PDA

View Full Version : mn eerste soundfile - mening aub!



DREAMMACHINE
5 februari 2005, 13:26
......eerste stukje van mn nieuwe bandje.....laat ff weten wat je er van vindt aub! ( opgenomen met cubase sx en drumsample)

http://www.purevolume.com/thearcanedrama ....dank u!

Kasper
5 februari 2005, 14:07
My kind of music!

Heeft een sound dat ver kan geraken vind ik, alhoewel anderen me wel zullen tegenspreken. Hier is zeker een markt voor!

Keep up the good work.

Noor
5 februari 2005, 15:20
Stevige vette shit man!!! Ik als zangeres kan het natuurlijk niet laten om te vragen of er ook zang bij komt en zoja dan be ik heel benieuwd, wordt vast een gaaf nummer!

Guitarfreak
6 februari 2005, 11:37
Kijk, dit is echt mijn muziek. Keep it up! Laat het even horen als er zang bij is!

Axl Rose
6 februari 2005, 11:50
Goed dit!

Toffe gozer
6 februari 2005, 12:16
Erg lekker dit en ik ben benieuwd naar het eindresultaat , al denk ik dat een lekkere solo beter in dit nummer past dan zang maar hij klinkt erg goed :)

DREAMMACHINE
6 februari 2005, 13:09
tnx voor de replies! .... onze zanger staat er nog niet tussen idd, maar het is nog maar een ideetje, geen song dus.....

8-)

CustomBlood
6 februari 2005, 14:17
beginnende guano apes :)

Kasper
6 februari 2005, 15:37
beginnende guano apes :)

Ja? Doet me echt niet denken aan guano apes, nuja




Ik breek al 2 dagen mijn kop over dat ene riffje met die 2 powerchords, dat je ook hoort in het begin van het liedje.
Doet me echt denken aan iets dat reeds bestaat, maar ik kan er echt niet opkomen...

Luc-O
6 februari 2005, 17:35
Dit heeft zeker potentie, goed geproduceerd ook! Lekker.

CustomBlood
6 februari 2005, 18:59
kasper,

bedoel je niet iets van silverchair?
die gast gebruikt ook zo'n dissonant akkoord.

Kasper
7 februari 2005, 02:25
kasper,

bedoel je niet iets van silverchair?
die gast gebruikt ook zo'n dissonant akkoord.

Mnee ik denk niet dat het silverchair is ... Hmmm, ik laat het wel weten wanneer het tebinnen schiet :wink:

UnbrokenGuitarPlayer
7 februari 2005, 10:06
nice! :-D

dejohan
7 februari 2005, 10:52
kvind goed. goeie sound enzo.
Alleen vind ik dat je moet uitkijken dat je er niet zo'n typische grunge-zang op gaat zingen (genre Alice In Chains of Tool), want dan krijg je imho zo'n "dit heb ik al tien keer gehoord" sound. Niet iedereen zal het daarmee eens zijn, maar ik vind dat toch.
Een zangeres zou nog cool zijn.

DREAMMACHINE
7 februari 2005, 11:04
zang wordt meer in de richting van wat emo/screomo werk, dus denk aan funeral for a friend, underoath, thrice etc.....

dejohan
7 februari 2005, 11:16
zang wordt meer in de richting van wat emo/screomo werk, dus denk aan funeral for a friend, underoath, thrice etc.....

Dat is veel beter vind ik.

DREAMMACHINE
7 februari 2005, 14:28
...dacht ik ook! 8-)

Sim Simon
7 februari 2005, 15:45
Drums mogen wat ruiger.

De gitaar klinkt heel goed, alleen is het nog een beetje eentonig. Met wat zang zou het best goed zijn. :wink: