Inloggen

View Full Version : Emp Gomez????



Dash
12 februari 2005, 19:01
Even een vraagje van een newbie:
Ik heb absoluut geen enkel verstand van gitaar spelen of van gitaren, maar het lijkt me wel leuk om er gewoon eens mee te beginnen en te kijken waar het schip strand.
Het lijkt me dus logisch dat ik een niet al te dure gitaar zoek, en in de (speelgoed :P ) winkel waar ik werk staat een gitaar van EMP, genaamd 'Gomez' ik heb hem uit de doos en al gezien, en vast gehad, en het lijkt me een redelijk ding, maar ik weet dus echt niet (net zo als mijn baas) of dit nou een gitaar is die eerder voor kinderen is bedoeld, of het eigenlijk wel echt een beetje kwaliteit heeft én, het belangrijkste voor mij:
Of ik er gewoon als beginnende gitarist een beetje op kan spelen??

Dus: leden van gitaarnet.nl, ik vraag jullie:
Wie heeft er voor mij informatie over de gitaar Gomez van het merk EMP???

alvast bedankt!

belg
12 februari 2005, 19:31
Ik ben meer en beter gaan spelen toen ik een goede gitaar kocht, kreeg er meer lol in. Heb toen nog een tweede gitaar aangeschaft, en ben nu verkocht aan het edele gitaarspel....
Moraal, ik vond het niet leuk op mijn eerste twee hele goedkope dingetjes. Ben er toen wel achtergekomen dat ik door wilde met spelen. Moraal: kijk idd maar of gitaar spelen iets voor je is op zo 'n chaepo, maar dan wel snel iets behoorlijks aanschaffen om er lol in te houden.

Dash
12 februari 2005, 19:33
En hoe duur is een normale (akoustische) gitaar eigenlijk?
(verwacht het ergste :cool: )

Maar ik zou trouwens toch nog graag info willen hebben over de Gomez, dus als iemand er iets over weet!?!

belg
12 februari 2005, 22:28
Voor ong. 300 heb je toch al wel een gitaartje hoor. Verder tweedehands veel aanbod, bv marktplaats. Denk erom dat een solid top belangrijk is voor de klank ( en daarmee plezier ). Het bovenblad moet dus niet gelamineerd zijn, is ip beter...

Dash
13 februari 2005, 15:47
Hmm, oke, maar ik heb dus geen zin om dat er aan uit te geven voordat ik ook maar weet of ik er wel iets fatsoenlijks uit kan krijgen.
Denk dat ik toch een goedkopere gitaar koop en daar dan eens mee ga pingelen, koop wel een dure als ik het leuk vind :)
(en heb het geluk dat we een gave muziekleraar hebben dus daar zal ik ook wel eens een gitaar van kunnen lenen op school, en dat zijn dus wel flink goede! :D)

maar toch zou ik graag nog wat willen weten over die Gomez.
Niemand??

Dash
13 februari 2005, 15:58
Hmm, oke, maar ik heb dus geen zin om dat er aan uit te geven voordat ik ook maar weet of ik er wel iets fatsoenlijks uit kan krijgen.
Denk dat ik toch een goedkopere gitaar koop en daar dan eens mee ga pingelen, koop wel een dure als ik het leuk vind :)
(en heb het geluk dat we een gave muziekleraar hebben dus daar zal ik ook wel eens een gitaar van kunnen lenen op school, en dat zijn dus wel flink goede! :D)

maar toch zou ik graag nog wat willen weten over die Gomez.
Niemand??

Jeroen1
6 maart 2005, 23:41
Ha Dash, ik heb een Gomez, model Estudiante. Het is een prima beginnersgitaar en met een "solid top" en hij heeft een verbazend helder mooi geluid voor een studiegitaar. Daar heb je gewoon een prima eerste gitaar aan.
Groet,
Jeroen