PDA

View Full Version : thunderbird IV



draumpje
4 februari 2005, 04:24
okay ...hopelijk kunnen jullie me helpen
ik ben een beginner en heb een starterspack van ibanez...lollig ja ...maar begin het nu al wel een beetje beu te raken ...naar mijn idee speelt deze dame vrij zwaar...en de amp ...sja ..breek me de bek niet open ...een beetje flauw zullen we maar zeggen ...
nu ben ik een beetje boel zwaar verliefd geworden op de thunderbird IV
..maar nu was ik erg benieuwd naar de ervaringen met deze dame ...
in bespeelbaarheid(licht , zwaar, normaal? ) geluid...wat doe/deed je ermee....qua stijl...
gezien mijn budget zal het wel een epiphone worden ...
maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen ....please tell me ..

draumpje
4 februari 2005, 04:25
en neuh...slapeloosheid...geen flauw idee wat je bedoelt :roll:

BassAgent
4 februari 2005, 09:30
Ja ik houd niet zo van de Thunderbird als model, maar ze schijnen lekker vintage te klinken

Phyrexian
4 februari 2005, 09:42
Geen dubbelposts please... :)

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=43188

Er zijn al redelijk wat posts met betrekkelijk veel informatie over deze bass... als je op de topics pagina naar beneden had gescrolled, had je bovenstaande thread alvast kunnen lezen. De "Zoeken" functie is ook een tip...

draumpje
6 februari 2005, 06:10
dankje :oops:
het zal het tijdstip zijn geweest :D

AntY
6 februari 2005, 13:38
je wilt er toch niet 1 slechts omdat je held er in speelt (hehe zag t in off topic). wie is die gast uberhaupt.

AntY
6 februari 2005, 13:42
zag trouwens later dat je een meisje bent, welkom nog (of had ik dat al gezegd).

in ieder geval, de meeste meisjes hebben nou eenmaal een kleiner formaat hand :razz: en zo'n TB is toch een vrij grote bas. ik zou als ik jou was er een keer goed op spelen, ergens bij je in de buurt is vast wel een winkel die m heeft.

draumpje
6 februari 2005, 17:02
nee...ik ben niet gek op die bas omdat mijn held er op speelt..(Stefan Olsdal...1 van mijn helden)