PDA

View Full Version : ibanezforum



Pee
3 juli 2002, 20:43
ik heb een forum opgestart voor alle ibanez-users, zoals fenderforum eigenlijk.

hij is nog traag (ligt dat aan het forum, de site of aan mij)

ik verwacht opbouwende kritiek

http://members.lycos.nl/ibanezforum/phpBB2/index.php

Ibanez
3 juli 2002, 21:40
vet! mooi gedaan, ziet er ook goed uit. Waarom start je eigenlijk een ibanezforum als je geen ibanez heb?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2002-07-03 20:51 ]</font>

Ibanez
3 juli 2002, 21:45
gaan we engels praten of nederlands?

Ibanez
3 juli 2002, 21:51
kheb me al geregistreerd.

Pee
3 juli 2002, 23:28
ik heb voorlopig nog geen ibanez, maar ik ga er binnen kort een kopen

ik ben ook fan van satch en vai,...

ik zou het graag internationaal houden. zo komen er meer bezoekers. dus best in het engels...

is de site niet te traag?

voorlopig zul je nog moeten wachten op replies omdat jij en ik de enige members zijn.

Ibanez
4 juli 2002, 12:35
Ik denk toch niet dat er echt zoveel bezoekers komen uit het buitenland. Dus kunnen we het echt niet nederlands doen. Bij engels kan ik me niet altijd helemaal uitleven en precies zeggen wat ik wil.

Pee
4 juli 2002, 13:57
voorlopig zijn jullie de enige die weten dat dit forum bestaat, maar ik ga het nog verder bekend maken; ik kan anders wel een forum voor alle nederlandstaligen oprichten?

Ibanez
6 juli 2002, 11:33
er komen al wat meer mensen...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2002-07-06 10:33 ]</font>

Thomasvv
6 juli 2002, 18:48
Dat het forum langzaam is, ligt aan de site. Ik zag dat het van Bravenet is, en dat is een gratis dienst (en dus niet heel erg snel). Als je je forum echt goed wilt maken, moet je toch wel een andere server zoeken. Mail maar als het je wat lijkt, ik kan wel wat regelen, denk ik...

Grtz,
Thomas

Pee
6 juli 2002, 19:09
het is niet van bravenet, alleen de teller is van bravenet, de site staat op lycos. en het forum is zoals dit forum hier in php. maar dan een recentere versie (versie 2 en hier is het 1.x).

Ik had/heb nog sites op lycos en die zijn sneller. vroeger was ik op f2s, maar die zijn gestopt, dat was trouwens een van de beste servers. Ik heb al veel gezocht naar een server die gratis is, geen advertenties toont, en php en MySQL ondersteunt. nog altijd tevergeefs.

Als jij een server kent of daarvoor kunt zorgen die php en MySQL ondersteunt, geen ads toont en daarbij nog gratis is, laat me dan zeker iets weten!!!

Thomasvv
6 juli 2002, 19:24
Je kan het op mijn server hosten (speeltgitaar.nl) php, mysql alles... en gratis, ook voor mij :smile:

Pee
6 juli 2002, 19:42
is die server van jou?

krijg ik dan een map (www.speeltgitaar.nl/ibanezforum) of kan ik ook met een domeinnaam gehost worden?

heb je daar een website over?

christian
6 juli 2002, 19:45
ik vind de site echt heel erg snel gaan

Thomasvv
6 juli 2002, 22:16
Op 2002-07-06 18:42, schreef Pee:
is die server van jou?

krijg ik dan een map (www.speeltgitaar.nl/ibanezforum) of kan ik ook met een domeinnaam gehost worden?

heb je daar een website over?


Het is niet mijn server, maar wel mijn site (http://www.speeltgitaar.nl) en bv http://www.speeltgitaar.nl/ibanezforum zou kunnen, ibanezforum.speeltgitaar.nl zou echter ook kunnen.. Geef maar een brul