PDA

View Full Version : Megadeth Solo



VHsologitarist
12 februari 2005, 17:40
Ik was bezig ff snel een solo uit aant zoeken van megadeth - Hangar 18 , dit is maar een klein stukje dus alleen de begin solo..
de rest moet ik dus nog opnemen

http://members.home.nl/ferrybrouwer/hangar18.mp3

groetjes
ferreke

Equalizer
12 februari 2005, 18:12
Klinkt goed hoor. Beetje slordig daar op de helft, maar ik ken het origineel niet.

VHsologitarist
12 februari 2005, 20:44
:-D

dankje Equalizer




Moet ook nog de rest van het nummer opnemen waar er toch wel iets pittiger solo's in voorkomen ;) i just give it a try

Luc-O
13 februari 2005, 14:18
Dit belooft wat! Ben zeer benieuwd naar de rest!

c.hultermans
13 februari 2005, 18:27
klinkt lekker ferreke!!! :wink:

Ik heb t gitaarboek van "Rest in Peace" nog ergens liggen, ik zal er weer eens in gaan neuzen!!!

Grtz,

Conrad

Mr Freeze
14 februari 2005, 00:13
He VHsolo mooi gedaan hoor ik ben benieuwd naar derest.

VHsologitarist
15 februari 2005, 22:25
Thanx Luc-O C.hultermans en Mr Freeze!!

Ik zal van de week de rest opnemen momenteel ff druk met studie ;)


groetjes
ferreke

ae
16 februari 2005, 15:23
Klinkt lekker! Ga je de eindsolo ook doen? :o

Toffe gozer
16 februari 2005, 16:01
Klinkt weer gaaf , ik ken hen orgineel niet maar als ik afga op al jou eerdere geposte solo's, weet ik zeker dat het wel goed zit :)

Axl Rose
18 februari 2005, 18:21
cool :)

c.hultermans
18 februari 2005, 20:17
Thanx Luc-O C.hultermans en Mr Freeze!!

Ik zal van de week de rest opnemen momenteel ff druk met studie ;)


groetjes
ferreke

hehe, ben benieuwd!!!

Ik liep altijd vast in de 2e lange Friedman solo achterin t nummer.....met een leipe slide die ie speelt, om maar over de rest te zwijgen..........

VHsologitarist
18 februari 2005, 21:40
Hey c.hultermans,

ghegeh ik weet dat het me nog lastig gaat worden,
zo gaat dat bij mij altijd (ik denk eerst dat ik heel de wereld aan kan en vervolgens pleur ik hard op mn bek),
maar ga het gewoon probeer ;)

greetz 8-)

Aron Maiden
25 februari 2005, 16:55
woh, Das niet verkeerd 8-)
maar hoe lang speel jij al?

groetos aron

VHsologitarist
25 februari 2005, 19:03
woh, Das niet verkeerd 8-)
maar hoe lang speel jij al?

groetos aron

hey dankje!!

Ik speel nu 5 jaar gitaar.

groetjes
ferreke 8-)

VHsologitarist
25 februari 2005, 19:07
p.s. de eindsoo hiervan is inderdaad aan de pittige kant :P

Aron Maiden
25 februari 2005, 19:25
woh, 5 jaar, zo kort, maar hoelang speel jij per dag,

En waar heb jij gitaar les?
:o 8-)
:P

jij bent echt verschrikelijk goed!!!

VHsologitarist
25 februari 2005, 20:49
hey Aron Maiden bedankt man!!

Maar zo goed ben ik ni hoor ;) luister maar eens naar boudewijn en robbert v/d hanenberg (dat zijn meesters hier), die spelen al wel wat langer gitaar.

Ik heb 1 jaartje klassiek gitaar les gehad van mn oom (afgestudeerd aan het conservatorium Sweelinck te amsterdam).
En op elektrisch gitaar gebied heb ik alles zelf aangeleerd (je kan tegenwoordig alles zelf aanleren gezien internet bestaat).

Waar een wil is is een weg zeggen ze (mijn passie is gitaar spelen), ik oefen ongeveer een uurtje per dag, zijn natuurlijk dagen bij dat ik 6 uur speel maar dan ben ik aant jammen of aant repeteren met de band of mijn broer.
Ik heb een tweelingbroer die op het zelfde niveau ligt als ik (we strijden tegen elkaar), misschien dat we daarom snel vooruit gaan.

Dat is dus de reden voor mij ook dat ik vaak op het forum zit, zodat je leert natuurlijk en kijken wat je beter zou kunnen doen (afgezien dat ieder een eigen smaak heeft).

Als ik iets voor je kan betekenen welke scales ik doorneem of welke solo's ik uitzoek (welke oefeningen ik doe) stuur me dan maar een mailtje, dan probeer ik het uit te leggen.

groetjes
Ferry 8-)

segers
16 maart 2005, 18:01
VET!!!
grtz
R8-)y