PDA

View Full Version : For The Love Of God - Steve Vai Cover



master of shred
14 februari 2005, 16:51
http://masterofshred.dmusic.com

1 take, MG amp, vreselijk geluid , maar let daar niet op :razz:

Toffe gozer
14 februari 2005, 16:54
Verschrikkelijk dit , zorg maar snel voor een betere opname van dit is niet best .

Lacrimosa
14 februari 2005, 16:57
Verschrikkelijk dit , zorg maar snel voor een betere opname van dit is niet best .

helemaal mee eens!


edit: speel het anders in op een backing, klinkt vast beter :wink: !!

master of shred
14 februari 2005, 17:21
:???: het spel of het geluid zelf ?? :???:

Toffe gozer
14 februari 2005, 17:25
Doordat het geluid zo slecht is wordt het wel erg moeilijk om iets zinnigs te zeggen over jou spel ,vandaar

master of shred
14 februari 2005, 17:41
aha, dat wilde ik ff wete , probeer hem t downloaden, misschien doet t het dan beter ...

Azrael
14 februari 2005, 18:27
Het klinkt zwaar klote maar je timing klopt van geen kant. Dat valt zo ook al te horen. Zo als het nu klinkt ren ik gillend mijn kamer uit.....

Tymon
14 februari 2005, 18:32
Vind je het nou nodig om jezelf master of shred te noemen? :razz: Ik zeg niet dat het slecht is hoor.

Azrael
14 februari 2005, 18:36
Jij ownde Marty Friedman met vibrato toch? Whahahaha..... :lol:

master of shred
14 februari 2005, 18:37
^^ haha lol, en Tymon, ik kon geen usernaam verzinnen :razz:

Grave Fillé
14 februari 2005, 18:46
Geluid is kut, timing kan beter. Maar hé, ik ken het nummer nog wel erin. :)

Gert-Jan
14 februari 2005, 20:29
Probeer het eens met backing.

Azrael
14 februari 2005, 22:58
Meester der Shred kijkt even naar je inbox voor de backingtrack. :)

slayurrr
15 februari 2005, 01:35
Hahahaha ik val bijna van me stoel, te goed dit.




Huh?.. Ooo, het was geen grap... :o

master of shred
15 februari 2005, 09:55
Meester der Shred kijkt even naar je inbox voor de backingtrack. :)

ja ik hem al een backing track, maar tog bedankt, ik gebruik cool edit pro om op te nemen, maar hoe moet je er een backing track door voege?? alvast bedankt..

en slayurrr wat bedoel je daar mee ? :razz:

master of shred
15 februari 2005, 09:56
Meester der Shred kijkt even naar je inbox voor de backingtrack. :)

ja ik hem al een backing track, maar tog bedankt, ik gebruik cool edit pro om op te nemen, maar hoe moet je er een backing track door voege?? alvast bedankt..

en slayurrr wat bedoel je daar mee ? :razz:

Jeroenvanhulsteijn
15 februari 2005, 11:00
selecteer een track. Ga dan naar het menu: ->Insert->Wave from file../MIDI from file...

et voilà!!

new J. Satriani
15 februari 2005, 11:24
oke mischien een beetje offtopic maar weet iemand hoe ik een een bestand uit cubase kan omzetten naar mp3?

Roy K.
15 februari 2005, 11:54
Yep.

Bestand - Export - audio mixdown. Succes!

Was idd meer een onderwerp voor ''recording" ...

@ Master of shred:

Speel hem eens over die backing, dan heb je in ieder geval niet meer die verschrikkelijke timing, die backing kan je zeg maar aangeven hoe lang je een toon bv. moet vasthouden, iets waar je nu nog wel moeite mee hebt. Werk ook nog aan je vibrato en bend-technieken en we horen binnenkort al een stuk betere versie! :) [size=9]

master of shred
15 februari 2005, 12:07
Yep.

Bestand - Export - audio mixdown. Succes!

Was idd meer een onderwerp voor ''recording" ...

@ Master of shred:

Speel hem eens over die backing, dan heb je in ieder geval niet meer die verschrikkelijke timing, die backing kan je zeg maar aangeven hoe lang je een toon bv. moet vasthouden, iets waar je nu nog wel moeite mee hebt. Werk ook nog aan je vibrato en bend-technieken en we horen binnenkort al een stuk betere versie! :) [size=9]

ja dat is het m juist, als ik het met me leraar of met me ritme gitarist speel, of weet ik veel wie dan ook, dan is me timing gewoon goed.

maar ik heb me main amp opgeblazen met me band laatst ( daarom speelde ik nu met die MG ), ik krijg waarschijnlijk binnen een week een
nieuwe, dan neem ik hem wel opnieuw op met backing track :) bedankt jonges

Azrael
15 februari 2005, 13:55
Yep.

Bestand - Export - audio mixdown. Succes!

Was idd meer een onderwerp voor ''recording" ...

@ Master of shred:

Speel hem eens over die backing, dan heb je in ieder geval niet meer die verschrikkelijke timing, die backing kan je zeg maar aangeven hoe lang je een toon bv. moet vasthouden, iets waar je nu nog wel moeite mee hebt. Werk ook nog aan je vibrato en bend-technieken en we horen binnenkort al een stuk betere versie! :) [size=9]

ja dat is het m juist, als ik het met me leraar of met me ritme gitarist speel, of weet ik veel wie dan ook, dan is me timing gewoon goed.

maar ik heb me main amp opgeblazen met me band laatst ( daarom speelde ik nu met die MG ), ik krijg waarschijnlijk binnen een week een
nieuwe, dan neem ik hem wel opnieuw op met backing track :) bedankt jonges

Om heel eerlijk te zijn geloof ik er weinig van dat je timing normaal goed is. Het is namelijk nu wel heel erg slecht. Juist hoe je speelt als er geen andere instrumenten spelen of als ze even stil zijn bepaald hoe je timing is. Je hebt namelijk niet altijd andere instrumenten om je te helpen.

slayurrr
15 februari 2005, 14:27
Meester der Shred kijkt even naar je inbox voor de backingtrack. :)

ja ik hem al een backing track, maar tog bedankt, ik gebruik cool edit pro om op te nemen, maar hoe moet je er een backing track door voege?? alvast bedankt..

en slayurrr wat bedoel je daar mee ? :razz:

Niks hoor. :wink:

Hehe, gelukkig neem je het niet te serieus op, zo was 't ook niet echt bedoelt... Of toch wel? :razz:

master of shred
15 februari 2005, 15:50
Yep.

Bestand - Export - audio mixdown. Succes!

Was idd meer een onderwerp voor ''recording" ...

@ Master of shred:

Speel hem eens over die backing, dan heb je in ieder geval niet meer die verschrikkelijke timing, die backing kan je zeg maar aangeven hoe lang je een toon bv. moet vasthouden, iets waar je nu nog wel moeite mee hebt. Werk ook nog aan je vibrato en bend-technieken en we horen binnenkort al een stuk betere versie! :) [size=9]

ja dat is het m juist, als ik het met me leraar of met me ritme gitarist speel, of weet ik veel wie dan ook, dan is me timing gewoon goed.

maar ik heb me main amp opgeblazen met me band laatst ( daarom speelde ik nu met die MG ), ik krijg waarschijnlijk binnen een week een
nieuwe, dan neem ik hem wel opnieuw op met backing track :) bedankt jonges

Om heel eerlijk te zijn geloof ik er weinig van dat je timing normaal goed is. Het is namelijk nu wel heel erg slecht. Juist hoe je speelt als er geen andere instrumenten spelen of als ze even stil zijn bepaald hoe je timing is. Je hebt namelijk niet altijd andere instrumenten om je te helpen.

dat moet je zelf wete, ik weet hoe het in het echt is :)

spanky_franky
15 februari 2005, 15:57
Meester der Shred kijkt even naar je inbox voor de backingtrack. :)

ja ik hem al een backing track, maar tog bedankt, ik gebruik cool edit pro om op te nemen, maar hoe moet je er een backing track door voege?? alvast bedankt..

en slayurrr wat bedoel je daar mee ? :razz:
je opent de backing (als wavefile, niet .wav maar mp3, dat heet wavefile in cooledit) dan sleep je het naar het eerste track. Vervolgens neem je op op track 2 .. eitje toch? :wink:

master of shred
15 februari 2005, 16:55
^^ dank u :-D

ae
15 februari 2005, 18:24
Draai de treble wat terug!! Verder niks toe te voegen :razz: