PDA

View Full Version : Fusion stuff



Tymon
14 februari 2005, 18:26
Bridge schemaatje misbruikt voor fusion gepiel. Vriend van me op walking bass. Ik speel de gitaar en de synth gitaar.
http://student-kmt.hku.nl/~tymon/mp3/T&J%20Walkup.mp3


Nummertje wat nog niet af is. Ik speel hier synth gitaar.
http://student-kmt.hku.nl/~tymon/mp3/Tymon%20-%20Tender.mp3

Benieuwd naar jullie meningen / suggesties / kritiek / en eventueel complimenten :D :D

edit: Nog vergeten te melden; de solo's zijn allemaal 100% improv

Azrael
14 februari 2005, 18:29
Lekker man! :)

Vind dit best wat hebben.

VHsologitarist
14 februari 2005, 19:55
Vet hoor!!! 8-)
Dit klinkt super professioneel ;)

fer

Gert-Jan
14 februari 2005, 20:25
Hey Tymon. Klinkt heel vet hoor, gave sound, mooie harmonie!

Robbert v.d. Hanenberg
14 februari 2005, 20:39
Heel vet!! 8-)

Tymon
14 februari 2005, 20:43
Hey thnx mensen!! :D Altijd leuk positieve reacties :razz:

Equalizer
14 februari 2005, 21:25
Ja... Goed!! :D

Tymon
16 februari 2005, 10:13
Thnx EQ!

Nog meer reacties? Alle kritiek is welkom (sound, stijl, techniek).

Jeroenvanhulsteijn
16 februari 2005, 11:26
"Walkup":

Ik vind hem erg leuk! Staat nu 20 minuten op repeat en verveelt eigenlijk nog steeds niet. Erg knap om zo te improviseren. Lekker geluid. Erg leuke opening van de solo.

"Tender":

Ik vind de compositie over het geheel hier denk ik beter. Bij Walkup heb ik meer het idee dat je solo van akkoord naar akkoord hupst en bij Tender vind ik het meer een geheel.
Walkup vind ik wel weer energieker. De solo van Walkup speelt veel meer met het tempo. Maakt het wat dynamischer.

Stuur hem eens naar Holdsworth, die zal je vast betere kritiek kunnen geven dan ik.

Grave Fillé
16 februari 2005, 16:18
Klinkt wel lekker!!! Alleen verliest het mijn aandacht al best snel.
Solo's zijn BTW top!

Tymon
17 februari 2005, 19:00
Thnx Grave en Jeroen!

Grave: wat verliest de aandacht, de nummers of de solo's? Hopelijk de nummers want die zijn allebei ver van af. Was puur om wat improv te kunnen laten horen.

Jeroen: Naar Holdsworth sturen... En te horen krijgen wat een rip-off ik ben zeker :P

Gert-Jan
18 februari 2005, 09:04
Jeroen: Naar Holdsworth sturen... En te horen krijgen wat een rip-off ik ben zeker :P

Hey Tymon,

No offence, maar rip-off wil zoveel zeggen als plagiaat. Ik vind je een verdienstelijke gitarist maar je beschuldigen van Holdsworth-plagiaat gaat me iets te ver.............. :-? :-?

boudewijn
18 februari 2005, 09:31
+ 10 :razz:

Tymon
18 februari 2005, 10:07
Hey Tymon,

No offence, maar rip-off wil zoveel zeggen als plagiaat. Ik vind je een verdienstelijke gitarist maar je beschuldigen van Holdsworth-plagiaat gaat me iets te ver.............. :-? :-?

Ja ik bedoel dus ook een hele slechte rip-off hè! :D Neeeeee... mijn spel is nog geen 100ste van Holdsworth's helaas :cry:

guitarmonk
21 februari 2005, 12:20
Klinkt goed man, doet me denken aan Desperado van Pat Martino.