PDA

View Full Version : herrie makende fan



sickpunk
14 februari 2005, 08:02
iemand enig idee hoe ik de fan van m'n versterker wat stiller krijg? volgens mij zit er gewoon vuil tussen maarja de fan zelf is nou niet echt uit elkaar te halen he ;) dus iemand enig idee hoe ik dat weg krijg? of andere opties om een herrie makende fan stiller te krijgen... normaal hoor je altijd wel een beetje fan, maar dit slaat werkelijk alles... beter nog ben bang dat ie het gaat begeven opzich niet zo erg pleur ik er een andere in, maar dan moet ik weer kloten met stekkertjes weerstandjes printplaatje waar die nu vast zit enz... dus iemand een idee? thanx

harrie-beton
14 februari 2005, 12:05
schoonmaken met tandenborstel, wattenstaafjes of nieuwe fan kopeu

Kasper
14 februari 2005, 13:06
Je fan aan de deur zetten tijdens optredens :-D
Natuurlijk zijn de fans de reden waarom een band blijft bestaan...
Zonder fans is een optreden redelijk zielig :razz:

Antal
14 februari 2005, 13:34
Uitblazen met perslucht?

sickpunk
14 februari 2005, 15:01
Je fan aan de deur zetten tijdens optredens :-D
Natuurlijk zijn de fans de reden waarom een band blijft bestaan...
Zonder fans is een optreden redelijk zielig :razz:

gelukkig we hebben nog achtelijke mensen hier... erg nuttig...

anyway volgens een leraar van me ben ik beter af om een nieuwe te kopen(deze is 15 jaar oud ofzo:P) en die gewoon te monteren aan de originele draadjes... groene led fan erin ;) chill...

harrie-beton
14 februari 2005, 15:25
die ventilatoren met ledjes willen nog eens storen op single coils

sickpunk
14 februari 2005, 15:35
ja dat zou niet zo handig zijn...:S nouja dan gooi ik die in me computer en haal ik wel een andere

Thijssie
14 februari 2005, 15:38
iemand enig idee hoe ik de fan van m'n versterker wat stiller krijg? volgens mij zit er gewoon vuil tussen maarja de fan zelf is nou niet echt uit elkaar te halen he ;) dus iemand enig idee hoe ik dat weg krijg? of andere opties om een herrie makende fan stiller te krijgen... normaal hoor je altijd wel een beetje fan, maar dit slaat werkelijk alles... beter nog ben bang dat ie het gaat begeven opzich niet zo erg pleur ik er een andere in, maar dan moet ik weer kloten met stekkertjes weerstandjes printplaatje waar die nu vast zit enz... dus iemand een idee? thanx

Hoi,

Gewoon een nieuwe kopen bij de electronicaboer. Die dingen gaan maar een aantal jaren mee. Je kunt de levensduur wel verlengen door ze met een compressor schoon te spuiten en evt een paar druppeltjes naaimachine olie in het loopwerk te spuiten (als de constructie dit toe laat)

Btw, als je een nieuwe gaat kopen en de constructie van je versterker laat dit toe; in het algemeen geldt, hoe groter hoe stiller.....

dejohan
14 februari 2005, 17:51
Heel slecht spelen: dan haken die kutfans vanzelf wel af.

sickpunk
14 februari 2005, 17:56
Heel slecht spelen: dan haken die kutfans vanzelf wel af.

gelukkig we hebben nu niet 1 achtelijk persoon in dit topic, maar al 2... woehoe lucky me, gelukkig voegen ze beide erg veel toe en heb ik erg veel aan ze.... de rest die wel normaal reageerd, THANX

80mm is het grootste wat erin past, zowel kwa schroef gaten als kwa hoogte van de top zelf... volgende week(pay-day) ff een fan halen, zouden led fans echt meer ruis veroorzaken? maarja meestal maken die sowieso wat meer herrie(goedkopere kwaliteit meestal)... en deze fan zal 15 jaar oud zijn, dus redelijk dood... hoewel die net weer minder herrie maakte in elk gveal al vast een beetje stof vrij gemaakt...(wat een troep zeg, lekker bruine stof...)

vester86
14 februari 2005, 18:57
ik raad TITAN fans aan, te koop bij o.a. Funprice (heb net een onderzoek naar fans gedaan)

Titan's zijn stil en verplaatsen veel lucht

sickpunk
14 februari 2005, 19:31
prijs?

BLOK182
14 februari 2005, 19:32
Herriemakende fans verhogen de feestvreugde!

sickpunk
14 februari 2005, 19:36
yeah dope....nog iemand waar je nix aan hebt... :roll:

Wormaap
14 februari 2005, 21:06
yeah dope....nog iemand waar je nix aan hebt... :roll:
En nog een lompe opmerking erover. Is het nou zo moeilijk te bevatten dat je dit soort reacties geheid gaat krijgen? Maar nu ben ik zeker ook een zeikerd die je toch niet verder helpt :roll:

BLOK182
14 februari 2005, 21:09
De titel van je topic is gewoon een open deur, that's it, nothing personal :)

sickpunk
14 februari 2005, 21:44
yeah dope....nog iemand waar je nix aan hebt... :roll:
En nog een lompe opmerking erover. Is het nou zo moeilijk te bevatten dat je dit soort reacties geheid gaat krijgen? Maar nu ben ik zeker ook een zeikerd die je toch niet verder helpt :roll:

tuurlijk kan je het verwachten... heb ik er wat aan? nee dnek het ook nie, als je de rest leest kan je dan tot de conclusie komen dat het compleet onzinnig is om zo te reageren? ja dat kan ook nog, gelukkig heb je nog wel mensen die je nog daadwerkelijk proberen te helpen....

Kasper
14 februari 2005, 22:57
yeah dope....nog iemand waar je nix aan hebt... :roll:
En nog een lompe opmerking erover. Is het nou zo moeilijk te bevatten dat je dit soort reacties geheid gaat krijgen? Maar nu ben ik zeker ook een zeikerd die je toch niet verder helpt :roll:

tuurlijk kan je het verwachten... heb ik er wat aan? nee dnek het ook nie, als je de rest leest kan je dan tot de conclusie komen dat het compleet onzinnig is om zo te reageren? ja dat kan ook nog, gelukkig heb je nog wel mensen die je nog daadwerkelijk proberen te helpen....

Je bent een saaie lul sickpunk.

Als je al niet tegen een grapje kunt :roll:

vester86
15 februari 2005, 00:08
2615 CASEFAN 120 MM TITAN € 16.95
2555 CASEFAN 80MM TITAN € 9.95
2614 CASEFAN 92 MM TITAN € 10.95

dejohan
15 februari 2005, 00:26
yeah dope....nog iemand waar je nix aan hebt... :roll:

Hej, ik heb zelfs fans met tieten, dat kan jij niet zeggen.

(okok, nu stop ik, maar je hebt nou eenmaal zelf olie op het vuur gegooid)

Izegrim
15 februari 2005, 00:36
yeah dope....nog iemand waar je nix aan hebt... :roll:
En nog een lompe opmerking erover. Is het nou zo moeilijk te bevatten dat je dit soort reacties geheid gaat krijgen? Maar nu ben ik zeker ook een zeikerd die je toch niet verder helpt :roll:

tuurlijk kan je het verwachten... heb ik er wat aan? nee dnek het ook nie, als je de rest leest kan je dan tot de conclusie komen dat het compleet onzinnig is om zo te reageren? ja dat kan ook nog, gelukkig heb je nog wel mensen die je nog daadwerkelijk proberen te helpen....

Je bent een saaie lul sickpunk.

Als je al niet tegen een grapje kunt :roll:

Je mag hier geen grapjes maken, alleen depressief reutelen. 't Is hier niet voor niets een gothicforum! :stop:

sickpunk
15 februari 2005, 11:52
yeah dope....nog iemand waar je nix aan hebt... :roll:
En nog een lompe opmerking erover. Is het nou zo moeilijk te bevatten dat je dit soort reacties geheid gaat krijgen? Maar nu ben ik zeker ook een zeikerd die je toch niet verder helpt :roll:

tuurlijk kan je het verwachten... heb ik er wat aan? nee dnek het ook nie, als je de rest leest kan je dan tot de conclusie komen dat het compleet onzinnig is om zo te reageren? ja dat kan ook nog, gelukkig heb je nog wel mensen die je nog daadwerkelijk proberen te helpen....

Je bent een saaie lul sickpunk.

Als je al niet tegen een grapje kunt :roll:

net zo'n saaie lul als je pa!

ik kan heel goed tegen een grapje... alleen 3 mensen die het zelfde grapje maken? ja nuttig... en heb ik er verder wat aan....
vester thanx, zal ff kijken of ze daar hier aan kunnen komen

Nicci
15 februari 2005, 14:01
Heel slecht spelen: dan haken die kutfans vanzelf wel af.

gelukkig we hebben nu niet 1 achtelijk persoon in dit topic, maar al 2... woehoe lucky me, gelukkig voegen ze beide erg veel toe en heb ik erg veel aan ze.... de rest die wel normaal reageerd, THANX


het is natuurlijk ook een overweging nederlands te gebruiken. ik weet niet precies wie er achterlijker is: de personen met de flauwe woordspeling of jij. voor fan bestaat een heel normaal nederlands woord: ventilator.

BLOK182
15 februari 2005, 14:28
http://www.severn-lamb.com/Graphics/Photos/Model%20Making/Model%20Jet%20Engine.jpg Dit niks?

Lord Abortion
15 februari 2005, 14:37
http://www.severn-lamb.com/Graphics/Photos/Model%20Making/Model%20Jet%20Engine.jpg Dit niks?

fan ... turbine

fan ... turbine

fan ... ?

BLOK182
15 februari 2005, 14:40
Komt iig een briesje uit :)

Lord Abortion
15 februari 2005, 14:41
Komt iig een briesje uit :)

Ja, aan de ene kant blaast die je publiek uit de zaal, en aan de andere kant zuigt die al je materiaal op!

BLOK182
15 februari 2005, 14:43
Zolang het maar geen herrie maakt is het goed voor de topicstarter :-D

Kasper
15 februari 2005, 15:55
net zo'n saaie lul als je pa!

ik kan heel goed tegen een grapje... alleen 3 mensen die het zelfde grapje maken? ja nuttig... en heb ik er verder wat aan....
vester thanx, zal ff kijken of ze daar hier aan kunnen komen

Fuck off, je was al aan het bitchen en mij voor achterlijk aan het uitschelden vanaf het eerste grapje.

Haal die dildo uit je kont, je wordt er chagrijnig van.

Kasper
15 februari 2005, 15:56
http://www.severn-lamb.com/Graphics/Photos/Model%20Making/Model%20Jet%20Engine.jpg Dit niks?

Pas maar op met zo'n grapjes, of sickpunk wordt kwaad :evil: :roll:

pol
15 februari 2005, 16:08
dat leds zouden storen klopt helemaal niet, het zijn geen TL-buizen he.

jorrit
18 februari 2005, 09:39
haha helemaal off topic, maar telkens als ik die titel van jou lees denk ik weer aan een echte fan die teveel lawaai maakte. blackmetalband van een maat van me stond te spelen. toch best een boel volume. staat er een beer van een gozer een meter voor het podium mee te bleren en zo hard dat je echt moeite moest doen om de band nog te horen :-D