PDA

View Full Version : Stagg les paul c320



<<RJ>>
14 februari 2005, 21:08
jaja even jullie info voor een kennis van mij!
Ik ga zelf de epiphone lp kopen... alleen vriend kwam met die... nou zegt iedereen stagg is brandhout enzo.. maar waarom vind iedereen dat....
en hoe is zn sound>

Javaca
14 februari 2005, 22:06
houd hem eens naast een epiphone LP.
Het hout ziet er niet uit, 3 stukken aan elkaar geplakt chinees waaibomenhout. De tuners zien er zo fragiel uit dat je ze niet eens aan durft te raken. Als je er op speelt kun je met de snaren je frets wegvegen (dit is geen geintje). De elementen zullen we het maar helemaal niet over hebben, en het geluid zullen we maar verdringen.

Strat uber alles
14 februari 2005, 22:09
kortom kopen :-D :-D :-D






















nee natuurlijk niet :lol:

scholier
14 februari 2005, 22:31
houd hem eens naast een epiphone LP.
Het hout ziet er niet uit, 3 stukken aan elkaar geplakt chinees waaibomenhout. De tuners zien er zo fragiel uit dat je ze niet eens aan durft te raken. Als je er op speelt kun je met de snaren je frets wegvegen (dit is geen geintje). De elementen zullen we het maar helemaal niet over hebben, en het geluid zullen we maar verdringen.

Jezus hoe erg kan je een merk afkraken :lol:(het is een kutmerk dat zeker wel)

Kasper
14 februari 2005, 22:43
houd hem eens naast een epiphone LP.
Het hout ziet er niet uit, 3 stukken aan elkaar geplakt chinees waaibomenhout. De tuners zien er zo fragiel uit dat je ze niet eens aan durft te raken. Als je er op speelt kun je met de snaren je frets wegvegen (dit is geen geintje). De elementen zullen we het maar helemaal niet over hebben, en het geluid zullen we maar verdringen.

Maar de switches en toonknoppen zijn dus allemaal in orde?

:D

Javaca
14 februari 2005, 23:11
Het plastic van de toneknoppen ziet er best mooi uit idd. Ook het witte kapje van de elementswitch is uit de kunst. De finesse waarmee de woorden Rythm en Treble op het plaatje zijn geschreven... ongeėvenaard.

Doe jezelf een lol, geef een paar euro meer uit en koop een richwood.

Diesel
15 februari 2005, 06:33
Het plastic van de toneknoppen ziet er best mooi uit idd. Ook het witte kapje van de elementswitch is uit de kunst. De finesse waarmee de woorden Rythm en Treble op het plaatje zijn geschreven... ongeėvenaard.

Doe jezelf een lol, geef een paar euro meer uit en koop een richwood.

Ik wil graag een les paul hebben maar weet nog niet welke
gibson is natuurlijk het walhalla maar te duur
epiphone daarover hoor ik niets dan lof

maar over een richwood weet ik nog neit zoveel
wel weet ik dat hun strats heel erg goed moeten zijn qua prijs/kwaliteit
Is dat met hun les paul's net zo ??

kunnen ze zich meten met de epiphone ?

nickbongers
15 februari 2005, 08:42
als je kijkt naar het feit dat ze 250 euro kosten.

nja ik vind persoonlijk dat ze er best wel aardig goed in de buurt komen. :) ben zeer tevreden met de mijne.

maar zoek een op t forum, best veel topics geweest over richwood lp's.

Diesel
15 februari 2005, 12:04
als je kijkt naar het feit dat ze 250 euro kosten.

nja ik vind persoonlijk dat ze er best wel aardig goed in de buurt komen. :) ben zeer tevreden met de mijne.

maar zoek een op t forum, best veel topics geweest over richwood lp's.
probleem is juist dat je dan 3000 topics krijgt
hij pakt alles waar richwood en les paul wordt vernoemd