PDA

View Full Version : portable amp ?



JvD.
14 februari 2005, 16:56
Omdat ik veel bij vrienden jam wil ik graag een wat draagbaarder versterkertje aan schaffen, ik zat te denken aan een micro cube, enige wat me nog tegen houd is dat ik niet weet hoe die het vol houd naast een veel grotere amp’s. BV: cube-30, 50-watt bass versterker enz.

ik ging steeds met me gitaar onder me arm en een Peavey Rage 158 op me rug op de fiets..

Iemand die me kan helpen met mijn keuze? Misschien een cube-15, die weegt alleen 7 kilo.

BLOK182
14 februari 2005, 17:02
Cube 15 zou idd een optie zijn....of check mun signature... :-D

MongoSucks
14 februari 2005, 17:12
ik heb n cube 15, je kunt er iig wel mee repeteren, t volume zal geen probleem zijn, maar hoe neem je ze mee? als je n grote tas hebt voor op je rug zou t moeten kunnen, ik heb zelf ook t probleem dat ik neit weet hoe ik m op de fiets moet meenemen, ik heb geen tas waar hij in past

ToTaL FaKe
14 februari 2005, 17:34
als ik bij vrienden ga spelen, doe ik hem altijd voorop... op de stang zet ik hem neer, en dan hou ik hem gewoon tegen.....

gewoon helemaal doorschuiven tot het stuur. werkt prima.

JvD.
14 februari 2005, 17:47
mja, ik kan voor op me fiets een rugzak hangen, hi moet dus in een east pack passen.

MongoSucks
14 februari 2005, 18:08
nee de cube 15 past niet in een eastpak

ToTaL FaKe
14 februari 2005, 18:16
nou dat betwijfel ik... hangt ervan af wat voor eastpack je hebt... :-D

MongoSucks
14 februari 2005, 18:27
ik heb de grootste en daar past hij niet in

vester86
14 februari 2005, 18:36
Aan die Microcube zitten 2 strapholders (die dingen die ook op je gitaar zitten) dus die kun je om je nek hangen

Lijkt me niet moeilijk om ook op een cube 15 te schroeven.....

JvD.
14 februari 2005, 18:42
Aan die Microcube zitten 2 strapholders (die dingen die ook op je gitaar zitten) dus die kun je om je nek hangen

Lijkt me niet moeilijk om ook op een cube 15 te schroeven.....

maar het ding weegt 7 kilo, mij gitaar ongeveer 4 en dan 45 minuten fietsen, en ook nog door de regen, moet ik 1 of andere hoe maken voor me amp..

ik denk dat een micro cube het beste is maar kan die de andere versterkers aan ?

vester86
14 februari 2005, 18:46
als die versterkers neit te hard gaan wel

Maar voor die microcube meot je ook een hoes hebben, en zo veel kleiner dan de cube 15 issie niet.....

MongoSucks
14 februari 2005, 18:58
bedoel je dat een cube 15 te hard zou gaan voor repeteren of jammen? k denk t toch niet... en de cube klinkt ook nog erg goed als hij heel zacht staat, en hij kan ook behoorlijk hard, dus over t volume hoef je je bij de cube echt geen zorgen te maken, maar dat vervoer, tjah da's onhandiger

Grave Fillé
14 februari 2005, 19:10
Bij feedback heb je van die kleine marshall stacks van 8 watt ofzo. Kan in je broek zak :-D check www.feedback.nl

MongoSucks
14 februari 2005, 19:12
is t eigenlijk echt alleen voor jammen met andere gitaristen of ook met drum erbij? want als t echt alleen met andere gitaristen is kun je idd beter wat kleiners kopen, die je wel kunt meenemen

starscream
14 februari 2005, 19:19
Die cube kun je MAKKELIJK op een fiets oid meenemen. Mongosucks is gewoon een lazy bum
Die versterker kan indd hard genoeg om gewoon wat te repeteren met een band

MongoSucks
14 februari 2005, 19:21
bullshit StArScReAm (darell) hahahahah ik heb er es mee geprobeerd te fietsen en t gaat echt niet, want als ik m achter me op m'n snelbinder zet kan ik m'n gitaar niet meer op m'n rug doen, want die zit dan in de weg hahaha geloof me dat lukt echt niet

BLOK182
14 februari 2005, 19:21
Ik ging vroeger altijd repeteren met een GT6 in flightcase (15 kg samen), een gitaar op mun rug en een rugzak met kabels/eten/drinken daarover op de fiets, kortom, ben je nou een vent of niet? :P

starscream
14 februari 2005, 19:22
Indd Mongosucks...je bent gewoon een mietje en wilt gewoon gebracht worden met de auto :razz:

MongoSucks
14 februari 2005, 19:23
nee ik ben n mietje hahahahaha, maar waar had je dan die flightcase?

nee maar t lukte mij echt niet om met die cube te fietsen, ja t zal vast wel op een of andere manier gaan maar dat is echt kut, en aangezien m'n moeder me toch altijd wel brengt is dat gewoon relaxer haha

starscream
14 februari 2005, 19:25
aangezien m'n moeder me toch altijd wel brengt is dat gewoon relaxer haha
Dan ga niet tegen mensen zeggen dat je een cube niet op de fiets mee kunt nemen...dalijk geloven ze je ook nog

JeStO
14 februari 2005, 19:25
goh best veel reacties na 5 minuten

MongoSucks
14 februari 2005, 19:26
nee ik zeg toch dat t mij ook echt niet lukt, er zal vast wel n manier zijn ofzo maar aangezien hij alleen wilt jammen zou ik gewoon voor een kleinere versterker gaan die je makkelijker kan meenemen, want als je die cube al op een of andere manier mee wilt krijgen is dat echt onhandig

BLOK182
14 februari 2005, 19:28
nee ik ben n mietje hahahahaha, maar waar had je dan die flightcase?


In de hand steunend op de linkerkant van mijn stuur, en nee dat fiets niet lekker :razz:

starscream
14 februari 2005, 19:29
kleiner zou ik zeker niet nemen! Die cube gaat wel hard genoeg, maar het geluid is heel erg "gericht". Als je er bijv naast of achter staat hoor je hem bijna niet meer (als je samen met een band speelt)

MongoSucks
14 februari 2005, 19:31
ja maar volgens mij bedoelt die jongen niet een band maar gewoon een jamsessie met n paar gitaristen, (darell je kunt je toch nog wel herinneren dat geert hier was met z'n rock axe (10 watt) en dat klonk gewoon goed en hard genoeg, iedereen hoorde hem)

BLOK182
14 februari 2005, 19:41
ff offtopic: weten jullie al of jullie door zijn met popsport?

starscream
14 februari 2005, 19:42
ff offtopic: weten jullie al of jullie door zijn met popsport?
Nee we hebben wel een mail gekregen dat het ong 2 weke duurde..vrijdag zijn 2 weken om..spannend!

MongoSucks
14 februari 2005, 19:45
ja t lijkt me wel tasty als we door zijn, i'll keep my fingers crossed hahahah
maar k vraag me wel echt af hoe t met die clip uiteindelijk zit, t lijkt me toch bullshit dat die echt op mtv enzo zou komen mja

BLOK182
14 februari 2005, 19:48
Dus we horen het deze week nog? Ben benieuwd :)

starscream
14 februari 2005, 19:49
Dus we horen het deze week nog? Ben benieuwd :)
Als het goed is moeten we het deze week te horen krijgen ja..ik vraag me alleen af hoe

MongoSucks
14 februari 2005, 19:55
t zal wel op spl.nl staan en we zullen wel n nieuwsbrief mail krijgen ofzo

birt
14 februari 2005, 19:57
http://users.pandora.be/vandijckheffen/bert/orange_kot_amp/orangefront.gif

:-D
9V powered spam :P

Fumi SG
14 februari 2005, 20:03
http://boss.streamos.com/download/interscope/nin/video/jlyi-rehearsal.mov

:-D
9V powered spam :P

hmz..... interesting :-? :-D