PDA

View Full Version : helemaal van mij!!! dynacord setup



jos zonder pet
8 februari 2005, 19:30
Vandaag trotse eigenaar geworden van deze setup.
http://www.rrshop.be/pictures/p0008580.jpg
Dynacord Bassking T: 50 watt buizenversterker,lekker compact, prachtig geluid echt hemels. Niet echt luid maar voldoende, mooi verlichte voorkant ,zal mooi staan op een donker podium :) bouwjaar weet ik niet, als iemand daar meer info over heeft...
en daaronder een 2*12 dynacord kast, wel geen originele speakers, de kast heeft wel geleefd door de de jaren heen, krassen vlekken, maar klinkt goed en is zeer handig in vervoer.
ik heb er 270€ voor betaald samen met nog een goeie dikke gigbag en een 6m gitaarsnoer.
(meer foto's als de zus trg is van skivakantie)
ik ga nog wat spelen!!!

Equalizer
8 februari 2005, 20:00
Gefeliciteerd! Mijn vorige basleraar heeft ook een Dynacord set, wel een andere, klinkt erg goed. Een top met twee 2x10" heeft ie. Daarentegen heb ik een tijdlang in een oefenruimte gespeeld over een Dynacord 1x15" combo die door de jaren heen zwaar mishandeld was, en daar was maar geen goed geluid uit te krijgen, plus de compressor aanzetten resulteerde in een enorme bak ruis en kraak enzo. Beetje tegenstrijdige ervaring dus, omdat die van m'n leraar zo goed klonk. Maar blij dat die van jou goed is!
Wat heb je er voor knoppen op zitten trouwens? En is dat alles?

jos zonder pet
8 februari 2005, 20:41
volume ,treble en bass zijn de knoppen, zeer zuinig maar eigenlijk voldoende om mijn sound eruit te krijgen