PDA

View Full Version : Wat maakt een gitaar slecht?



alexgit
3 juli 2002, 23:47
Zo, dit leek me wel een leuke topic, eve gitaren en gitaarkwaliteiten afzeiken!

lars
3 juli 2002, 23:58
1 ding: als et geluid kut is

maar verder:als je een zooi geld betaald moet het volgende in orde zijn anders isset voor die prijs alsnog kut:
-afwerking van lak, frets, inlays ect
-electronica moet goed zijn en de tuners moeten gewoon kwaliteit zijn. en eventueel moet de zooi niet door de tremelo gaan ontstemmen
-de afstelling, nut, neck, brug ect.

en er moet samick op staan

2muchcoffeeman
4 juli 2002, 01:10
..psoonlijk heb ik het niet zo op gitaren met halzen zo krom als een banaan (maar dat is weer heel persoonlijk natuurlijk)


u zegt Samick? Nou,dan kent u Egmond niet...

nilfisk
4 juli 2002, 09:13
hahahaha, Egmond....Dé nederlandse gitaarfabrikant...Supergitaren !!! uche-uche :grin:

ekkerman
6 juli 2002, 08:57
wat maakt een gitaar slecht ?
als later blijkt dat je om redenen van weinig know -how toch een koffiezet apparaat hebt gekocht in plaats van een scheurhout !!!
kijk dit vind IK nou een non onderwerp~!

plukker
7 juli 2002, 22:07
Wat een plank slecht maakt??????
Om te beginnen moet diegene die erop zit te plukken toch wel 1 zuivere noot kunnen halen!!!!

Sandman
7 juli 2002, 22:21
Wat maakt een gitaar slecht?

Wanneer een gitaar achter je rug om vreemd gaat en kleine gitaartjes bij een ander heeft.

Fluffy
7 juli 2002, 23:40
Wanneer een gitaar achter je rug om vreemd gaat en kleine gitaartjes bij een ander heeft.
[/quote]

dat maakt een gitaar helemaal niet slecht. Dat zou ik graag willen, anders moet ik zelf nog meer van die dure krengen kopen. En gratis is niet verkeerd :razz:

Fluffy
7 juli 2002, 23:41
die van mij is nu net ff langs de buren gegaan. Die hebben wel zo'n mooie Gibson. :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Fluffy op 2002-07-07 23:53 ]</font>

ekkerman
8 juli 2002, 19:18
je gitaar is een slechte slet als ze in iemand anders handen ineens wel die moeilijke solo feiloos eruit laat komen !!!

Neals
10 juli 2002, 19:13
Slecht = Evil

Een gitaar is dus slecht als het een BC rich warlock, bich, beast of whatever is.

Markie
11 juli 2002, 12:52
Een hele dure Gibson waar geen snaren op zitten. En te veel rood staan om snaren te kunnen kopen, dat maakt een gitaar pas slecht!