PDA

View Full Version : Humbucker aansluitschema



SilverFoo
8 februari 2005, 23:02
Ik heb onlangs een dimarzio sd voor een klein prijsje weten te kopen en nu wil ik die in mijn stratje plaatsen. Echter, ik kan op de site van dimarzio niet een aansluitschema hiervoor vinden. Er zijn wel schema`s voor H/S/H etc.. maar er schijnt er niet een te zijn voor S/S/H (want dat is zoals ik het wil, met de standaard 5 way schakelaar). Dus ik vraag me nu af of dit wel mogelijk is!... weet iemand een schema, of kan iemand me vertellen of het mogelijk is? Alvast bedankt!.

wietse
8 februari 2005, 23:04
SSH? bedoel je niet HSS ?
gewoon effe op google zoeken wiring diagram fatstrat vind je vanzelf wel iets.

borrel
8 februari 2005, 23:06
Kijk hier eens:) http://www.seymourduncan.com/website/support/schematics.shtml

SilverFoo
9 februari 2005, 11:32
HSS... SSH.. tis maar net van welke kant je het bekijkt he :razz:

Maar bedankt! Maar dit zijn wel schema`s voor SD`s... maakt geen verschil verder met Dimarzio?

Squier4ever
9 februari 2005, 14:50
ey ik heb er ook een en hss geschakeld (laten doen), maar ik heb um later nog eens opnieuw gedaan, omdat ik dat ding gewaxt heb. gaat best zonder schema :p
btw ik heb em in serie staan, geeft mer output

Squier4ever
9 februari 2005, 14:51
ey ik heb er ook een en hss geschakeld (laten doen), maar ik heb um later nog eens opnieuw gedaan, omdat ik dat ding gewaxt heb. gaat best zonder schema :p
btw ik heb em in serie staan, geeft mer output

SilverFoo
9 februari 2005, 15:05
Hoe bedoel je, ik heb hem in de serie staan? :???:

En wat heb je erin gezet? :razz:

Squier4ever
9 februari 2005, 18:18
een superdistortion :-D
je kunt hem parallel of in serie aansluiten, serie geeft meer output

SilverFoo
9 februari 2005, 18:42
Hoe sluit je parralel aan dan en hoe sluit je hem in serie aan? Ik kan helemaal niks vinden hierover!! :(

Squier4ever
9 februari 2005, 21:41
uhhhhhhh weet ik zo ook nie psies. maar iig as je in serie doet, heb je zegma 2 coils achterelkaar staan, en parallel staan ze "opelkaar" aangesloten.
Ja beetje moeilijk uit te leggen. FF de zoekfunctie gebruiken, was al eens een topic over.

Squier4ever
9 februari 2005, 21:42
uhhhhhhh weet ik zo ook nie psies. maar iig as je in serie doet, heb je zegma 2 coils achterelkaar staan, en parallel staan ze "opelkaar" aangesloten.
Ja beetje moeilijk uit te leggen. FF de zoekfunctie gebruiken, was al eens een topic over.