PDA

View Full Version : ====JVDRIFF====



JvD.
5 februari 2005, 16:55
jaja, kep ook iets gemaakt: http://62.195.73.87/JvD%20-%20Riff.mp3

het is nietzo goed, maar het is wel iets!

Stratman70
6 februari 2005, 12:08
Link werkt niet bij mij.

Jeroenvanhulsteijn
8 februari 2005, 22:21
Bij mij doet de link het wel.

Enfin. Ik voelde mij in eerste instantie niet zo tot de riff aangetrokken. Het hield mijn aandacht niet vast.
Ik heb de riff even mee zitten spelen en het speelt toch wel lekker weg moet ik zeggen. Maar ik denk dat je de riff wat leuker aan kunt kleden. Ik vind het nu te saai om mijn volle aandacht erbij te houden.
Ik vind overigens de intro riff en het "solo" stukje wel goed bij elkaar passen.

Technisch gezien is het af en toe wat slordig. Je inzet is ook significant sneller dan het vervolg. Het geluid van de ritme gitaar mag naar mijn idee wat strakker. Iets minder gain, mss een flinke noisegate erop. Het sologeluid klinkt wat dun naar mijn gevoel. Mag wat meer kloten hebben.

JvD.
8 februari 2005, 23:29
haha, je hebt helemaal gelijk.. ik bedenk altijd de hele dag door riffjes en aan het eind van de dag ben ik ze dan weer allemaal vergeten, vandaar dat ik heel veel opneem, ik las riffcontest dus ik dacht, laat ik eens iets posten, het is eigelijk te gebrekkig en te solordig [niet bedoelt als een beledeging voor de contest!]

maar vond leuk om te delen =D