PDA

View Full Version : wat vinden van dit liedje



NirvAnaFan15
3 juli 2002, 11:27
he wat vinden jullie van dit liedje trouwens het is bedoeld voor mensen die van rock/metal houden duss verwacht geen berendbotje

http://www.disabuse.net/Music/dagaz.mp3

dit is een liedje van een rockband uit de achterhoek vertel me wat je ervan vindt

Dirk_Hendrik
3 juli 2002, 12:25
Probeer het nog eens in een andere afdeling van dit forum. Je zit nu in de afdeling electrische gitaren. Die is voor gitaren. Niet om te vragen of je liedje goed is. Dat moet in een forum over liedjes.

lupoloco
3 juli 2002, 12:46
groot gelijk

Grandma_Placenta
3 juli 2002, 13:16
sorry, maar het klinkt ongelofelijk kut.

nilfisk
3 juli 2002, 14:13
Dit is echt niet mijn smaak....En metal is m'n favo muziek... als je begrijpt wat ik bedoel...je moet die gitarist zeggen dat ie de hele tijd een verkeerd akoord pakt :grin:

schm90
3 juli 2002, 22:26
Ik heb dit nummer eerder gehoord/gezien, volgens mij bij Wet&Wild.

Kitaarhiero
3 juli 2002, 23:12
Die zang vind ik nou net niks.
het rif is wel kewl. Die cleane intro kan de helft korter.

Triple-Dan
4 juli 2002, 10:38
Heb me ne de moeite genomen om dit nummertje eens te luisteren. Idd ik heb dat nummertje al een gehoord op TMF (Wet & Wild) ja.

Tja......intro klinkt wel leuk en de daarop volgende riff ook wel maar en ja en dan begint de ellende he.........

Ik vind het een heel slap aftreksel van een band zoals Biohazard.........zang vind ik de halve tijd erg irri.........nee niet een nummer wat me lang boeit.........

Noctiis
4 juli 2002, 11:10
rommel, hierdoor schaam ik me dat ik uit de achterhoek kom :grin:
Doe mij een plezier en kijk eens op de volgende bandwebsites voor goeie achterhoekse muziek:
http://mp3.com/laternpoll
http://www.kingpin.nl

Triple-Dan
4 juli 2002, 12:55
Sorry heb het geluisterd......diepe ellende........

nilfisk
4 juli 2002, 13:16
lolz, Amen brother :grin:

Marshallover
30 oktober 2002, 09:12
Ik wil wel graag weten wat voor versterker de gitarist gebruikt en wat voor een distortion ?????

Kitaarhiero
30 oktober 2002, 15:21
Hoe heet deze vreselijke band eigenlijk?

ik heb het weer geluisterd en ik schoot direct in de lach toen ik de zang hoorde.

moretel
30 oktober 2002, 19:30
Ik vond het wel grappig,
heb het helemaal uitgeluisterd.

Guitarfreak
6 november 2002, 19:01
Tja ik sluit me hierbij aan...Beetje vage zanger hij moet een punt van rustig naar hard vinden niet continu hard...tis maar een tip.De 8ergrond stem kun je beter achterwegen laten.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Guitarfreak op 2002-11-06 18:01 ]</font>

domie
6 november 2002, 20:26
ben nu liedje aant luisteren, maak live verslag:

intro... begint aardig.

aaah. wat een stem! niet te geloven! Echt zo'n heks.

hehe. die stem is opgehouden.

Hey best aardig, maar ik vind die zang echt niks.

hoofd
6 november 2002, 22:18
goh...dus dit is nou echte bagger. Tering, wat een slechte zang. Intro is vrij irritant (zwak uitgedrukt)...het klinkt op de een of andere manier gewoon niet. De rest van de song is erg cliche, maar word door de zang wel heel erg omlaag gehaald. Best wel een 13 in een dozijnmetalbandje.

Sonic Soul
7 november 2002, 14:48
Die zanger z'n bek moet met ducktape dichtgemetseld worden.

waardeloos

Cloud Strife
8 november 2002, 09:56
pakt ie nou bewust telkens verkeerde akkoorden ?> of is het x-press zo gedaan omdat dat STOER is :razz: :grin:

Vito
11 november 2002, 13:34
Jammer dat de zang zo is....trekt heel het nummer scheef

Mac-F
21 november 2002, 05:17
Op zich een lekker nummer. Inderdaad wat buitenstandaard akkoordjes, maar die maken het juist interessanter. Ik heb naar het instrumentale gedeelte bijna met plezier geluisterd.
Dat werd echter belemmerd door...de zang. Die zanger van jullie is rijp voor Idols. Die aflevering ga ik dan opnemen op video en dan ga ik daar nog heel lang vreselijk hard om lachen.
Die steroïdekoorknaapjes op de achtergrond vinnik ook niet echt geweldig.

Maar het instrumentale gedeelte is wel okee.

Kitaarhiero
21 november 2002, 10:34
Harmonisch niet gerelateerde akkoorden maken nummers interessanter.

Maar, die donald duck moet gedumpt worden... of hij moet écht leren zingen.