PDA

View Full Version : Engl Powerball 100 of Savage 120



Grave Fillé
12 februari 2005, 13:42
He mensen, ben mischien van plan om een engl amp te kopen maar ik twijfel tussen de powerball en de savage. Welke is beter volgens jullie?
Speel voornamelijk rock en metal, maar ook wel blues en cleane nrs. Ik zit in een band.

Fumi SG
12 februari 2005, 14:16
kheb er zelf (jammer genoeg) geen ervaring mee..... maar ik zou zeggen, probeer de zoekfunctie ff. Er is genoeg over die bakken te vinden :wink:

Grave Fillé
12 februari 2005, 14:20
Heb ik al gedaan, niet zoveel te vinden. Trouwens wel veel dingen op harmony central.

NeeraDJ
12 februari 2005, 14:56
Onzin, er is genoeg te vinden met de zoekfunctie er zijn zelfs meerdere vergelijkingstopics dus doe even actief wil je.

Beiden kunnen iig de stijlen aan en beiden zijn heel erg veelzijdig. Ik heb zelf een Powerball en speel er Latin tot Speed Metal op zonder problemen. Vergeleken met de Savage heeft de Powerball een soort van grom en meer ballen, alhoewel de Savage vergeleken met de PB niet heel erg veel mist op het gaingebied. De Savage is alleen wat strakker en de leads zijn gemakkelijker smoother te maken als je begrijpt wat ik bedoel, dat smoothe is eigenlijk het enige wat ik op mijn PB mis.

BartL
12 februari 2005, 17:50
Heb ik al gedaan, niet zoveel te vinden.
Door een nieuw topic te openen zul je niet echt veel wijzer worden, er staat wel degelijk al ontzettend veel over deze ENGL's geschreven.


De zoekfunctie doet wel weer erg kut de laatste tijd trouwens. :evil: