PDA

View Full Version : =====Stratman70 Riffcontest - Bouke's take=====



Bouke
11 februari 2005, 01:27
Hey,

Deze keer blijf ik wat dichter bij m'n eigen stijl... 8-)

http://members.home.nl/boukejanssen/Stratman70_Rifcontest_Bouke_01%20(master2).wma

Groets,

Bouke

Jeroenvanhulsteijn
11 februari 2005, 01:43
Jeumig....sterke sfeer zeg. Ik waan mezelf al op zo'n boot met schoepenrad op de Missisippi, pruimtabak achter de kiezen. :lol:

Lekker schreeuwerige slide. Lekkere gitaarmix. Vind ik wel knap hoe je die 3 gitaarpartijtjes tegen elkaar hebt uitgemixed.
Wat mij betreft had de bas ietsje duidelijker aanwezig mogen zijn. Maar misschien dat het dan wat errrm bonkerig wordt.

Het klinkt trouwens om de één of andere reden echt heel erg bekend :???: :-?

Maar errrrrrrm, is dit nu eigenlijk je roots? Want je inzending van die andere riffcontest laat een heel andere kant van Bouke zien :)

Roy K.
11 februari 2005, 01:55
Dit klinkt erg, erg lekker!

Ik verwacht dat dit uitgewerkt wordt tot een compleet nummer dat ik over een tijdje kan downloaden in het gewone "sounds"-gedeelte! :D :-D

Bouke
16 februari 2005, 01:02
Hey,

Thanks mannen!

@Jeroen: Ik speel voornamelijk blues(achtige) muziek, daar maak ik ook eigen werkjes in.

@Roy: Ik zal eens kijken of ik er een compleet liedje van kan maken, best wel grappig :D

Groets,

Bouke

strattie
20 februari 2005, 14:32
Hoor ik nou scheel of is er publiek ingeplakt :-D .

nee maar even serieus, klinkt heel erg lekker, ook een beetje de muziek waar ik zelf helemaal gek van ben. Helaas ben ik zelf nog niet zo behendig met de slide, maar dat komt nog wel. :-D

john.3001
20 februari 2005, 16:37
Cool, dat laatste stukje is een beetje SRVish

Bouke
22 februari 2005, 21:50
Hey,

@ Strattie: Thanks! enne... je hoort een beetje scheel denk ik :D geen publiek in verwerkt deze keer. IK ben ook niet behendig met de slide, sterker nog, ik doe maar wat :D

@ John.3001: Danku!

Bouke

strattie
24 februari 2005, 17:46
Hey,

@ Strattie: Thanks! enne... je hoort een beetje scheel denk ik :D geen publiek in verwerkt deze keer. IK ben ook niet behendig met de slide, sterker nog, ik doe maar wat :D

Bouke

dankje, ik heb net een afspraak gemaakt bij meneer de oorarts :razz:

phantom666
16 oktober 2005, 16:12
Heerlijk moddervet

Basseytje
17 oktober 2005, 17:45
klinkt lekker meeslepend lekker bed8 en het past wel goed bij de drums

Bouke
18 oktober 2005, 02:02
Hehehehe, leeft deze nog? :D

Leuk om weer eens terug te horen!

Thanks wederom voor de commentaren. Maarehhh.... er is een andere contest aan de gang hoor :D

Groets,

Bouke

Set Wenker
12 november 2005, 06:31
lekkere tone. Klinkt heel goed.

poepsnaar
12 november 2005, 19:50
welke bands maken dit soort muziek, ? het klinkt goed

crazylay
20 november 2005, 14:29
hey bouke..
klinkt erg lekker zeg! :-D
alleen het is veel ééntonig.

by the way:"..
waar heb je die Bass rifjes vandaan of met welk programma maak je die..

Bouke
22 november 2005, 00:02
hey bouke..
klinkt erg lekker zeg! :-D
alleen het is veel ééntonig.

by the way:"..
waar heb je die Bass rifjes vandaan of met welk programma maak je die..

Thanks! Moest een riff-achtig iets zijn en ik koos voor 'blijven hangen' dus weinig verandering. Verder vind ik veel bluessongs erg gaaf die hoofdzakelijk in een toonsoort werken. Velen vinden dat saai/eentonig, ik hou daar wel van. Je wint er alleen geen contests mee :D

Deze bass in geprogrammeerd in sonar en de edirol super quartet plugin, lekker simpel.


Bouke

Bouke
22 november 2005, 00:02
zelfs een dubbel-post na 1x klikken :???: