PDA

View Full Version : Vierdaagse Feesten Nijmegen



alexgit
1 juli 2002, 20:22
Hee mensen,

wie er in omgeving Nijmegen woont, of verder uit de buurt natuurlijk, moet wel komen kijken naar het Schoolbandfestival, zaterdag 13 juli op 't Valkhof!
Ik ga namelijk optreden met m'n band HOAX!!
Keigaaf!
Wij moeten om 17.00u

Dude
1 juli 2002, 21:37
keigaaf..... oh oh ,elke keer als ik zon KEI woord zie heb ik weer zon soort van ach ach gevoel.....

L4A
2 juli 2002, 10:05
Ik dacht dat ze dat alleen in brabant zeiden... :smile:

L4A
2 juli 2002, 11:20
Ennuh, voor de helden die 'm gaan lopen: veel succes met weinig blaren!

alexgit
3 juli 2002, 16:26
Nah ik woon niet in Brabant dus daar kan het niet aan liggen.

lars
3 juli 2002, 16:40
kei is ook kei nijmeegs.

over die schoolbands, dat staat helemaal niet aangekondigd in dat ene 4daagsefeest boekje dinges in de krant. kom wel effe kijken denk ik

alexgit
3 juli 2002, 23:50
Op 2002-07-03 16:40, schreef lars:
kei is ook kei nijmeegs.

over die schoolbands, dat staat helemaal niet aangekondigd in dat ene 4daagsefeest boekje dinges in de krant. kom wel effe kijken denk ik


Klopt ik woon alleen niet in Nijmegen, maarja contacten daar he...
Datt vind ik wel raar, ze kwamen zelfs nog foto's maken om in zo'n boekje te doen enzo...
Hmm...
Maar het is wel de Valkhofaffaire en daar is nou eenmaal niet zoveel commercieels te beleven als bijvoorbeeld op de Waalkade...

Harry
4 juli 2002, 11:02
Hoax, is dat niet die band met die kettingzaagsolo?

alexgit
6 juli 2002, 00:10
Nou kijk, er is zo'n band, en die heet The Hoax, maar wij zijn HOAX, maar we kwamen er dus later pas achter dat er ook een band was die The Hoax heette. Dus we moeten het nog een keertje veranderen, maar voor nu zijn we hoax en we bestaan nog maar een jaartje, nog niet eens eigenlijk..

SpatAder
12 juli 2002, 15:06
Nou dat kettingzaaggeluid is soms wel het geval, ik heb namelijk de treble vaak te veel open staan, en dan krijg je dat hele gemene schelle spul.

alexgit
12 juli 2002, 20:15
Nah het valt allemaal wel mee.
Zo cool ben je niet hehe!
Nee we zijn maar een braaf bandje in vergelijking met die andere.
Braaf en slecht en blabla...