PDA

View Full Version : klassiek - Liebesbotschaft



delphiro
10 februari 2005, 21:34
niet helemaal strak en niet helemaal zo romantisch als het moet maar het is weer een wat na een lange afwezigheid en speelpauze. Origineel van Schubert (piano en zang), bewerkt door Mertz tot een leuk doorhobbelend stukje muziek :-D

Gegroet,
Rob

http://www.xstaze.nl/mp3/liebesbotschaft.mp3

Roy K.
10 februari 2005, 23:29
Nou ik vind hem anders nog strak genoeg hoor! :-D

Jemig man, echt vet dit! Af en toe lijkt hier en daar misschien wat te haperen, maar ik kan dat niet goed beoordelen omdat ik het origineel niet ken (en het dus misschien wel hoort)... :roll:

Wat ik me afvroeg, waarom je vaak stukken speelt die niet voor klassieke gitaar geschreven zijn (zoals bv. je laatste 2 stukken van Schubert)? Ik zou ook wel eens wat sonata's of etudes :o willen horen van Sor, Giuliani of Carulli! :P

Bouke
11 februari 2005, 11:31
Hey Delphiro,

Altijd leuk om weer eens naar zoeits te luisteren. Het geeft me altijd weer het gevoel dat ik nog erg veel te leren heb op gitaar :D

Groets,

Bouke

Gert-Jan
11 februari 2005, 11:47
Je weet toch altijd weer de gevoelige snaar te raken! MOOI gespeeld. Ik ben toch altijd (aangenaam) verrast wanneer jij iets post.

delphiro
11 februari 2005, 13:06
thx allemaal :cool:

@roy
ik zal binnenkort een Guiliani stukje inspelen (typisch gitaar kun je wel zeggen!).. die heb ik nog wel een beetje paraat. Oh en die hapering stonden niet in het stuk.. die zijn van mij :-D

@bouke
en ik wil nog zo graag goed leren improviseren want dat is mijn slechtste gitaarkant. Je blijft maar leren ondanks dat het maar een plank is met zes snaren.

@g.j.
daar doe ik het voor.. :P

gegroet!
Rob

ResNovae
11 februari 2005, 14:26
In één woord GE-WEL-DIG! Die foutjes en haperingen die erin zitten, neem ik graag voor lief. Ben helemaal gek aan het worden op het geluid van die Bernabé van je :roll:

Erik

VHsologitarist
11 februari 2005, 20:44
Tja... SUPER DE SUPER!!!!!! :o

Ik geniet van jou het meest als jij iets post hier!!!
damned

Ik kan mn klassieke gitaar beter aan de muur hangen :P


greetz

Janne
14 februari 2005, 14:50
Weer heel mooi delphiro. De volgende meeting moet jij er ook bij zijn :D .
Wat ik ook altijd mooi vind bij jou is de stilte na zo'n nummer, fantastisch.

Janne