PDA

View Full Version : Halo in het voorprogramma van Plaeto!



tillens
15 februari 2005, 14:10
Hallo iedereen,

We hebben een last minute optreden geboekt in poptempel 013 in Tilburg!
Het betreft een optreden op donderdag 17 februari a.s. en we spelen in het voorprogramma
van de rockband Plaeto, dit is de band van ex-'city to city' frontman Sandro van Breemen!
je weet wel, van 'the road ahead' Wij vinden het natuurlijk helemaal te gek om samen met Plaeto op te treden.

De zaal gaat open om 20.00 uur, en wij zullen rond de klok van 21.00 gaan spelen!

013
Tilburg
Plaeto met supportact .Halo.
Deur open; 20.00

We hopen je te zien in Tilburg!

Groeten,

.Halo.

meer info; www.halo-music.nl & www.013web.nl

marc_o
18 februari 2005, 11:45
Nou, vertel maar hoe het was. Ik neem aan dat het de kleine zaal was, want Plaeto trekt die grote zaal nooit vol natuurlijk.

tillens
18 februari 2005, 14:07
Hallo, ben ik weer. Ja het was inderdaad de kleine zaal, en ongeveer 60 man aanwezig. We dachten eerst dat het leeg zou zijn, maar bij ons was het uiteindelijk even druk als bij de hoofdact. Lekker gespeeld, ondanks dat we 8 weken niet gespeeld hadden maar goed... Mannen van Plaeto waren hartstikke relaxed, aardige gasten, en onwijs goede muzikanten/ band. En 013 is gewoon een coole zaal. Groet Peter

marc_o
18 februari 2005, 15:51
Die drummer ken ik wel, die komt uit Vlissingen. Jammer van de lage opkomst. Heb er zelf ook wel eens gestaan vroeger met mijn metalgenootschap, en laat het nou net die dag ijzelen en sneeuwen, de treinen reden niet eens meer, affijn, misschien 100 man binnen.....en dan een levensgevaarlijke trip terug naar huis...