PDA

View Full Version : Ibanez RG linkshandig fixen



Man
11 februari 2005, 08:17
test

Man
11 februari 2005, 08:17
als ik een rg uit de hogere prijsklasse linkshandig wil kopen.. wat moet ik dan doen? en hoeveel meer zal dat mij gaan kosten?

Diedo
11 februari 2005, 12:35
je moet op marktplaats goed rondkijken tot er wat van je gading bij zit. Er wordt niet zo heel veel linkshandig aangeboden, dus het is goed opletten. Als je per se nieuw wilt dan moet je gewoon een bij een winkel langs. Linkshandige gitaren zijn volgens mij meestal wel iets duurder dan de rechtshandige varianten.

Mr Freeze
11 februari 2005, 14:15
Neem geen ibanez. Kijk naar andere merken bijv. carvin, maverick, jackson, dean, godin, lag, G & L. Er is keuze zat.

Nrrrk
11 februari 2005, 16:43
Waarom moet ie in godsnaam geen Ibanez nemen? :) Als hij de RG vorm bijvoorbeeld TERING mooi vind?

Mr Freeze
11 februari 2005, 21:02
Waarom moet ie in godsnaam geen Ibanez nemen? :) Als hij de RG vorm bijvoorbeeld TERING mooi vind?


Omdat het rotzooi is. De RG vorm is overigens GESTOLEN. De kenners weten waar ik het over heb.

Nrrrk
11 februari 2005, 21:23
Waarom moet ie in godsnaam geen Ibanez nemen? :) Als hij de RG vorm bijvoorbeeld TERING mooi vind?


Omdat het rotzooi is. De RG vorm is overigens GESTOLEN. De kenners weten waar ik het over heb.

Ach, ja hij is gejat van het Jackson model. O, ik vind de Ibanez vorm veel mooier, maar das smaak.

Tis geen rotzooi, misschien niet super professioneel. maar geen rommel, hoor. x)

Man
11 februari 2005, 22:24
naar mijn idee weet je eerder wat je krijgt als je een ibanez koopt dan wanneer je een jackson koopt..

maargoed.

ik vraag me gewoon af hoeveel het zou kosten om zon rg links te laten maken, ik heb al een rg470 maar ik wil een verfijnde versie van deze hebben.. meer mogelijkheden etc..