PDA

View Full Version : Demo ... reacties welkom.



BB
15 februari 2005, 12:13
http://users.pandora.be/kasum/stuff/

De afwerking van de nummers en opnamekwaliteit is nog niet wat het moet zijn. Het is maar om er een idee van te krijgen. Reacties zijn altijd welkom.

Gert-Jan
15 februari 2005, 12:53
Ik heb er een paar beluisterd maar dit is niet echt mijn ding. Ik vind het maar ongeorganiseerde herrie :( :(

Matt19
15 februari 2005, 13:46
Ik heb alle nummers beluisterd, kan mijn waardering niet krijgen. Zeer eentonige nummers. Bovendien zijn er tien miljoen bandjes die exact dezelfde nummers schrijven. Erg lange niet boeiende intro's en erg voorspelbaar. Ook is de timing bij track 9 en track 1 verre van goed.

ae
15 februari 2005, 18:19
Ik vind het wel ok ingespeelt en gezongen, maar de nummers zijn idd een beetje eentonig en bovendien ontbreekt er compositie.

Azrael
15 februari 2005, 18:34
Ik heb alle nummers beluisterd, kan mijn waardering niet krijgen. Zeer eentonige nummers. Bovendien zijn er tien miljoen bandjes die exact dezelfde nummers schrijven. Erg lange niet boeiende intro's en erg voorspelbaar. Ook is de timing bij track 9 en track 1 verre van goed.

Ligt aan de drummer gek genoeg hoor ik. De gitarist maakt weinig timing fouten namelijk en speelt keurig zijn eigen stuk zonder op de andere muziekanten te letten. Hehehe.....natuurlijk een slechte eigenschap maar zijn timing is het niet. :lol:

Nu wat de muziek betreft. Zo vreselijk standaard is het nu ook weer niet. Er zitten zeker goede dingen in en in vind dit beter dan de meeste punk zooi. Het is wel eentonige muziek daar ben ik het wel mee eens. En de zang.....is echt niet om aan te horen. Vreselijk slecht.

dejohan
15 februari 2005, 19:04
Ik vind dat er wel coole stukken inzitten.
Goeie lofi emo/postrock/wavepunk.
Wel vind ik de geluidskwaliteit niet echt goed.