PDA

View Full Version : Nieuwe amp... VHT



Monty
10 februari 2005, 15:32
Al een tijdje zocht ik een vervanger voor de mark iv en het is de VHT Pittbull classic CL-100 geworden. 3 kanaals, minder poespas dan de mark iv en een meer recht-toe-recht-aan versterker (just what i was looking for). De VHT heeft beduidend meer gain op het 3e kanaal en klinkt helderder op het 2e kanaal, waar de mark soms erg muddy kon klinken daar heeft deze geen last van. Kortom ik ben er erg blij mee. Een reviewtje staat op m'n site (zie sig).

http://www.montaillou.com/portal/images/stories/vht_full.jpg

Negative K3 fan
10 februari 2005, 15:45
wow, dure grap zeker?

maar erg lijp ding, ik heb nog nooit het plezier gehad een vht te beroeren, maar ze hebben een erg goede reputatie!

Wormaap
10 februari 2005, 15:46
En nu nog soundclipjes? :-D

marc_o
10 februari 2005, 15:48
Hee, toffe versterker heb je daar. Keek ook even op jou eigen site, keek eens naar je geboortedatum en beroep, oftewel, erg jong en nog op school......verhuur je jezelf als gigolo ofzo? Of als speeltje voor eenzame zakenmannen voor veel geld? Da's niet mis , die collectie van je! :)

BramVersteeg
10 februari 2005, 15:49
Al een tijdje zocht ik een vervanger voor de mark iv en het is de VHT Pittbull classic CL-100 geworden. 3 kanaals, minder poespas dan de mark iv en een meer recht-toe-recht-aan versterker (just what i was looking for). De VHT heeft beduidend meer gain op het 3e kanaal en klinkt helderder op het 2e kanaal, waar de mark soms erg muddy kon klinken daar heeft deze geen last van. Kortom ik ben er erg blij mee. Een reviewtje staat op m'n site (zie sig).

http://www.montaillou.com/portal/images/stories/vht_full.jpg

Mooi zo! Zal zeker goed naast je herbie staan! :P
Volgens mij hebben wij wel een beetje de zelfde smaak :wink: . Ik vind VHT ook te gekke amps. Kom je ook een keer naar een gearmeeting, kunnen we lullen over mooie amps?

NeeraDJ
10 februari 2005, 15:57
keek eens naar je geboortedatum en beroep, oftewel, erg jong en nog op school......verhuur je jezelf als gigolo ofzo? Of als speeltje voor eenzame zakenmannen voor veel geld? Da's niet mis , die collectie van je! :)

Zo jong is ie toch niet? :???:
Supervet Monty! Wellicht word jij mijn gear-rolemodel hehehehe :razz: !

Monty
10 februari 2005, 16:00
Hee, toffe versterker heb je daar. Keek ook even op jou eigen site, keek eens naar je geboortedatum en beroep, oftewel, erg jong en nog op school......verhuur je jezelf als gigolo ofzo? Of als speeltje voor eenzame zakenmannen voor veel geld? Da's niet mis , die collectie van je! :)

There you got me! :-D

Monty
10 februari 2005, 16:02
Mooi zo! Zal zeker goed naast je herbie staan! :P
Volgens mij hebben wij wel een beetje de zelfde smaak :wink: . Ik vind VHT ook te gekke amps. Kom je ook een keer naar een gearmeeting, kunnen we lullen over mooie amps?

Hey ja zal haast wel moeten he naar de meeting. Lijkt me wel gaaf idd. Zal het iig is overwegen. Had jij niet die Fat Bottom 4x12 van VHT? Ben wel benieuwd hoe die klinkt.

marc_o
10 februari 2005, 17:33
Hee, toffe versterker heb je daar. Keek ook even op jou eigen site, keek eens naar je geboortedatum en beroep, oftewel, erg jong en nog op school......verhuur je jezelf als gigolo ofzo? Of als speeltje voor eenzame zakenmannen voor veel geld? Da's niet mis , die collectie van je! :)

There you got me! :-D


Zie je wel! Ik dacht het al!

Nee, echt mooi spul.

TheXrookie
11 februari 2005, 13:31
Proficiat die VHT blaast!!

BramVersteeg
11 februari 2005, 14:18
Mooi zo! Zal zeker goed naast je herbie staan! :P
Volgens mij hebben wij wel een beetje de zelfde smaak :wink: . Ik vind VHT ook te gekke amps. Kom je ook een keer naar een gearmeeting, kunnen we lullen over mooie amps?

Hey ja zal haast wel moeten he naar de meeting. Lijkt me wel gaaf idd. Zal het iig is overwegen. Had jij niet die Fat Bottom 4x12 van VHT? Ben wel benieuwd hoe die klinkt.

Yep, ik heb die Fat Bottom en die klinkt erg vet onder de Herbie!

marc_o
11 februari 2005, 17:59
Herbie was toch een witte Kever?

robzilla
11 februari 2005, 18:19
nice Monty!

ieme
11 februari 2005, 18:35
nice stuff! misschien is de meeting van 26 februari(in groningen) leuk om eens te bezoeken...

Ieme

ieme
11 februari 2005, 18:36
En voornamelijk jou goldtop is erg mooi!
:razz:

amon
11 februari 2005, 21:14
Erg geile amp!!! :o

Ik weet niet hoe hij klinkt, maar als ik zo dingen zie/lees over VHT, moet dat wel in orde zijn!





BTW, op je site, als je naar 'gear' gaat en dan rechts in het menuutje 'VHT Pittbull' aanklikt, dan verdwijnt dat menuutje aan de rechterkant. Moet je nog even bijwerken!

Braindead
13 februari 2005, 00:45
mooi hoor. kwijl kwijl :D

BLOK182
13 februari 2005, 10:12
COngrats, brute bak man!

Bins
13 februari 2005, 11:19
Mooie bak man! Als hij de mkIV vervangt, dan moet het wel wat zijn :)

Monty
13 februari 2005, 15:12
De VHT staat nu in de oefenruimte en dinsdag neem ik 'm wel weer mee naar huis. Dan zal ik er deze week even wat mee opnemen zodat jullie kunnen meegenieten :D (en ook met de Diezel zal ik wat opnemen). Echter de gearmeeting in Groningen zie ik niet zo zitten (das me een beetje te ver weg). Wellicht een volgende keer (in het midden van 't land?).

Monty
13 februari 2005, 19:02
BTW, op je site, als je naar 'gear' gaat en dan rechts in het menuutje 'VHT Pittbull' aanklikt, dan verdwijnt dat menuutje aan de rechterkant. Moet je nog even bijwerken!

Thanks, was me idd nog niet opgevallen, maar is gefixed.