PDA

View Full Version : Wie kent/heeft ervaring met www.gaparts.nl?



lagwagon_81
7 februari 2005, 01:32
Ik ben op zoek naar iemand die mijn buizen kan biassen en kwam op enkele sites gaparts.nl tegen.
Maar nu weet ik dus niet of dit een betrouwbare zaak is aangezien ik er op gitaarforums eigenlijk niks over kan vinden behalve een eigen post van gaparts(norbertplat) en dat het geen officiele winkel is.
Dus als er mensen zijn die al eerder bij gaparts zijn geweest dan zou ik graag hun mening hierover willen weten. Alvast bedankt.

dejohan
10 februari 2005, 18:45
misschien kan je deze vraag beter stellen in het subforum "De werkbank".

lagwagon_81
3 maart 2005, 20:20
Ik heb mijn versterker toch nog bij Gaparts gebracht en dit blijkt een verstandige beslissing te zijn geweest.
Mijn versterker is gebiassed voor 30 Euritjes terwijl andere zaken zoals Feedback & Dr. Tube een starttarief hadden van € 50,00, plus bij deze zaken duurde het heel wat langer voor ik mijn versterker terug had. Bij Gaparts kon ik mijn versterker de volgende dag weer al afhalen.

www.gaparts.nl
In de link Koffiehoek staan enkele reparaties die bij Gaparts gedaan zijn waaronder mijn versterker (Mesa Boogie Caliber. 50+).

Rewind
4 maart 2005, 00:42
kijk, daar hebben we wat aan. Zeker weten onthouden, bedankt voor je post. ookal had er maar 1 iemand gereageerd

Bartuls
4 maart 2005, 08:11
Dat klinkt inderdaad goed.
Jammer dat ze voor mij een beetje ver weg zitten.

hendirkjan
10 december 2006, 00:57
Ik kom al langere tijd regelmatig bij gaparts. Gewoon doen.

Tho
10 december 2006, 03:04
Ik kom al langere tijd regelmatig bij gaparts. Gewoon doen.

Heeft hij vast al gedaan, de post is bijna 2 jaar oud