PDA

View Full Version : vervanging voor mb studio pre



ropp
9 februari 2005, 21:49
En weer heb ik een probleem.

Mijn Mesa Boogie studio pre amp moet naar de reparatie, want soms verlaagt het volume van het A kanaal opeens, het valt 'weg'. Na wat klikken met mn footswitch gaat ie het vaak opeens weer doen.

Maar nou is het grootste probleem dat ik geen vervanging heb(heb net mn backup combo verkocht :-? )
Eerst dacht ik dan maar een MB Quad te kopen, hier hoor ik zoveel goede dingen over. Alleen heb ik daar (waarschijnlijk) niet op tijd het geld voor. Toen zag ik een Hafler designed by bogner Triple Giant op gitaarmarkt staan, zou dat dan misschien een betere keus zijn? Of misleidt het designed by Bogner heel erg?

Graag hoor ik wat de pro's, :razz: oftewel jullie, hierover denken.
Groeten, Rob

telecastermaster
10 februari 2005, 13:58
Geen pro hier, maar wel een trotse bezitter van een ADA MP-1. Volgens mij kun je niet verkeerd gaan met de MP-1, zeker niet als backup, en al helemaal niet gezien de belachelijk lage prijzen (€ 200 of zo) waarvoor je ze soms van internet kunt oppikken.
Zie adadepot voor meer info ensoundclips
http://www.adadepot.com/cool_things/soundclips/main.htm

Over de Hafler Triple Giant heb ik alleen maar hele goeie verhalen gehoord, maar is niet MIDI programmeerbaar.

mijn 2 eurocent

LordSpeedyShit
10 februari 2005, 16:04
ik heb zelf ook de mp-1 hier en sluit me helemaal bij de vorige poster aan. Alleen denk ik dat de overdrive hieruit niet echt klinkt als die van jou Mesa.
Die triple giant klinkt ook goed voor het geld, maar die heb ik zelf nooit echt goed kunnen proberen.

Met een mesa quad zit je natuurlijk zeker goed.