PDA

View Full Version : Nieuwprijs van Gibson 500T?



Kasper
7 februari 2005, 03:22
Ik zoek dus de nieuwprijs van een Gibson 500T hummer.
Ik kan ze enkel nergens vinden :(

Ik heb ergens een 2ehands zien staan, en wil nu weten of het een leuke prijs is of niet (€60). Nuja, ik weet dus helemaal niet of ie ook nog te koop is, maar ben dus aan het wachten op een antwoord van de persoon in kwestie.

Ik denk niet dat je met zo'n pickup veel verkeerd kan gaan in een Ibanez SZ320 hé? Wat denken jullie?

Kan iemand helpen?

Dank bij voorbaat

dml
26 juni 2012, 05:41
€ 69,- bij Thomann. Dus € 60,- 2e hands is nogal wat, al denk ik niet dat de verkoper 'm na ruim 7 jaar nog heeft.

Oranjeaap
26 juni 2012, 08:08
Ik zou er niet meer dan 40 euro voor geven 2ehands.
500T heeft redelijk wat output. Ik vind hem behoorlijk schel en dun klinken. Met veel distortion is dat wel lekker op de dikkere snaren maar op de dunne vind ik ze wat blikkerig. Ik vind ze ook transparant en daarom vind ik ze zelf veel lekkerder met wat overdrive of hele milde distortion, kan er wel lekkere blues en rock tonen uit toveren. Als je echt voor metal gaat denk ik dat er veel betere keuzes zijn.
Maar je komt er nooit achter wat je mooi vindt als je het niet probeert dus mijn advies is koop zo'n ding, probeer het uit en als het niet bevalt verkoop je het weer.

Zie ze trouwens regelmatig op marktplaats langskomen voor tussen de 40-50 euro.

Fiendish
26 juni 2012, 09:12
Een 7 jaar oud topic bumpen...
Godskolere, dat zijn nog eens thread necromancy skillZ !
Thread Necromancy +7 ! Level Up ! :seriousf:

Oranjeaap
26 juni 2012, 11:44
Een 7 jaar oud topic bumpen...
Godskolere, dat zijn nog eens thread necromancy skillZ !
Thread Necromancy +7 ! Level Up ! :seriousf:


Lol ik vroeg me al af waar dml ineens met die 7 jaar vandaan kwam.

mesaman
27 juni 2012, 00:37
dit is niet normaal man, dit is algemeen genomen ongewenst forum gedrag! zijn hier consequenties aan verbonden?

Venlonaer
27 juni 2012, 00:44
Ja. Een gitaar naar keuze overdwars anaal.

Orpheo
27 juni 2012, 00:55
Ja. Een gitaar naar keuze overdwars anaal.

nee, het mag alleen de doubleneck BC Rich Bich zijn. met alle snaareinden NIET afgeknipt natuurlijk.

Overigens, de 500T moet je ook door een 250k pot gooien, niet 500k. dan is ie wel te gek. having that said, ik wil eigelijk wel een 500T en 496R set. hybrid maken, TE GEK!