PDA

View Full Version : samson series one wireless....



Nocki
29 juni 2002, 22:29
he hoo...

nou ik denk dat ik iets verkeerds gedaan hrb.

ik was op zoek naar een draadloos set en iedereen vond de sennheiser EW172 goed. en ik had er alles over gehoor. ik naar feedback hadden ze m niet.
dus toen maar gespeeld met een samson series one wireless.
en na wat zeuren vond ik m wel goed eigenlijk dus heb ik m maar gekocht gelijk met inbouw rack.

ik heb vroeger al eens een samson wireless gehad en die was VHF OF UHF en deze is dan datgene wat die niet was (begrijp je het nog,,,????)
en dat ding was echt niks dus eigenlijk wou ik er niet eens naar kijken. maar uiteindelijk vond ik m wel goed klinken.
dus maar meegenomen. en hij klinkt hier hetzelfde thuis als met de planet waves kabel van daddario. ok niet naast een monster kabel houden natuurlijk maar hiervoor moest ik een keuzen maken.

wat ik eigenlijk het leukste vondaan dit ding was dat er geen beld pack of body pack bij zat, gewoon straight in je gitaar en spelen. das beter want met zo body pack zit er ook nog een oud rot draadje tussen en dat ding valt ook nog welleens van je riem af enzo... dus ik ben wel blij.

wie heeft er ervaring mee of tips.
het is de gibson uitvoering (jaja t betekend dat je m niet in een strat gat kan doen maar wel in een gat wat aan bv de onderkant of op de boven kant recht naar boven op je bpdy zit... pfff lange zin.. mond vol..

nou iemand
??????????????????

Nocki

ps ik ben er nu tevreden mee maar morgen ga ik er mee oefenen dus dan laat ik wel meer weten..

Nocki
29 juni 2002, 22:30
o ja hier trouwens een plaatje op de site van samson want anders praten we allemaal over een andere enhet is al zo verwarrend...

http://www.samsontech.com/products/productpage.cfm?prodID=152&brandID=1

nocki

Nocki
29 juni 2002, 22:32
o ja en iemand nog een idee wat ik met de rest van de vrije rumte kan doen in dat halve 19" rackje...

Nocki

ps. zo blijf ik wel mooi boven aanstaan.

Pee
30 juni 2002, 10:28
hoeveel heeft ie gekost?

Nocki
30 juni 2002, 23:30
euro 530 met inbouw rack voor 19"

The Dude
1 juli 2002, 13:44
Hoe kom je nu aan een half rack dan ?

is dat ding geen 19" ?

Want je had toch zo'n kist voor 4 (tuner, forumula, 20/20, en gmajor) ?

Nocki
2 juli 2002, 12:44
ja maar mijn maat heeft mnijn andere rack geleend en die is 6 hoog.
dus dat komt nog welleens goed,

Nocki

lars
3 juli 2002, 09:09
aan allebei de kanten een fles cola ofzo



Op 2002-06-29 22:32, schreef Nocki:
o ja en iemand nog een idee wat ik met de rest van de vrije rumte kan doen in dat halve 19" rackje...

Nocki

ps. zo blijf ik wel mooi boven aanstaan.

Pee
3 juli 2002, 10:18
Op 2002-06-29 22:32, schreef Nocki:
o ja en iemand nog een idee wat ik met de rest van de vrije rumte kan doen in dat halve 19" rackje...

Nocki

ps. zo blijf ik wel mooi boven aanstaan.


koop nog iets met een halve 19" breedte...

maar ja, wat?