PDA

View Full Version : Moord!!!



Demi
30 juni 2002, 23:35
Ik vind het verschrikkelijk om te zien hoe in sommige videoclips gitaren worden vermoord.
Ik stel voor een belangengroep op te richten die opkomt voor de rechten van de gitaar.
Gitaren worden op dit moment vermoord zonder dat iemand hun belangen behartigt.
Gitaristen die hun gitaren vermoorden aleen om hun eigen coolheidsgehalte op te krikken zouden in het vervolg bestrafd moeten worden met hoge geldboetes.
Gitaren zouden onder de wet beschermde diersoorten moeten vallen want ze worden met uitsterven bedreigt!
Strijd mee voor de belangen van de gitaar! Samen staan we sterk in de strijd tegen de moordlustige gitarist!!!

Dude
1 juli 2002, 00:28
blablablabladieblah blabla

who gives a fuck, het getuigd van weinig respect voor spullen maar ik zou het ook doen als ik het kon, het zijn vaak ook dummys, goedkope klote dingen enzo

Noctiis
1 juli 2002, 07:55
sjees wat een gezeik... af en toe een gitaar slopen is goed voor je!

pimmetje
1 juli 2002, 08:09
Zolang ze met hun poten van andermans spullen afblijven, vind ik 't slopen best.

nilfisk
1 juli 2002, 10:11
beschermen is onzin.....doe maar doneren....Aan mij :grin:

The Edge
1 juli 2002, 11:22
Joh als een band het geld ervoor heeft....dan kan dat toch.

is ook goed voor hun imago misschien :cool: kijk naar Nirvana er ging daar ook altijd wel een gitaartje stuk.

Pee
1 juli 2002, 11:27
of jimi hendrix

The Edge
1 juli 2002, 11:30
Of Guns ´n Roses

Tenminste vroeger dan voordat ze echt bekend waren

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: The Edge op 2002-07-01 11:31 ]</font>

MetalliCat
1 juli 2002, 11:40
Op 2002-07-01 11:22, schreef The Edge:
Joh als een band het geld ervoor heeft....dan kan dat toch.

is ook goed voor hun imago misschien &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_cool.gif"> kijk naar Nirvana er ging daar ook altijd wel een gitaartje stuk.

Of een versterkertje..&lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">

Ik vind het er wel lol uitzien als mensen hun gitaar tijdens een optreden vernachelen :grin:

Heeft iemand nog kuhle filmpjes waarin mensen dit doen ?? vin wel leuk :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: MetalliCat op 2002-07-01 11:42 ]</font>

Kitaarhiero
1 juli 2002, 11:48
Is dat filmpjuh van Ditmar en Noctiis al klaar? :razz:

Stefan16384
1 juli 2002, 13:51
Op 2002-06-30 23:35, schreef Demi:
Ik vind het verschrikkelijk om te zien hoe in sommige videoclips gitaren worden vermoord.
Ik stel voor een belangengroep op te richten die opkomt voor de rechten van de gitaar.
Gitaren worden op dit moment vermoord zonder dat iemand hun belangen behartigt.
Gitaristen die hun gitaren vermoorden aleen om hun eigen coolheidsgehalte op te krikken zouden in het vervolg bestrafd moeten worden met hoge geldboetes.
Gitaren zouden onder de wet beschermde diersoorten moeten vallen want ze worden met uitsterven bedreigt!
Strijd mee voor de belangen van de gitaar! Samen staan we sterk in de strijd tegen de moordlustige gitarist!!!


Persoonlijk vind ik het anders ook een beetje debiel om een gitaar te slopen om je 'coolheidsgehalte' op te krikken. Als je je aggressie kwijt moet, sloop dan eens een kudde hooligans, dan ben je pas cool :smile:

The Dude
1 juli 2002, 14:12
Wat ik wel erg vind, is als ik zit te zappen en mijn zappend oog valt op MTV waarop dat moment een een meisje zingt "I Love Rock and Roll" en het deuntje in mijn hersenen niet gelijk in verband word gebracht met Rock &amp; Roll.
En dan op het eind, nadat ze een motor heeft bevuilt met allerlei tot sex uitnodigende standjes, slaat ze een Fender Strat stuk.

Dat vind ik dan wel erg. Vooral als ik mij bedenkt dat dit tienersterretje niet haar eigen teksten schrijft of ze tijdens een concert ook zingt, en waarbij ik twijfel of ze zelfs wel de moeite heeft genomen ze in de studio op te nemen.

En ze beweerd ook nog maagd te zijn, moet je eens kijken hoe semi-geil ze doet in haar videoclips, dat maak je mij niet wijs !

Volgens mij weet iedereen wel over wie ik het heb.

Ik zal het duidelijker maken. Ze durft tegelijk met Lenny Kravitz een CD uit te brengen met als simpele titel hun voornaam, die van Lenny Kravitz heet dan ook "Lenny". En ze durft in het begin van haar clipje "I Love Rock and Roll" een redelijke imitatie te doen van een van Lenny's clips, waarbij zelfs de kleren niet veel verschillen.

Weet je het nu ?

The Dude
1 juli 2002, 14:14
Zo die woede is eruit....

Het komt allemaal door mijn baas, die mij vandaag naar huis heeft gestuurd omdat er geen werk was. En daardoor loop ik een dikkere knip mis.

MetalliCat
1 juli 2002, 14:30
Daar heb je wel gelijk in Dude, dat is idd erg. Om zoiets kan k me echt pissed off maken :evil:

basswasp
1 juli 2002, 15:17
'k heb die clip nooit afgekeken, ik zap die altijd meteen weg :grin:... Maar ik ben het echt volledig met Demi eens, al kan je er moeilijk iets voor oprichten, want het zijn de moordenaars' eigen spullen en het stukslaan van gitaren is geen bedreiging (van de natuur ofzo -Greenpeace)... Dus ja...

Mr. Hendrix kreeg trouwens de opdracht om gitaren kapot te slaan van z'n platenbaas...

Iig, het mollen van gitaren is: :evil: :grin:

Stefan16384
1 juli 2002, 15:37
Op 2002-07-01 15:17, schreef basswasp:
'k heb die clip nooit afgekeken, ik zap die altijd meteen weg. Maar ik ben het echt volledig met Demi eens, al kan je er moeilijk iets voor oprichten, want het zijn de moordenaars' eigen spullen en het stukslaan van gitaren is geen bedreiging (van de natuur ofzo -Greenpeace)... Dus ja...

Jawel, want als je 1 gitaar kapot mept moet er een nieuwe komen, gitaren zijn van hout gemaakt en hout is van bomen gemaakt en dan moeten er dus meer bomen gekapt worden als er gitaren gesloopt worden door een meisje dat I love Rock &amp; Roll zingt.... Het slopen van bomen schijnt wel een bedreiging te zijn van de natuur....

Kitaarhiero
1 juli 2002, 15:58
Daar heb je best wel gelijk in...
laten we toch maar een bond voor gitarenbescherming opzetten :razz:

:B

MetalliCat
1 juli 2002, 18:05
Op 2002-07-01 15:37, schreef Stefan16384:


Op 2002-07-01 15:17, schreef basswasp:
'k heb die clip nooit afgekeken, ik zap die altijd meteen weg. Maar ik ben het echt volledig met Demi eens, al kan je er moeilijk iets voor oprichten, want het zijn de moordenaars' eigen spullen en het stukslaan van gitaren is geen bedreiging (van de natuur ofzo -Greenpeace)... Dus ja...

Jawel, want als je 1 gitaar kapot mept moet er een nieuwe komen, gitaren zijn van hout gemaakt en hout is van bomen gemaakt en dan moeten er dus meer bomen gekapt worden als er gitaren gesloopt worden door een meisje dat I love Rock &amp; Roll zingt.... Het slopen van bomen schijnt wel een bedreiging te zijn van de natuur....

Als je geen gitaren sloopt verkopen Fender en Gibsonetc etc geen gitaren meer, gaan ze failliet, kunnen wij geen nieuwe gitaar meer kopen..


Jahaa...theorietje... :roll:

basswasp
1 juli 2002, 18:27
Hmmmmmmmm....... dan mogen alleen samick-gitaren gesloopt worden :grin:

MetalliCat
1 juli 2002, 18:34
Hehe, ok, Samick wel dan :grin:

Stefan16384
1 juli 2002, 18:48
Als je geen gitaren sloopt verkopen Fender en Gibsonetc etc geen gitaren meer, gaan ze failliet, kunnen wij geen nieuwe gitaar meer kopen..

Maar als alle bomen op zijn kunnen wij ook geen gitaren meer kopen.... Verder als er dus geen gitaren meer gesloopt worden gaan Fender en Gibson niet failliet want wij willen nog steeds gitaren kopen toch? Gitaren gaan ook wel eens dood zonder vermoord te worden dus... Er worden dan alleen minder gitaren gemaakt, met misschien dus een hogere kwaliteit....

Ofzoiets :smile:

MetalliCat
1 juli 2002, 20:23
Of minder gitaren met misschien een lagere kwaliteit..:roll:

hikerke
4 juli 2002, 22:10
enkel samick (slamiek) mag :smile:
maar of het nu een fender USA of nen squier is ik vin da wel erg, der zijn zoveel mensen die gitaar wille lere spele en die zouden een squier strat wel leuk vinne (zoals mij)
en het is ook niet nuttig, wa zijde nu mee een kapotte gitaar?

pimmetje
4 juli 2002, 22:32
Maar die clips, waarin gitaren worden vermoord, worden meestal in de VS opgenomen. Ik geloof niet dat ik een gratis samick zou willen hebben als ik zelf de vervoers- en andere bijkomende kosten zou moeten betalen :smile:.

Over die bomen die we tekort komen... ik weet niet of gitaren nu juist uit stukjes regenwoud worden gezaagd.

Eddie van Halen
5 juli 2002, 20:15
Op 2002-07-04 22:32, schreef pimmetje:
Maar die clips, waarin gitaren worden vermoord, worden meestal in de VS opgenomen. Ik geloof niet dat ik een gratis samick zou willen hebben als ik zelf de vervoers- en andere bijkomende kosten zou moeten betalen :smile:

Over die bomen die we tekort komen... ik weet niet of gitaren nu juist uit stukjes regenwoud worden gezaagd.


Hout! Hout! Hout! Hout!

Bij ons in de straat worden binnenkort een paar bomen omgehaald. Iemand interesse in het hout?!? Sommige mensen doen het hout gewoon in de houtkachel, maar met het oog op de toekomst... :smile:

BLOK182
5 juli 2002, 22:41
Daar kan je vast een unieke LP Smartwood uit zagen :wink:

Thomasvv
5 juli 2002, 22:54
Op 2002-07-01 15:37, schreef Stefan16384:
Jawel, want als je 1 gitaar kapot mept moet er een nieuwe komen, gitaren zijn van hout gemaakt en hout is van bomen gemaakt en dan moeten er dus meer bomen gekapt worden als er gitaren gesloopt worden door een meisje dat I love Rock &amp; Roll zingt.... Het slopen van bomen schijnt wel een bedreiging te zijn van de natuur....


Lang leve Catalyst! (kunstof gitaren :smile:)

Jerommeke
5 juli 2002, 23:00
Pete townsend gebruikt steeds dezelfde gitaren, die hij weer in elkaar plakte.

Da's pas recyclen!

Jerommeke
5 juli 2002, 23:00
Hoe klinkt een catalyst eigenlijk? (toch eens proberen?)

Rwin
9 juli 2002, 15:37
onze bassist hep er een.. ze klinken ongelooflijk strak :grin:

Rwin

Ibanez
9 juli 2002, 16:43
vraag het aan ekkerman, die heeft er een.

sash
9 juli 2002, 16:56
Ik denk toch dat er 1 nadeel zit aan kunststof gitaren, ze zijn lelijk als ze beschadigen, dus je moet er heel voorzichtig mee omgaan. Ik vind het juist cool als een Strat flink beschadigd is.