PDA

View Full Version : OK, ook even voorstellen



Bartuls
4 februari 2005, 20:31
Bart, ouwe bok, 43

Yamaha CPX8 compass met Ibanez troubadour (maar meestal over de PA).
Ibanez GSA 60 via Boss GT6 op een Marshall Valvestate 100 model 8100.
Voorliefde voor muziek die lekker in het gehoor valt.
Dido is leuk, maar ook de Dijk, Goede Doel, CCR, Anouk, John Denver, Queen en zelfs The Box Tops (wie kent dat nog meer?)...etc.
Brede smaak dus.
Speel samen met het vrouwtje (zangeres) in een coverband.
Erg gezellig.

maisy
4 februari 2005, 20:51
hi bart!

43 is nog niet zo oud hoor!!

veel plezier op het forum

andy
4 februari 2005, 22:51
He nog een 40ér. :-D
Welkom hier.

hadv
5 februari 2005, 00:25
jemig

'het vrouwtje'

jij bent niet een ouwe bok maar een zielige ouwe lul :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Bartuls
5 februari 2005, 15:27
Wat een heerlijk warm welkom :razz:
Vooral die van hadv. Die kwam zeker net bij zijn gitaarhatende schoonmoeder vandaan :D:D:D:D

Harry
5 februari 2005, 15:58
welkom Bartuls!

Rewind
6 februari 2005, 00:22
hehe, hij probeerde waarschijnlijk net een stukje te spelen wat steeds maar niet wilde lukken. Iedereen kent die momenten.
Iig Hartelijk Welkom!

bert k
6 februari 2005, 16:14
Hoi, welkom! Ik denk dat het tijd wordt voor een subforum 'Zielige Ouwe Lullen Van Boven De 40 Die Toch Nog Een Lekker Potje Gitaarspelen"
Ben zelf net 47 :D
Leuk dat je ook samen met een zangeres bezig bent, wat voor muziek speel je? Heb je iets on line staan? Ik zit ook in een duo (zie mijn onderschrift), lekker makkelijk, en weinig sjouwen.

Blijepanda
7 februari 2005, 01:25
welkom welkom :)

Bartuls
7 februari 2005, 11:55
Klinkt goed een sectie speciaal voor rockende ouwe lullen.
Als ze er dan meteen een oefenruimte met een biertap (biertender mag natuurlijk ook) bij kado geven dan zal ik me daar zeker wel vermaken :-D
Ik speel samen met zes anderen (zangeres, zanger, bassist, toetsenist, drummer en nog een gitarist).
Het repertoir verandert nog wel eens, zowel qua taal (Nederlands of Engels), stijl (rock, ballads, country en wat we verder gewoon leuk vinden om te doen).

Fumi SG
15 februari 2005, 23:57
heej Bartuls.....

klinkt leuk die band :wink: .... welkom iig!!