PDA

View Full Version : Iets leuks voor thuis



Hagrath
18 februari 2005, 00:49
Hey, ik heb een Laney buizentop+4x12 thuis staan, maar de buurman begint te zeiken, ik wil dus wat anders. Laney+4x12 gaat richting oefenruimte, ik heb verkocht wat ik daar had staan. En nu zoek ik iets leuks voor thuis.

Budget: 260 euro
Zat zelf te denken aan iets digitaals (modeling), aangezien je daar zoveel mogelijkheden mee hebt, dat vind ik wel leuk voor thuis!

Wie o wie heeft er een voorstel?

Jax
18 februari 2005, 06:59
Er zijn echt al heel veel topics als deze geweest. De meeste mensen zullen je een cube30 of een Vox Valvetronix 30 watter aanraden denk ik.

BLOK182
18 februari 2005, 09:06
Line 6 Spider II series evt.

Izegrim
18 februari 2005, 09:28
Er zijn echt al heel veel topics als deze geweest. De meeste mensen zullen je een cube30 of een Vox Valvetronix 30 watter aanraden denk ik.

Ik sluit me aan bij de tweede helft meeste mensen.

harrie-beton
18 februari 2005, 13:29
voor thuis een pod natuurlijk - klinkt erg goed. Buurman blij en jij ook.

Baker
18 februari 2005, 13:35
buizenbak in de oefenruimte,
Pod voor thuis.

Heb ik ook. Ideaal!
Ook leuk om met beide ervaring op te doen.
En een Pod 2.0 heb je al voor een prikkie!

deloosem
18 februari 2005, 14:05
Hey, ik heb een Laney buizentop+4x12 thuis staan, maar de buurman begint te zeiken, ik wil dus wat anders. Laney+4x12 gaat richting oefenruimte, ik heb verkocht wat ik daar had staan. En nu zoek ik iets leuks voor thuis.

Budget: 260 euro
Zat zelf te denken aan iets digitaals (modeling), aangezien je daar zoveel mogelijkheden mee hebt, dat vind ik wel leuk voor thuis!

Wie o wie heeft er een voorstel?

Dubbel zo hard zetten voor een week en als hij dan komt klagen zeg je... Ok dan zet ik hem wat stiller.... terug op het oude niveau.... en dan is de zever gedaan

Werkt heb het zelf al gedaan... :lol:

ieme
18 februari 2005, 22:45
oude flextone ofzo

Hagrath
19 februari 2005, 03:47
Spider vind ik niks, die heb ik al geprobeerd, Klinkt erg nep vind ik. Cube 30 en Valvetronic 30 heb ik nog niet geprobeerd. Wel veel goeds over gelezen!

Een Boss GT-6 2dehands, is dat niks? Zo'n ding lijkt me supercool. Veel effecten, leuk voor thuis als je je verveelt! :) Die kan ik toch gewoon op mn audioversterker (Kenwood, 2x90 watt) aansluiten? Met speakersimulatie en dergelijke moet dat toch aardig kunnen klinken?

Hagrath
19 februari 2005, 03:52
De POD XT en de POD XT LIVE, hebben die dezelfde functies/mogelijkheden/geluiden? Dan scheelt het dus alleen het floorboard gedeelte, dat heb ik thuis toch niet echt nodig namelijk. Dat apparaatje lijkt me ook wel wat!

harrie-beton
19 februari 2005, 22:27
pod xt live = pod xt met ingebouwd floorboard.