PDA

View Full Version : Prijs van Ibanez RG2620QM Prestige ?



Maniaaaak!!
16 februari 2005, 19:40
Hoi,

Ik ben al een weekje op zoek naar de prijs van dit beestje, ik heb op serlui gekeken (voorzover ik weet de ditributeur van ibanez in NL) en daar staat deze specifieke gitaar niet tussen; wel staat er de 'normale' RG 2620 Prestige (dus zonder quilted maple top) voor 1299,- (adviesprijs).

Heeft iemand enig idee waar ik de prijs van deze gitaar te weten kan komen? of is dit zo'n gitaar die je alleen in de US en Japan kan krijgen?

Met wat modifiacties zou dit imho een zeer fijn gitaartje voor me moeten kunnen zijn...

TMKXL
16 februari 2005, 22:56
Ik geloof dat ie zo'n 900 is bij Musik Produktiv.

Maniaaaak!!
16 februari 2005, 23:16
Ik geloof dat ie zo'n 900 is bij Musik Produktiv.

Hmmm,

xie hem nergens staan op Musik Produktiv...

is GuitarBargains een betrouwbare winkel? daar hebben ze hem wel...

zit in Belgie geloof ik?

Azrael
16 februari 2005, 23:24
Ik geloof dat ie zo'n 900 is bij Musik Produktiv.

Hmmm,

xie hem nergens staan op Musik Produktiv...

is GuitarBargains een betrouwbare winkel? daar hebben ze hem wel...

zit in Belgie geloof ik?

Zie dit topic..... http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=48119

Diedo
17 februari 2005, 13:09
hele tijd geleden had ik em in de feedback zien hangen voor 899 geloof ik, maar het kon zijn dat ie afgeprijst was omdat er ergens aan de achterkant een heel klein stukje van de lak af was. (was trouwens wel de quilted geloof ik)

Maniaaaak!!
17 februari 2005, 18:13
Hmmmm,

vergeleken met mijn RG550 uit '91 is deze gitaar dan een stapje omhoog (ik gok van wel, maar waarschijnlijk een kleintje :) ) of een stapje terug?

ik wil persé een Ibanez ivm. nek e.d. misschien weten jullie nog een mooi ibanez RG achtig ding van rond de 1000 euro?

Heb een zwik gitaren gehad (Washburn , Carvin , Jackson , Fender , Gibson en nog wat goedkopere prut) maar kwam altijd terug bij Ibanez. Kweet dat het gros van die planken niet echt denderend is, call me crazy maar Ibanez it is...

Diedo
17 februari 2005, 19:57
ja die 2620 is wel beter hoor. maar niet belachelijk veel beter. zijn meer de kleine details

Ibanez
17 februari 2005, 20:40
Hij is inderdaad 899,- gewoon bij de feedback. Als je hem goedkoop wilt hebben moet je bij www.muziekhandeljoosten.nl kijken.

NeeraDJ
17 februari 2005, 20:41
Ik vind de verschillen juist enorm groot, mahonie body met maple cap vs. basswood body, bodybinding etc.

Ik vond het geen denderend gitaartje persoonlijk, wat betreft bespeelbaarheid zijn de Prestige series van één model zowat gelijk, maar soundwise verschillen ze enorm van elkaar, deze vond ik minder uitblinken soundwise maar nieuwe elementen zouden zeker een groot verschil uit kunnen maken

Paulus2004
17 februari 2005, 20:58
799 euro....+ 8 euro bezorgkosten..

http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/Ibanez_RG2620_QM.htm

Maniaaaak!!
18 februari 2005, 21:08
kan hem bij guitarbargains voor nog iets minder krijgen, maar ik lees zeer uiteenlopende verhalen over deze winkel in het eerdergnoemde topic.

nog een vraagje:

heeft het ding zo'n skischans achtig geval waar de toplock vastzit aan de achterkant van de nek? of heb ik een goedkoper ding in me klauwen gehad toen ik in de feedback was? Ik vond dat ding nogal irritant namelijk.

Ik weet dat dat extra stuk hout het geheel een stuk steviger maakt, maar ik zou het kunnen missen als kiespijn...