PDA

View Full Version : pleziertje doen



jos zonder pet
6 februari 2005, 18:49
pfff nooit gedacht dat ik dit aan iemand zou moeten vragen maar toch.

Ik ben op een of andere manier geobsedeerd geraakt door de aria pro II bas :-? Ik heb één keer op dat instrument gespeeld en man ik snap niet dat zo laag geacht wordt:) totaal onderschat
ik dus op zoek naar een goed exemplaar ergens te koop!
jaja ik vind er eentje, bij rikkers gitaarbouw in groningen. ok ik eff zoeken in men atlas hoever groningen juist is. (ik ben dus van belgie)
het is dus gatverdamme bijna aan de andere kant van de wereld.
Geen nood daarvoor bestaat de post. jaja verzenden geen probleem.Ik dacht yieha! Ok verzenden achteraf toch een probleem wegens consignatieverkoop ofzoiets. ah kak tegenslag, wat doe ik nu?
ik wacht tot er eentje wat dichterbij te koop staat. Maar nu is men geduld op. Mensen uit groningen die me willen helpen?

Brianmayrulezzz
6 februari 2005, 18:54
je kunt ook es de duitse gitaarwinkels/musicstores checken, wie weet hebben ze daar ook aria, hoewel het me nooit is opgevallen.

Antal
6 februari 2005, 19:02
Ik verplaats deze even naar diversen.

AntY
6 februari 2005, 20:08
wat dacht je van basgitaren???


er is niet zoiets als "de aria bas". ze hebben ontzettend veel verschillende types. wat voor een wil je er? nieuw, tweedehands?

Equalizer
6 februari 2005, 21:21
Aria Pro II staat er toch. Basssssplayer heeft ook zo'n bas geloof ik, overgekocht van De Teng..

jos zonder pet
6 februari 2005, 21:24
ik bedoel de tsb series bvb zoals deze
http://www.rikkersgitaarbouw.nl/upload/voorraad/aria%20pro.jpg
dat is dus die van bij rikkers

wietse
6 februari 2005, 21:26
Aria Pro II staat er toch. Basssssplayer heeft ook zo'n bas geloof ik, overgekocht van De Teng..

aria pro II is geen modelnaam , maar een merknaam net zoals hondo II.
ze maken erg veel verschillende modellen , en het zijn meestal erg goede gitaren en bassen.

jos zonder pet
6 februari 2005, 21:30
nee inderdaad ik had het er moeten bijzetten maarja bij het woord bas kan ik enkel nog aan dat model denken dus :lol:
maar dus niemand uit groningen?

andy
6 februari 2005, 21:31
Wat kan ik voor je doen dan??? :-D

andy
6 februari 2005, 21:38
Je hebt trouwens een PM.

Blijepanda
7 februari 2005, 00:22
Ik verplaats hem naar basgitaren.

AntY
7 februari 2005, 19:43
die zijn welm ooi inderddaad.

heb zelf een ZZB explorer bas gehad.


SB is weer ander verhaal.

in ieder geval maakte aria vroeger bassen in japan. halverwege de jaren '80 is de productie naar korea veprlaatst en is de kwaliteit achteruit gegaan.

TSB's staan vrij regelmatig op marktplaats. je had verschillende soorten en kwaliteiten.

kijke even op therathole.org, daar vindt je veel info over oude aria's.