.

slayurrr
20 februari 2005, 17:59
http://www.ibanezrules.com/namm/images/2005/P1010020.JPG


*In Love*

Damn, echt mijn favoriete gitaar op 't moment.

Mr Freeze
20 februari 2005, 18:06
Erg mooi ding, alleen zou ik deze waarschijnlijk aan de muur laten hangen. Als ik een jem zou kopen om mee te spelen zou ik die vwh kopen.

Anders Destium
20 februari 2005, 18:44
ik zou er gewoon op spelen, het is een gitaar die zijn daar voor :wink:

Maniaaaak!!
20 februari 2005, 22:24
Cool,

Xie Rich van Ibanez Rules in de weerspiegeling van die Jem, nou weet ik waarom ie geen foto's van zichzelf op zijn site heeft ;)

vester86
20 februari 2005, 22:36
is dit die ene met die geile blauwe ledjes in de hals?? anders moet ik um niet hoor :razz:

Pegasus
20 februari 2005, 22:51
is dit die ene met die geile blauwe ledjes in de hals?? anders moet ik um niet hoor :razz:

Volgens mij is ie dat inderdaad.

Pegasus
20 februari 2005, 22:52
totdat je er achter komt dat je voor dat zelfde geld ook veel mooiere gitaren kunt kopen dan een LP Standard (not that there's something wrong with that) :D

Mooi is maar een relatief begrip.

ArpeggioKing
21 februari 2005, 01:08
Als ik een spiegel wil ga ik wel naar de Xenos :razz:

Ronald
21 februari 2005, 16:09
beetje een gitaar voor ijdeltuiten als je het mij vraagt :roll:

THW
21 februari 2005, 18:05
pff, veel geld voor een spiegel op een gitaar en dan blijft ie nog geen eens lang mooi ook :roll: (tenzij je er niet op speelt natuurlijk)

Ik ken idd wel wat beters wat ik voor me geld kan kopen dan een spiegelende gitaar :roll:

signsofzodiac
27 februari 2005, 16:09
Beetje jammer dat het absoluut niet de Bad Horsie Jem van de Live at the Astoria DVD is geworden. Geen Led's, geen laser op de kop.... Beetje standaard gitaar geworden zo. Ze hadden op z'm minst nu iets gaafs met de inlays moeten doen imho. Maar ja, Steve's wil is wet...