PDA

View Full Version : Ja, weer een "wat is ie waard" topic (geen spam)



Bins
16 februari 2005, 11:26
Het zit zo.. ik heb wat cashola nodig voor mijn aanstaande vakantie, en nou vroeg iemand of mijn epiphone misschien te koop was... Euuh, ja, nu wel dus ;)
Maar goed, wat vraag je voor zoiets? De g400 kost 339 bij feedback, maar ik heb de g310, dus dat zou dan rond de 250 nieuw uit moeten komen oid. Verder heb ik de pots en switch vervangen met kwaliteits spul, zit er een splinternieuwe gotoh brug op en een (splitbare) Dimarzio hum in brugpositie.
De gitaar is alleen helemaal onder gestickerd... maar ik ga ervan uit dat de koper dit "cool" vind.

Ik dacht voor de axe misschien 150, en voor de upgrades iets van 50 ofzo? Als ik die Dimarzio eruithaal kan ik em wel voor 50 verkopen, maar ik heb geen zin om weer te gaan klooien ermee.

Wat vinden jullie? Ik begrijp wel dat je tegenwoordig een nieuwe axe kan halen voor 150,- Maar ik hoef em dus niet per se kwijt, ik wil wel een beetje een mooie prijs ervoor. Aan de andere kant wil ik ook niemand afzetten.

P.S. Dit is geen sneaky manier om een ad op het forum te zetten, het gaat mij puur om deze ene koper.

Thx

Jeroenvanhulsteijn
16 februari 2005, 11:38
Ik vind het wel een redelijke prijs. Je moet die verkoper zien te overtuigen dat die 50 euro een goede prijs is voor die upgrades. Tja, en als je echt het geld wilt en de gitaar eigenlijk niet zoveel gebruikt, waarom dan niet in originele staat voor 150 aabieden?
En stickers kun je meestal wel makkelijk verwijderen.

Kevin-D
16 februari 2005, 12:02
Ik vind 't een goede prijs, moet lukken. :) Ik denk zelf dat de upgrades die 50 namelijk zéker wel waard zijn... :cool: