PDA

View Full Version : nieuwtje besteld



Rock&Roll
10 februari 2005, 13:06
Ik heb zonet een nieuw stratje besteld...
Het is een fender deluxe players strat geworden, in crimson red.
Hele lekkere strat, prijs kwaliteit het beste model dat fender momenteel aanbiedt, zonder natuurlijk boven de 3000 euro te gaan.
ik ben benieuwd, nu afwachten, want de gitaar was zo uitzonderlijk in de benelux dat ze niet op stock was :roll:


:cool:

ToTaL FaKe
10 februari 2005, 13:09
gefeliciteerd. Post ff waarneer hij aangekomen is, en post dan ook ff foto's :-D

Bluesbreaker
10 februari 2005, 13:23
Ik heb zonet een nieuw stratje besteld...
Het is een fender deluxe players strat geworden, in crimson red.
Hele lekkere strat, prijs kwaliteit het beste model dat fender momenteel aanbiedt, zonder natuurlijk boven de 3000 euro te gaan.
ik ben benieuwd, nu afwachten, want de gitaar was zo uitzonderlijk in de benelux dat ze niet op stock was :roll:


:cool:

Ik hoop voor je dat het nu wat sneller gaat, ik zit nu ondertussen al 4 maanden en 1 week op een mex classic te wachten. (die nog algemener zijn ook lijkt me)

Rock&Roll
10 februari 2005, 14:03
Ik ken je verhaal, bluesbreaker en ik sympathiseer enorm met je. Vooral omdat ik gisteren een tijdje zitten spelen heb op een 50's classic in sunburst...schitterende gitaar, heel mooi ook en lekkere hals. ze stond 499 in de guitar shop en dat vond ik toch reuze meevallen voor die gitaar!
Ik moest wel bestellen aangezien er (normaal gesproken) geen enkele winkel in Belgiė was die de gitaar op stock had, maar ik moet die gitaar gewoon hebben. de specs zijn te goed om te laten liggen...


:cool:

Bluesbreaker
10 februari 2005, 14:28
Zoeen is het?

http://www.fender.com/products/show.php?partno=0133000

http://www.fender.com/new_repository/fender_guitars/images/0133000_md.jpg

Deze kleurcombinatie is trouwens wel ultiem lelijk..... :o

Nog nooit zo'n gitaar gezien, heb je trouwens de maple of rosewood versie besteld?

Rock&Roll
10 februari 2005, 14:39
Ik heb een rosewood versie besteld omdat zo'n neck me wat beter ligt, persoonlijke smaak.
Het blauw vind ik ook niet zo mooi, maar het rood is wel cool. Ik ben (uiteraard) van plan om er enkele dingen aan te veranderen. Vooral de pickups zullen er moeten aan geloven vrees ik. De gouden hardware ga ik nog afwachten...Ik koop em vooral voor de 12" radius neck, ash body en amerikaanse elektronica, en voor de vintage noiseless pups kan ik in naverkoop nog wel wat geld krijgen.


:cool:

Negative K3 fan
10 februari 2005, 16:44
de fender deluxe series zijn wel lijp, beetje prijzig though.

Rock&Roll
10 februari 2005, 17:14
tjah, soms mag het al eens wat meer zijn...dit wordt ook een gitaartje die ik ga houden :D :wink:


:cool:

ToTaL FaKe
10 februari 2005, 17:33
zeg je nu :-D maar over een jaar wil je weer wat anders :wink:

Rock&Roll
10 februari 2005, 17:43
ach, ik ben een absolute strat-liefhebber en ik heb er met deze erbij 3.
Ik denk niet dat er nog veel is dat ik anders zou willen... over effecten en amps spreek ik wel niet! Maar gitaren heb ik dan meer dan genoeg


:cool:

Rock&Roll
15 februari 2005, 17:34
Voilą, net telefoon gekregen dat mijn deluxe players strat binnen is... in minder dan een week! Ze hadden er blijkbaar op stock in duitsland. hoera voor mij!
Morgen ga ik ze halen, dan kan ik een paar fotootje maken. Helaas weet ik niet hoe ik ze online beschikbaar kan maken, dus dat wordt wel even zoeken.


:cool:

Wormaap
15 februari 2005, 18:03
www.imageshack.us Daar kun je ze snel, makkelijk en gratis hosten. Dan is dat 'probleem' dus ook al opgelost ;)

Rock&Roll
15 februari 2005, 18:45
thanx,
Morgen probeer ik enkele fotootjes online te plaatsen, na de verplichte uren spelen op mijn nieuwste aanwinst!

:cool:

Rock&Roll
18 februari 2005, 16:45
beloofde fotootje:

http://img62.exs.cx/img62/9574/img000022ei.th.jpg (http://img62.exs.cx/my.php?loc=img62&image=img000022ei.jpg)

ToTaL FaKe
18 februari 2005, 16:53
zo .. gefeliciteerd.. mooi gitaartje...

levering was ook snel...

post nog is wat meer foto's... :-D

wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

groovyB3
18 februari 2005, 17:23
ze stond 499 in de guitar shop en dat vond ik toch reuze meevallen voor die gitaar!



Beter lezen :razz:

vulvasonic
18 februari 2005, 17:28
dubbel

vulvasonic
18 februari 2005, 17:29
Gefeliciteerd!

Mooi ding (in 't blauw had ik 'm trouwens ook ERRUG mooi gevonden).
Ik vroeg me alleen af; tegenwoordig heeft de deluxe-serie een nieuw schakelsysteem (knopje dat in de volumeknop is verwerkt), zit dat er bij jou ook op, of is het een ouder model?

ToTaL FaKe
18 februari 2005, 18:05
ze stond 499 in de guitar shop en dat vond ik toch reuze meevallen voor die gitaar!



Beter lezen :razz:

always look on the bright side of life... :-D

499 ?? :o tijd dat ik weer is ga sparen voor een strat erbij.... :cool:

oh nee ben nog aan het sparen voor een Fender Hot rod deluxe... :oops:

Rock&Roll
18 februari 2005, 18:14
Nee nee tis er eentje van 699 euro! Die 499 slaat op de 50's classic die in de winkel hing.
mijn deluxe is niet dezelfde als de american deluxe, maar ze heeft wel een schakelsysteem om de brugpickup te activeren in bepaalde posities, het is het kleine witte knopje tussen de tone pots.

:cool:

vulvasonic
18 februari 2005, 18:25
Nee nee tis er eentje van 699 euro! Die 499 slaat op de 50's classic die in de winkel hing.
mijn deluxe is niet dezelfde als de american deluxe, maar ze heeft wel een schakelsysteem om de brugpickup te activeren in bepaalde posities, het is het kleine witte knopje tussen de tone pots.

:cool:

O ja, dat klopt. Ik had me vergist.
Ik vind ze wel bloedjemooi trouwens.