PDA

View Full Version : Vox AD 50 VT



Fumi SG
5 februari 2005, 18:46
hoi mensen....

ik had een vraagje over de Vox AD50VT. Een vriend uit de band heeft deze bak gekocht en gisteren opgehaald. Nu was mijn vraag: zit hier een preamp buis in?? Er staat op internet niet dat dat zow is (zou toch bij de specs moeten staan?) en ik heb al een paar verschillende verhalen gehoord!!

ik hoor het van jullie wel :wink:

guitartub
5 februari 2005, 18:51
Dat bij de Vox AD series een buis on de pre-amp zou zitten is naar mijn bescheiden mening een misverstand. De buis die hierin zit stuurt de eindtrap aan en dit geeft een beduidend ander resultaat als bij de hybride versterkers met buis in de pre-amp.
Ben zelf AD 60 bezitter en heel tevreden over de sounds die ik uit de versterker krijg. :wink:

JeStO
5 februari 2005, 20:23
ja ik denk ook dat guitartub gelijk heeft :P ik ben namelijk nu bij de persoon in kwestie. k l8er

guitartub
5 februari 2005, 20:52
He??????

guitartub
5 februari 2005, 20:58
Op de Vox site zijn sound sample's van zowel de oude als de nieuwe AD-series te horen die een aardig beeld scheppen van de mogelijkheden, hier zul le "live" niet in worden teleurgesteld. Ook wordt hier de "valve reactor" uitgelegd die de werking van de buis verduidelijkt.

www.voxamps.com

guitartub
5 februari 2005, 21:01
ja ik denk ook dat guitartub gelijk heeft :P ik ben namelijk nu bij de persoon in kwestie. k l8er

Zijn er nog meer guitartubs in dit nietige landje???

Groetjes van
Bert ten Berge.

Fumi SG
5 februari 2005, 22:29
hahaha.....

neej, de heer Jesto ( :razz: ) bedoelt met 'de persoon in kwestie' die vriend met die Vox. Schnappie??

Voor iedereen die het al vergeten was :-? .... ik heb ook nog een post over die Randall RG50TC :oops: (srry voor de opdringerigheid)

guitartub
5 februari 2005, 22:49
Okay, got it.

Wil je de ouwe Bert voortaan niet meer zo laten schrikken? :-D

Fumi SG
5 februari 2005, 22:53
:wink:

Nielsje
5 februari 2005, 23:37
Die vox AD 30 en 50 zijn leuke bakkies! leuk geluid voor weinig geld

het enige wat je moet doen is ff een orgineel vox speakerdoek over die lelijke grill spannen en een gouden logo, dan is het stukken beter!

D-Jay
6 februari 2005, 19:13
hey vuile homo ik ben die persoon van die versterker en ik vin die grill juis mooi man vuile ......

P****Fred
6 februari 2005, 19:17
shove it D-Gay

Fumi SG
6 februari 2005, 19:42
heej D-jay ff rustig hèh :wink: .....

guitartub
7 februari 2005, 12:42
Weer die kwestie van smaak he, de een vind "vintage-look" mooi en kiest daarom voor ouderwets speakerdoek en de ander kiest voor een moderne "grille"

Als je haar maar goed zit :D .

Nielsje
7 februari 2005, 21:59
hey vuile homo ik ben die persoon van die versterker en ik vin die grill juis mooi man vuile ......

das wel een mooi begin als eerste post..

bovendien, stel, ik zou homo zijn, wat dan nog?

maar tis leuk om te weten dat jij geen opmerkingen kan hebben...

ToTaL FaKe
7 februari 2005, 22:13
hey vuile homo ik ben die persoon van die versterker en ik vin die grill juis mooi man vuile ......

das wel een mooi begin als eerste post..

bovendien, stel, ik zou homo zijn, wat dan nog?

maar tis leuk om te weten dat jij geen opmerkingen kan hebben...

pats dies raak !!! 1-0...

btw WAT een kut opmerking van D-Jay die G-day viert....

Fumi SG
8 februari 2005, 00:04
1-0?!?!.... ik zou het op z'n basketbal's doen en meteen 2-0 geven!! :wink:

D-Jay
9 februari 2005, 13:15
AAH jonges t was maar een grapje ....

D-Jay
9 februari 2005, 13:19
duzz nog een x srry daarvoor :oops:

Nielsje
9 februari 2005, 20:44
aanvaard... welkom bij de club.. :)

(en dat je die gril mooi vindt, wat dat ook een grapje?:P)

D-Jay
10 februari 2005, 11:50
Nee de grill was geen grapje :P gheheh maar dat andere wel duzz thanks....