PDA

View Full Version : snaren eraf bij element vervangen ?



Rock n' sad
12 februari 2005, 18:48
test

Rock n' sad
12 februari 2005, 18:48
Hallo , ik heb zonet een nieuw brugelement besteld ( SD PEARLY GATES ) , mijn bandgenoot gaat het inorde brengen enzo ( lees : solderen ) we gaan die SD in de brugpositie steken , en de orginele van de brug , komt in neck positie terecht ( het gaat btw over die epiphone )

Maar we hadden nog een vraagje ,
moeten de snaren eraf tijdens het vervangen ?
Hij denkt dat de draden wel lang genoeg zullen zijn dat je ernaast kunt solderen

is dit zo , of niet ?

Diedo
12 februari 2005, 18:50
hoe wil jij je element eruit krijgen zonder alle snaren eraf of heel erg los te doen???

ja dus. solderen doe je toch aan de achterkant vande gitaar.

Kasper
12 februari 2005, 18:51
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kun je überhaupt zelfs je element eruit halen/erin steken zonder de snaren er af te halen?

Misschien als je veel extra-snaar hebt dat je ze kunt losdraaien totdat je ze uit de weg kunt leggen, maar dan kun je ze er evengoed afhalen. :-?

Kasper
12 februari 2005, 18:52
hoe wil jij je element eruit krijgen zonder alle snaren eraf of heel erg los te doen???

ja dus. solderen doe je toch aan de achterkant vande gitaar.

Damn, you quck like ninja :nervous:

Rock n' sad
12 februari 2005, 20:10
hoe wil jij je element eruit krijgen zonder alle snaren eraf of heel erg los te doen???

ja dus. solderen doe je toch aan de achterkant vande gitaar.

solderen gebeurt toch in het vakje voor het element zelf ?

Bluesbreaker
12 februari 2005, 20:12
Als je nou eens begint met vertellen wat voor gitaar je het over hebt.....

amon
12 februari 2005, 20:14
Zoiets is al eerder aan het bod gekomen hier... Wat ik mij toen (en nu weer) afvroeg was waarom dit een probleem is? Snaren eraf en erop zetten kost je misschie 5 minuten extra... En ze moeten toch wel losser als jij je element eruit wil halen, dus waarom niet helemaal eraf.