PDA

View Full Version : Hoeveel kan voor deze Marshall vragen?



Hitpoint
25 september 2001, 17:17
Ik heb nog een Marshall G15R CD (15watt transistor) Nu ik mijn AVT50 heb wil ik deze verkopen. Maar hoeveel kan ik ervoor vragen? Ik heb die GR15 CD voor 1.5 jaar geleden nieuw gekocht.

Ibanez2001
25 september 2001, 21:48
Ten eerste gefeliciteerd met je AVT 50, deze nieuwe lijn van Marshall is echt helemaal te gek. (ja ok ik ben een Marshall-fan maar toch) Het ligt eraan hoeveel je oude versterker heeft gekost. Ok hij is anderhalf jaar oud, dan hoeft er niet zo drastisch veel vanaf, behalve als er dingen niet in orde zijn, krasjes, schoonheidsfoutjes, etc.
Het lijkt me niet dat je met je 15 watt veel hebt opgetreden dus das ook weer een voordeel. Maar eerst moet je de nieuwprijs even vermelden, anders kun je nog geen kant op. als hij nog in goede staat is, dan denk ik dat je minstens 2/3 van de nieuwprijs kunt vragen, daar moet je niet onder gaan zitten. Oh beide wee, ruil je hem bij een muziekwinkel in, krijg je natuurlijk altijd minder voor je versterker.

Hitpoint
25 september 2001, 23:00
Ik ben ff langs de winkel geweest en daar wouden ze 195,- voor teruggeven. En de nieuw weet ik niet meer maar nu zijn ze 340,-

Ibanez2001
11 februari 2002, 14:55
Verkoop hem aan iemand met niet al te veel verstand ervan, bied waarschijnlijk wel meer.