PDA

View Full Version : een zingende joe



lupoloco
3 juli 2002, 11:13
Wat vinden jullie van de liedjes waarin satch ook "zingt"( en ook zijn gitaarkunsten uithaalt) zoals big bad moon? ik heb gisteren die clip van kazaa afgehaald, ik vind het best wel kewl.

Ibanez
3 juli 2002, 22:13
Nee, ik vind het niks. Van mij mag hij instrumentaal blijven. Of een andere zanger. Maar de zang vind ik echt niet mooi.

Braindead
25 augustus 2002, 13:41
Ach het is niet zo dat het niet klinkt of zo, maar echt een Pavarotti zal het niet worden. Laat ik het zo zeggen, zijn gitaarspel is heel goed en zijn zang aardig.
Dat is trouwens een vrijheid die zo'n artiest moet hebben. Als hij graag zingt op zijn platen moet ie dat gewoon doen.

sebass
25 augustus 2002, 14:00
Hij zingt niet vals en zijn stem is ook niet erg slecht maar die zanglijnen die hij maakt zijn zoo duf. Gelukkig heb ik nog genoed cd's van hem waarop niet gezongen word.

BLOK182
25 augustus 2002, 17:22
Kan iemand me ff een goed voorbeeldje geven? (van een zingende satch)

Satch
25 augustus 2002, 18:45
yep..hieronder een paar nummers waarin hij zingt en die zijn erg relax:

- I Believe
- Big Bad Moon
- Ride

BLOK182
26 augustus 2002, 13:10
Net "Ride" gedownload, hij kan wel zingen, maar het past niet echt. Nu klinkt het een beetje 2de rangs, sorry.

BLOK182
26 augustus 2002, 13:10
Voor de rest is "Ride" een heel lekker nummer, dat wel.

Ibanez
28 augustus 2002, 13:14
Ik moet zeggen dat ik i believe live wel erg goed vond klinken. Dat viel me toch erg mee.

Pegasus
4 september 2002, 19:27
Op 2002-08-25 13:41, schreef Braindead:
Ach het is niet zo dat het niet klinkt of zo, maar echt een Pavarotti zal het niet worden. Laat ik het zo zeggen, zijn gitaarspel is heel goed en zijn zang aardig.
Dat is trouwens een vrijheid die zo'n artiest moet hebben. Als hij graag zingt op zijn platen moet ie dat gewoon doen.


Zo graag zingt hij blijkbaar niet, hij zingt maar op een paar nummers. Hij zingt in ieder geval een stuk beter dan Steve Vai, die is echt niet om aan te horen als zanger, vooral live niet.