PDA

View Full Version : nieuwe gitaar



new J. Satriani
7 februari 2005, 16:49
Zo jongens ik heb net men nieuwe gitaar besteld. het is een ibanez rg 2550 geworden. ben echt superblij. duurt alleen nog 2 weken voor ik hem in men knuistjes mag sluiten.

wou ik ff met julie delen

Jeroenvanhulsteijn
7 februari 2005, 16:51
Ga je de gitaar ook met ons delen :lol: ?

I.i.g. gefeliciteerd met de gitaar! T.z.t. worden hier natuurlijk nog wel fantastische plaatjes verwacht van de gitaar. En natuurlijk soundclips onder "Sounds".

Nrrrk
7 februari 2005, 16:56
Vet.

SilverFoo
7 februari 2005, 17:18
gefeliciteerd! Ben benieuwd naar pic`s! :D

BassAgent
7 februari 2005, 18:01
kleur?

new J. Satriani
7 februari 2005, 18:57
De kleur is galaxy black. Ik kon ook kiezen uit Black Mist Mat. Met een zwarte slagplaat. maar dat was een soort gotic uitvoering waar ik niet echt van hou. en ja ik zal wel ff fotos maken.

new J. Satriani
7 februari 2005, 18:58
De kleur is galaxy black. Ik kon ook kiezen uit Black Mist Mat. Met een zwarte slagplaat. maar dat was een soort gotic uitvoering waar ik niet echt van hou. en ja ik zal wel ff fotos maken.

Vexx
8 februari 2005, 01:30
Hmm.. das grappig.. Ik heb ook een RG2550EX in Galaxy Black. Voor pics van de mijne, zie m'n Webshots.. :P http://community.webshots.com/user/awierda

Ik moet zeggen dat het een erg relaxte gitaar is... Mag ik vragen wat je ervoor gaat betalen? Die van mij was 800 inclusief Ibanez-case.

new J. Satriani
8 februari 2005, 07:52
je de mijne ook 800 inc. case

Anders Destium
8 februari 2005, 07:53
Gefeliciteerd ermee :)

Josdevos
8 februari 2005, 10:25
Mooi, heb die ook nog heel even gehad... :-?

Je had wel beter voor iets meer AD's Jem gekocht.... :wink:
Waardevaster, betere floyd, beter gebouwd en beter pickups.

Rizzle
8 februari 2005, 12:03
Mooie dingen zijn dat, die RG2550's, spelen heerlijk (prestige)! Onze andere gitarist gebruikt er ook een als hoofdgitaar, wel met 2x EMG81 dan:

http://members.chello.nl/l.gans/Pix/Photos/Live/Highschool291004/iaas_highschool291004_19.jpg
8-)

Kevin-D
8 februari 2005, 18:40
Gaaf ding idd, nog nooit op gespeeld, maar 't lijkt me een gafe gitaar, aangezien ik de goedkope Ibz'jes al lekekr vind spelen met ene wizardII neck, en dit is natuurlijk veeeel beter

new J. Satriani
8 februari 2005, 19:25
Ik ben blij dat julie zo goed te spreken zijn over deze gitaar. heb ik dus waarschijnlijk geen miskoop gedaan.

Riffcrusher
8 februari 2005, 19:57
Nou, proficiat kerel !

Ikzelf heb een Jackson in bestelling. Een SL2H in natural colour ! Yummmmmy !

Kan ook nauwelijks wachten... Al heeft dat wachten wel zijn charmes natuurlijk ! Pics volgen wellicht !

Nogmaals gefeliciteerd...

Greetz !

Riffcrusher
8 februari 2005, 19:58
Nou, proficiat kerel !

Ikzelf heb een Jackson in bestelling. Een SL2H in natural colour ! Yummmmmy !

Kan ook nauwelijks wachten... Al heeft dat wachten wel zijn charmes natuurlijk ! Pics volgen wellicht !

Nogmaals gefeliciteerd...

Greetz !

Orpheo
8 februari 2005, 20:33
Nou, proficiat kerel !

Ikzelf heb een Jackson in bestelling. Een SL2H in natural colour ! Yummmmmy !

Kan ook nauwelijks wachten... Al heeft dat wachten wel zijn charmes natuurlijk ! Pics volgen wellicht !

Nogmaals gefeliciteerd...

Greetz !

schitterende bakken, die sl2h's!! neem je de " gewone" variant, of de MAH-variant?

Riffcrusher
8 februari 2005, 21:07
Hehe... De 'gewone' variant...
En schitterend zijn ze inderdaad...

Een week nadat ik de mijne besteld had, vond ik 'haar' (een gitaar is toch vrouwelijk, niet ?) op Ebay... D'oh !!! (Maar was shipping to USA only dus...)
Deze dus:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3774195291&ssPageName=STRK:MESE:IT

Wachten geblazen dus !

Greetz !

P.S.: mijn band: http://www.edgecrusher.be - de ander gitarist, Isaac, speelt nu bij God Dethroned !!!

ToTaL FaKe
8 februari 2005, 21:42
OMG :o

woow dies eg mooi.... :-D

post ook nog ff plaatjes als hij aangekomen is... :)

wat heeft hij je gekost als ik vragen mag :) :cool:

Orpheo
8 februari 2005, 21:45
He Riffcrusher,

als je je SL2H eenmaal hebt, kan je dan zeggen hoe dik die mapletop is? of ie dik of dun is....(of dat t wellicht zelf veneer is)


ik zit ook als een maniak op die sl2h-mah te gassen, maar zal m alleen nemen als de mapletop een beetje dik is (en niet 3 mm zoals op ander gitaren de hier op lijken)


of heb je m al wel s in handen gehad, en kan je dat nu al zeggen.... :roll:

Riffcrusher
8 februari 2005, 22:03
Jah, mooi, hé, ToTal FaKe ? Vond ik ook. Ik zag dat kleur op een SL1 en ik werd er meteen verliefd op !

De SL2H kost 2200 Euro in The Guitarshop in Gent, België !
Plaatjes komen eraan zodra ik 'haar' heb ! (Ik hoop dat dat niet al te
lang meer duurt, de bestelling is zo'n maand geleden geplaatst...)

Enneuh, Orpheo, ik weet je te melden of die top veneer is of dik(ker) !

Alvast bedankt voor de leuke reacties !
Greetz !

Jo D.

new J. Satriani
18 februari 2005, 18:46
nou jongens ik heb hem ben er erg blij mee. Echt mooi. Hier wat fotos.
http://community.webshots.com/user/marijn133

ps. kan zijn dat ze nog niet geladen zijn op webshots duurt een half uurtje.

NeeraDJ
18 februari 2005, 18:53
Nou, proficiat kerel !

Ikzelf heb een Jackson in bestelling. Een SL2H in natural colour ! Yummmmmy !

Kan ook nauwelijks wachten... Al heeft dat wachten wel zijn charmes natuurlijk ! Pics volgen wellicht !

Nogmaals gefeliciteerd...

Greetz !
Gefeliciteerd jongen, maar steel J. Satriani's topic nou niet en open je eigen topic :wink:

ToTaL FaKe
18 februari 2005, 19:52
nou jongens ik heb hem ben er erg blij mee. Echt mooi. Hier wat fotos.
http://community.webshots.com/user/marijn133

ps. kan zijn dat ze nog niet geladen zijn op webshots duurt een half uurtje.

gefeliciteerd.... :) ziet er errug stoer uit... :cool: Probeer ook is wat soundfiles te posten.. :-D

BassAgent
18 februari 2005, 20:00
Vet ding man!

new J. Satriani
18 februari 2005, 20:33
thnx guys. sound files gaan er zeker komen. ben nog niet echt goed maar ik denk dat ik starry night van Joe satriani eens ga proberen. kijken of dat een beetje lukt

Brianmayrulezzz
18 februari 2005, 20:38
coole axe 8-) Maar WAAROM is het geen JS geworden, die dingen zijn echt fantastisch!!!

new J. Satriani
18 februari 2005, 21:03
Ik wou eerst ook een js 100 Kopen maar nadat ik er achter was dat ik voor dat geld een betere kon kopen. wou ik een js 1200 maar die was weer net ff te duur dus toen zag ik deze en was gelijk verkocht hehe.

Brianmayrulezzz
18 februari 2005, 21:11
Ik wou eerst ook een js 100 Kopen maar nadat ik er achter was dat ik voor dat geld een betere kon kopen. wou ik een js 1200 maar die was weer net ff te duur dus toen zag ik deze en was gelijk verkocht hehe.

JS100=crap
en een tweedehands JS1000 kun je volgens mij best snel krijgen. Maar ik zal maar niet verder lullen... dalijk krijg je nog spijt :wink:
Die JS1200 is idd ook wel erg cool :)

Anders Destium
18 februari 2005, 21:49
Gefeliciteerd :)

>Riffcrusher

Ook gefeliciteerd! Open een nieuw topic als je hem binnen hebt!

>Orpheo

Hoe dik is de maple top op je M3 :wink:

Riffcrusher
18 februari 2005, 22:49
Prachtig instrument, die RG ! Mooi zo ! Proficiat, new J. Satriani !

Je hebt natuurlijk gelijk, NeeraDJ, ik liet me even gaan in mijn enthousiasme, niet nadenkend... Mijn excuses, new J. 'Satch' !

Ik post een nieuw topic als ik 'haar' heb !

Nogmaals gefeliciteerd, Satch ! ;-)

Greetz,
Jo D.

Orpheo
19 februari 2005, 00:01
Gefeliciteerd :)

>Riffcrusher

Ook gefeliciteerd! Open een nieuw topic als je hem binnen hebt!

>Orpheo

Hoe dik is de maple top op je M3 :wink:

huh?? wat heb ik gemist??

mn m3 heeft geen mapletop....

wat ik me afvroeg was, of die SL2H (MAH) van jackson een veneer top heeft, of een echte top, of dat t maar een mapletop was van maar 3 mm of whatever....


of heb ik iets gemist?? ik ben ff t spoor kwijt....

Orpheo
19 februari 2005, 00:01
Gefeliciteerd :)

>Riffcrusher

Ook gefeliciteerd! Open een nieuw topic als je hem binnen hebt!

>Orpheo

Hoe dik is de maple top op je M3 :wink:

huh?? wat heb ik gemist??

mn m3 heeft geen mapletop....

wat ik me afvroeg was, of die SL2H (MAH) van jackson een veneer top heeft, of een echte top, of dat t maar een mapletop was van maar 3 mm of whatever....


of heb ik iets gemist?? ik ben ff t spoor kwijt....

NeeraDJ
19 februari 2005, 00:20
Orpheo, misschien is dat gepaster in Riffcrusher's topic, maar ik zal toch even snel antwoord geven op je vraag (sorry voor de hijack J Satch). USA Select series van Jackson hebben de beste "solid" maple caps beschikbaar! Veneer kan je op een Koreaantje vinden, en het is zelfs een bijna insulting dat je zoiets nog vraagt, aangezien de Jackson Custom Shop (waar ook de USAtjes worden gebouwd) hier wereldwijd om bekend staat :wink:.

Orpheo
19 februari 2005, 00:31
Orpheo, misschien is dat gepaster in Riffcrusher's topic, maar ik zal toch even snel antwoord geven op je vraag (sorry voor de hijack J Satch). USA Select series van Jackson hebben de beste "solid" maple caps beschikbaar! Veneer kan je op een Koreaantje vinden, en het is zelfs een bijna insulting dat je zoiets nog vraagt, aangezien de Jackson Custom Shop (waar ook de USAtjes worden gebouwd) hier wereldwijd om bekend staat :wink:.

ik had t vermoeden al, maar ik dacht, toch nog ff vragen...soms zie ik wel s een foto van een sl2h, maar dan zijn die caps zo.....klein....maar das optisch bedrog??

ps: die jackson sl2h-mah....die kan lekker scheuren neem ik aan...?


EDIT: laat maar, domme vraag....

Orpheo
19 februari 2005, 00:33
Orpheo, misschien is dat gepaster in Riffcrusher's topic, maar ik zal toch even snel antwoord geven op je vraag (sorry voor de hijack J Satch). USA Select series van Jackson hebben de beste "solid" maple caps beschikbaar! Veneer kan je op een Koreaantje vinden, en het is zelfs een bijna insulting dat je zoiets nog vraagt, aangezien de Jackson Custom Shop (waar ook de USAtjes worden gebouwd) hier wereldwijd om bekend staat :wink:.

ik had t vermoeden al, maar ik dacht, toch nog ff vragen...soms zie ik wel s een foto van een sl2h, maar dan zijn die caps zo.....klein....maar das optisch bedrog??

ps: die jackson sl2h-mah....die kan lekker scheuren neem ik aan...?


EDIT: laat maar, domme vraag....

new J. Satriani
19 februari 2005, 12:02
bedankt voor julie reacties. ik ben er ook erg blij mee.