PDA

View Full Version : Brommende Mesa Formula pre-amp



vdgraaf
6 februari 2005, 22:06
Beste Mesa gebruikers!

Ik heb sinds kort een Mesa Formula pre-amp die erg goed bevalt kwa geluid. Alleen als hij aanstaat dan hoor je aan de achterkant bij de 220V aansluiting een brom. Het is niet heel hard maar zeker wel duidelijk hoorbaar.

Ik vroeg mij af of andere Formula gebruikers dezelfde ervaring hebben hiermee. Ik denk dat het de trafo is, maar zeker weten doe ik het niet, heeft iemand daar verstand van? Zou het kwaad kunnen?

ik hoor graag jullie suggesties!

grtn, Jan Anton

lennartengel
7 februari 2005, 09:41
Hoi en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik heb er zelf ook alweer bijna een jaar een in mijn bezit. Wat voor poweramp heb je d'r bij? Ik heb een mesa 50/50, en dat klinkt dus echt prima....

Maar over de brom, da's idd gewoon de trafo. Heeft de mijne ook en ik heb er vaker wat over gelezen. Niks aan de hand. Gewoon wat harder zetten, hoor je 't niet meer :D

vdgraaf
7 februari 2005, 10:03
Hoi en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik heb er zelf ook alweer bijna een jaar een in mijn bezit. Wat voor poweramp heb je d'r bij? Ik heb een mesa 50/50, en dat klinkt dus echt prima....

Maar over de brom, da's idd gewoon de trafo. Heeft de mijne ook en ik heb er vaker wat over gelezen. Niks aan de hand. Gewoon wat harder zetten, hoor je 't niet meer :D

Gelukkig! Hoef ik me daar geen zorgen over te maken i.e.g.! Ik heb nog geen poweramp, gebruik nu de eindtrap van mijn Koch Twintone head, is ook prima, maar niet stereo en onhandiger in vervoer aangezien die niet in mijn rack zit naturlijk. De 50/50 staat voor mij ook hoog genoteerd, maar liever eigenlijk nog de 20/20 aangezien die zo lekker klein is.

Maar goed, eerst nog even sparen!

:)